العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > اوبل Opel

اوبل Opel المانية الاصل امريكية الجنسية حيث تنتمى حاليا الى جنرال موتورز وتسمى فى بعض الدول باسم فوكسهول من اشهر موديلاتها اوبل استرا اوبل فيكترا و كورسا

قديم 28-12-2012, 12:38 AM
hosameyg hosameyg غير متواجد حالياً

hosameyg will become famous soon enough
للاهمية بالله عليكم محتاجكم جدا فى سؤال عن عربيه اوبل ريكورد

هل العربيه دى كويسه لو موديل 82 وهل ليه قطع غيار وبتتباع فين وسعر قطع الغيار عامل ايه لان قدامى عربيه منها موديل 82 بس خايف لان انا مش خبربه فى العربيات فا مش عارف العربيه دى كويسه واللى لا العربيه فبريكه دواخل وبور وسنتر وتكييف محتاج شحن سؤالى عن قطع الغيار وسعرها ومكان البيع ولو ممكن تقولولى العربيه دى تجيب كام من فضلكم يبقى والله عملتم معايه احسن واجب وشكرا مقدما
قديم 28-12-2012, 01:55 AM
الصورة الرمزية eng/walaaeldeen
eng/walaaeldeen eng/walaaeldeen غير متواجد حالياً

من انا؟: مهندس سيارات
التخصص العملى: مهندس سيارات
هواياتي: الفك و التركيب

eng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بالله عليكم محتاجكم جدا فى سؤال عن عربيه اوبل ريكورد

السلام عليكم
العربيات ديه مشكله في قطع غيارها مش متوفره
والله اعلى واعلم
والله المستعان

صل اللهم على خير الأولين والآخرين وعلى آله الطيبين الطاهرين واصحابه الغر الميامين ومن تبع هديه إلى يوم الدين

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
ربي اغفر لي وتب علي إنك انت التواب الغفور
لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين
قديم 28-12-2012, 02:51 AM
Ahmed AlGamal Ahmed AlGamal غير متواجد حالياً

Ahmed AlGamal is a glorious beacon of lightAhmed AlGamal is a glorious beacon of lightAhmed AlGamal is a glorious beacon of lightAhmed AlGamal is a glorious beacon of lightAhmed AlGamal is a glorious beacon of light

و انت عرفت منين انه محتاج شحن و مش بايظ خالص و لا بيسرب ... العربية ده انا اول مرة اسمع عنها و انا مش خبرة قوي في العربيات بس لما الواحد يجيب عربية مستعملة لازم يجيب عربية منتشرة عشان قطع غيرها تبقى متوفرة و رخيصة خصوصا ان موديل 82 ده هيحتاج قطع غيار بالعبيط

انا رايي تستنى و تسال كتير في و تستشير حد بيفهم في العربيات و اقرى كتير في المنتديات عن الحاجات ده و عليك و على قسم سوق السيارات هنا في المنتدى هتعرف الاساسيات حتى و على مهلك خالص عشان المقالب بتاعة العربيات المستعملة ممكن تطلع من نفوخ الواحد لاقدر الله و ربنا يوفقك
قديم 28-12-2012, 12:20 PM
hosameyg hosameyg غير متواجد حالياً

hosameyg will become famous soon enough

مشكورين على الردود وياريت حد يفيدنى اكتر عن قطع الغيار وعن سعر العربيه