العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 128 FIAT

قديم 03-01-2012, 12:46 AM
الايطالى الصغير الايطالى الصغير غير متواجد حالياً

الايطالى الصغير has much to be proud ofالايطالى الصغير has much to be proud ofالايطالى الصغير has much to be proud ofالايطالى الصغير has much to be proud ofالايطالى الصغير has much to be proud ofالايطالى الصغير has much to be proud ofالايطالى الصغير has much to be proud ofالايطالى الصغير has much to be proud ofالايطالى الصغير has much to be proud ofالايطالى الصغير has much to be proud of
افتراضي رد: عن اسبيراتير ريتمو الالكترونى بديل اشعال 128 التقليدى

جزاك الله عنى كل خير على ردك وانا فقط اريد الاستوضاح منك فى جزئيه فين بيتباع مشط الاسبيراتير سواء الريجاتا او الريتمو او ال128 يا أستاذ حازم لانى لفيت كعب داير على كل محلات قطع الغيار المشهورة كلها ما سبتش وكلهم قالوا كلمه ورد واحد مش موجود تجيبه استيرادرحت لبتوع الاستيراد الى اصلا هشترى منهم الاسبيراتير الالكترونى مستعمل قالولى انت وحظك المشط قليل مش كثير ولازم تنزل مصر تجيبه وممكن تدوخ عليه كمان ولما تجيبه انت وبختك لانه استيراد ما فيش جديد طيب انا عايز اعرف موجود فين فى القاهرة وهل بيبقى جديد ولا استيرادوياريت يبقى جديد ارجو ممن لديه رد او معلومة ان يفيدنا افادكم الله
قديم 03-01-2012, 01:14 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute

نصيحة من اخ لأخوه بلاش تجيب اسبراتير الكترونى
والله هتغلب لو المشط اتحرق ركب الاسبراتير العادى اللى فيه ابلاتين وكندينسر غير ان المشط بيتحرق على طول بدون مقدمات او بدون تحذير كمان مش هتلاقيه وهيبقى غالى جدا فخليك فى الاسبراتير العادى ده حتى لو الابلاتين او الكوندينسر قربوا يبوظوا بيدوك وقت كبير يخليك تقدر تسايس العربية لغاية اقرب ميكانيكى غير كده الابلاتين والكوندينسر فى كل محل بقالة فى مصر الاتنين فى حدود 20 جنية بس
والاختيار فى الاخر ليك

قديم 04-01-2012, 02:41 AM
الايطالى الصغير الايطالى الصغير غير متواجد حالياً

الايطالى الصغير has much to be proud ofالايطالى الصغير has much to be proud ofالايطالى الصغير has much to be proud ofالايطالى الصغير has much to be proud ofالايطالى الصغير has much to be proud ofالايطالى الصغير has much to be proud ofالايطالى الصغير has much to be proud ofالايطالى الصغير has much to be proud ofالايطالى الصغير has much to be proud ofالايطالى الصغير has much to be proud of

مشكور على نصيحتك ربنا يبارك فيك
بس والله انا بشكى همى الى الله
لان كل شوية الابلاتين يدلع وانا اتخنقت
والعربية مكتومة وكل مرة يطلع الابلاتين والكوندنسر
والخامة بقت وحشة وزى الزفت وكله مضروب
ايه الى رماك الى المر الى أمررر منه
واللى شجعنى اكثر لقيت كذا واحد مركبه وبصراحة فيه فرق
وقالى واحد ان الى هتدفعه كل شويه ابلاتين وكوندنسر هات بيه الكترونى
وهو ماشى وحاطط فى الشنطة مشط احتياطى
لو قطعت هينزل ويركبه ويمشى
والله احترت