العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 16-02-2012, 08:51 AM
الصورة الرمزية lonedoctor
lonedoctor lonedoctor غير متواجد حالياً
من انا؟: شخص عادى ارجو من الله العفو المغفرة
التخصص العملى: طبيب استشارى باطنة

lonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud of
افتراضي رد: عايز اشترى سيارة زيرو بمبلغ 80000 لا اكثر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zaraki مشاهدة المشاركة

أنا شخصيا أنصحك بال BYD عربيه محترمة فعلن و أمان أكتر من الفرنا و الانوس و الإفيو و كمان احسن منهم لانها موتور ميتسوبيشى زى الفى البومه بالظبط و غفشه تويوتا و من جوه تويوتا و شكل احسن من الفرنا و الانوس و الافيو و اى حاجه هتبوظ فيها لاقدر الله هتفيرها بتيوتا يعنى يبانى غير كده فيها 2 AIR BAG و فرمل ABS يعنى امان عن الفرنا و الانوس و الافيو غير كده ثبات اعلى من الفرنا و الانوس و الافيو و عربيا عليا عن الارض مش هتتعبك زى الفرنا و الانوس و عربيه واسعه جداًو عائليه على عكس الفرنا و الانوس و الافيو و إبعد عن الافيو خالص لكثره عيوبها و هتلائى عيوبها هنا http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=23301 و العيوب دى حقيقية فعلن أتمنى أكون أفادتك
بجد الاخ الفاضل صاحب المشاركة دى عمل بحث فى الافيو يستاهل ياخد عليه درجة الدكتوراه
قديم 16-02-2012, 09:02 AM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute

ليفان 620
==================

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا

قديم 16-02-2012, 09:07 AM
الصورة الرمزية kira
kira kira غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس زراعى بعد سنة انشاء الله
هواياتي: cars football

kira is a jewel in the roughkira is a jewel in the roughkira is a jewel in the roughkira is a jewel in the rough

بى واى دى من غير تفكير اللوجان حلوه و امان بس مش واسعة زى البى واى دى و فيها حاجات رخمه رى الكلاكس المش فى الدركسيون و الكراسى البكر !!!! و كمان الشنطة و فتحة تنك البنزين مش بيتفتحو من جوه لازم نتزل تفتحم بنفسك غير كده هى عربية عملية و كويسة
قديم 16-02-2012, 09:11 AM
الصورة الرمزية kira
kira kira غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس زراعى بعد سنة انشاء الله
هواياتي: cars football

kira is a jewel in the roughkira is a jewel in the roughkira is a jewel in the roughkira is a jewel in the rough

بس لما تجبها أبقة أدلنا لفة
قديم 16-02-2012, 11:13 AM
كيا سيفيا كيا سيفيا غير متواجد حالياً

كيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lonedoctor مشاهدة المشاركة

byd G3 هى افضل سيارة تشتريها بهذا السعر -فخامة وكماليات غير مسبوقة وحقيقية واثبتت وجودها تماما
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=70254
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=69121
اؤيد هذا الاقتراح . وبالتوفيق مقدما