العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: من العضو الأقرب إليك . . . . ؟
د. عبد السلام موافي - Dr. Bolbolan 10 76.92%
م. سامح رمزي - sam ram 11 84.62%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 13. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 26-01-2011, 11:47 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: ازاى تجيب ضغط للمشرفين.....ويطرودك

[QUOTE=magd131;344810]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

خلاص نحافظ علي 3 زلطات : 14369D~149:

انا لو منك انفض للاكونت ده وادخل اعمل اكونت جديد وتبقي من غير اي ظلط او رمل وابقي خليهم يوروني شطارتهم ههههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة akerima مشاهدة المشاركة

بس فهمت!!!!!!!!!!!!!!!!! - انا كده فهمت انا بحب كورسير ليه دا طلع فرناوي يا جماعة انا قلبي كان خاسس ان فيه حاجة غلط - سبحان الله انا اول مشوفت مشاركتة قلبي اكلني وقلت الراجل ده لازم يتظبت بس كنت فاكر ان الموضوع عشان هوا ماسي وكده يعني بس الموضوع مش كده طلع فرناوي لا حول ولا قوة الا بالله - بس انا دلوقت اروح استخبي وما افتحش المنتدي دا تاني بس يا ريت يا جماعة الشتيمة تبقي محترمة امي ملهاش دعوه باللي بيحصل في المنتدي ده.........

يا عم انا هعيط من الكلام ده هو الفيرناوي في الزمن ده حرام ذكر اسمه ولا ايه متخلنيش اجيب سيرة اللوجن واخليك تكرهها ومتطقش تنزل تدورها حتي
قديم 27-01-2011, 10:15 AM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute

[QUOTE=corsair;347529]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة magd131 مشاهدة المشاركة

انا لو منك انفض للاكونت ده وادخل اعمل اكونت جديد وتبقي من غير اي ظلط او رمل وابقي خليهم يوروني شطارتهم ههههههههههههه

يا عم انا هعيط من الكلام ده هو الفيرناوي في الزمن ده حرام ذكر اسمه ولا ايه متخلنيش اجيب سيرة اللوجن واخليك تكرهها ومتطقش تنزل تدورها حتي

حبيبي متزعلش انا بهزر بس انت متعرفش الفيرنا عملت فيا ايه - هوا انا مقولتلكش منا كنت فيرناوي قديم بس ربنا تاب عليا فتلاقيني اتوماتيك كده بحب الفيرناويه عشان انا اكتر واحد حاسس بيهم عموما بيس يا مان - فيرنا روكس
قديم 27-01-2011, 11:06 AM
corsair
Guest

[QUOTE=akerima;347925]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

حبيبي متزعلش انا بهزر بس انت متعرفش الفيرنا عملت فيا ايه - هوا انا مقولتلكش منا كنت فيرناوي قديم بس ربنا تاب عليا فتلاقيني اتوماتيك كده بحب الفيرناويه عشان انا اكتر واحد حاسس بيهم عموما بيس يا مان - فيرنا روكس

حبيبي ولا يهمك وبعدين احنا احسن من غيرنا بكتير وبعدين طالما احنا عايشين في مصر هتشوف العجب حتي لو راكب مرسيدس
قديم 27-01-2011, 12:22 PM
cars admire
Guest

افتراضي رد: ازاى تجنن ادارة المنتدى والمشرفين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MosTafaFox مشاهدة المشاركة

كيف تجنن الادارة والمشرفين

ملحوظة هامة :

جرب على مسئوليتك ومليش دعوة لو طردوك هههههههههههههههههه ptmnlo123per154

شكلي اليوم هنطرد هههههههههههههههه

كيف تجنن الادارة والمشرفين

عزيزي العضو ..

أتبع التعليمات التالية وسوف تجد نفسك مطرود في نفس اليوم من المنتدى:

1- أدخل أي منتدى وأكتب موضوع لا يمت بصله الى هذا المنتدى

( مثلآ أسال عن فيات فى منتدى اوبل او عن افضل نوع كاوتش فى قسم الشكاوى)

2- شوف لك أي مشرف أو مشرفة وركز عليه ...أرسل له كل يوم رسائل بخصوص فتح منتدى جديد

3- خذ موضوع لسه جديد من أي منتدى ,,,, أطبعه وأكتبه مره ثانية في نفس المنتدى بإســـــمك(( وأكتب عليه فكرة جديدة ))

4- لا تشارك في أي منتدى ولا ترد على أحد .. وبعدين أطلب من الإدارة تحطك عضو فعال وكل يوم أرسل تظلم إذا لم يستجيبوا ؟؟

5- أدخل في أحدى المنتديات وشارك بيدك ورجلك ... ولا تخلي أحد ما ترد عليه ... وبعدين روح من بعيد لى بعيد حش في المنتدى وأنه منتدى فاشل في أي منتدى ثاني

6- ادخل على أي موضوع مثبت ... وأكتب عليه للرفع

7- مع تعيين أي مشرف ... أبدا تكلم عن الواسطة وأنه ما يستاهل ولمح أن الإدارة مبتفهمش

8- شكك في أي موضوع يـطرحه المشرفين (( خلي العالم تــفهم أنه مسروق))

9- خش على المنتدى .... وقول الفزعة يا شباب ,,, الحقونى ,,,, مشكلة وعايز حلها ارجوكم ,,,,,,, وطبعآ بيجيك المشرف طاير ,, اسأله عن نتيجة مباراة الزمالك وبنى عبيد

10- أمدح و شيد بأعضاء بقالهم سنين مبيشاركوش

************************* ************************* ************************* ***************

تحيات اخوكم المطرود

منقول
:fun_36_1 _30[1]:
قديم 27-01-2011, 03:44 PM
الصورة الرمزية magd131
magd131 magd131 غير متواجد حالياً
هواياتي: مصر موتورز و القراءه

magd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

انتا حر بس انتا لو تسمع كلامي وتيجي نعمل انا وانتا مظاهره ونطالب بالغاء قانون الطوارئ اللي معمول عليا انا وانتا بس انتا مش راضي تزعل الحكومه اعملك ايه

هههههههههههههههههههههه انا موافق بس بشرط تكون انت في اول صف في المظاهره وانا هستناك في اخر الصف علشان يا باشا ساعه الجد ومن اول عصايا الجري نص الجدعنه هههههههههههه

انتا بتعدهم ربنا يستر انا هدخل اراجع انا كمان علي انذاراتي لتكون زودتهملي انا كمان ده انتا هتشوف ايام معايا بس اصبر عليا لما تجيلي بس ان شاء الله هخلي عم شعبان يحبسك في اشمون هههههههه

طمني انت بقيلك كام ظلطه

صادق يا محمد يا مجد وكلمه تانيه قدم فيه شكوي وخلي الادارة تديله انذار ههههههههه انا جي اهدي النفوس

ههههههههههههههههههههههههه واضح انك بتحب تخدم وعليك شويه نصايح في الجون

متصدقهوش يا محمد يا مجد متدخلش علي الصفحه التانية واعمل زي ما قولتلك هههههههه
هههههههههههههههه جرب انت الاول

هههههههههههههههههه مقدرش اضحي بالاكونت بتاعي جرب انت الاول وانا مستينك

والله يا ابو حميد انت فاكهة المنتدي بروحك المرحه الطيبه ربنا يبارك فيك ويحميك ويهديك بقي وتفكر تتجوز عايزين نفرح بيك

محمد مجد

الكلمات الدليلية
مســـــــــمار, مغامرات, المدير, اليوتيوب, السلام, العروض, اعلانات, ريجيم, ريجيم سريع, ريجيم كميائى