العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 21-07-2011, 10:20 PM
الصورة الرمزية محمد اشرف
محمد اشرف محمد اشرف غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed ashraf
التخصص العملى: Student
هواياتي: Everything about cars of all types

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا هعرف ازاي اكرهكوا في الجواز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ماهو الصاحب ليه ايه عند صحبه غير انه يقف جنبه في الشده يا استاذنا
معلوم معلوم : crying:
قديم 21-07-2011, 10:29 PM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اجمل و اجمد و اروش نكت على علاء وجمال مبارك بعد الحبس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة phantiza مشاهدة المشاركة

ههههههههههه

حلوة وجديدة
مشكور ونورت الموضوع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو حسين مشاهدة المشاركة

ههههههههه

تسلم
تسلم انته يابو حسين ونورتنا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samirsaid1 مشاهدة المشاركة

:joy 23:
حلـــــــــــــــــــــــ ــــوة
اى خدمه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة f3_byd مشاهدة المشاركة

جامد جدا جدا التوبيك ده

احلى واحدة هي دي

الهكسوس انطرد .. فرعون غرق .. كليوباترا انتحرت .. قطز اتقتل .. بيبرس اتقتل .. المماليك اتدبحوا .. العثمانين قتلو بعض .. محمد علي خرف .. عباس حلمي الأول اتقتل في بنها .. الخديوي اسماعيل اتنفى واتحبس .. الخديوي عباس حلمي الثاني بريطانيا خلعته .. فاروق اتنفى .. جمال اتسمم .. السادات اتقتل .. مبارك اتحبس .. حد ليه شوق في مصر ؟؟!
فعلا دى احلاهم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.Mamo مشاهدة المشاركة

حكمه الله ايه ...ان لكل ظالم نهايه

الحمد لله على كل شى
قديم 21-07-2011, 10:32 PM
الصورة الرمزية محمد اشرف

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز ترخم علي مراتك تعالي اقولك ازاي ومتنساش تدعيلي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

أنا بحب جدا فكرة لعب البلايستيشن أو الجلوس على النت لفترات طويلة .... دي اكبر رخامة ممكن تشوفها الزوجة منك (طريقة مضمونة 100%)

فى عيد ميلادها زينلها تورتة عيد ميلادها بـ 77 شمعة ولو سألتك لية 77 رغم ان عندها 15 سنة بس ؟ !!!! اتحجج بضعف الاضاءة فى البيت وانت بتبص على النجفة اللى عندكم اللى فيها 30 لمبة مع ابتسامة صفراء خفيفة

اصحى يوم الجمعة بهمة ونشاط وجهز الافطار لزوجتك بس متنساش انك تستخدم 15 طبق واكبر كمية من الملاعق والشوك و 5 حلل من اللى عندكم فى المطبخ و 10 كوبيات لاعداد طبق بيض وسندوتش جبنة (طبعا يراعى ترك اثار سمنة على الارض مع ترك التلاجة مفتوحة وقشر البيض فى الحوض)

لو عملة ريجيم اجرى على السوبر ماركت ومحلات الحلويات واملى التلاجة شكولاتة وحلويات وجاتوهات يرعى التجول وانت مستمتع بأكل الجاتوة امامها

متنساش رأيك فى طبيخها لو عاملة لحمة قالها حلو اوووى الفراخ دى ..... ولو طبخة بامية جميلة اوى الملوخية دى حطة عليها اية ؟؟ ولو عملة كيكة قالها انا بحب اشرب شاى مع البسكويت الحلو دة !!

لو طلبت منك تنشر الهدوم قالها حاضر مع ابتسامة حانية وبعد ما تخلص نشر الهدوم ادخل عليها وقولها انا نازل اجيب الهدوم اللى وقعت منى فى الشارع ولو سألتك هو اية اللى وقع ؟ اذكر لها كل هدومها اللى كانت مغسولة مع فردة شراب من بتوعك علشان متبقاش مقصودة منك !

لو الزوجة قررت مسح الارضيات فى البيت حاول انك تروح وتيجى على المناطق المبلولة متحجج بأنك محتاج تتصل ضرورى بواحد صحبك ومرة عطشان ومرة تانية بتجيب الجرنال ومفيش مانع انك تقول انك حاسس ان التليفون هيرن كمان شوية

لو كانت مشغولة فى نظافة البيت او مع الاولاد وطلبت منك تغسل كوبتين الشاى بتوع الصبح الموجودين فى الحوض ارجعلها كمان دقيقة من دخولك المطبخ وانت ماسك كوبية من الاتنين وهى مكسورة واسألها فى براءة ارمى دى فين ؟؟

وانت قاعد تتفرج على التلفزيون وهى طالع عينها فى تنظيف البيت وبعد ما تخلص وتيجى يدوبكك تقعد تستريح جنبك بصلها وقالها حبيبتى معلش ممكن كوبية مية علشان ضهرى بيوجعنى !!

الصبح وانت رايح على شغلك وهى نايمة تعمد اسقاط اى شئ او خبط الباب بصوت عالى علشان تصحيها هى كمان اشمعنى انت ؟ ولو حاولت ترجع تنام تانى قالها مادام صحيتى حضري الفطار بقى

والله العظيم انتا راجل عسل والله انا معرفتش امسك نفسى من الضحك فى كل وحده:Wkis s5:
قديم 21-07-2011, 10:43 PM
الصورة الرمزية محمد اشرف

افتراضي رد: حصريا علي مصر موتورز طريقة تحضير مشروب البيبسي

انا زمان اوى الى من يزم واحد كنت بجب البيبسى وعجتلى بطنى اههههههههههه حد يجبلى دكتووووووور
قديم 21-07-2011, 10:54 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حصريا علي مصر موتورز طريقة تحضير مشروب البيبسي

زمان يحكي ان اول كوكا كولا ما نزلت فيه ناس اتقت فيها اشي صراصير وواحد بيحلف انه لقي تعبان صغير.؟؟؟؟

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*

الكلمات الدليلية
حوادث سيارات, الشاي, اعلانات, اضحك, دحك, فرفش, نكت, كاميرا