العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 22-04-2012, 07:10 PM
الصورة الرمزية matrux
matrux matrux غير متواجد حالياً
من انا؟: امجد شوقى
التخصص العملى: مهندس زراعى
هواياتي: السيارات والسفر

matrux is a glorious beacon of lightmatrux is a glorious beacon of lightmatrux is a glorious beacon of lightmatrux is a glorious beacon of lightmatrux is a glorious beacon of light
افتراضي رد: لية تنتخب الشيخ حازم صلاح ... الجليل

مافيش فايدة
قديم 25-04-2012, 12:26 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

في ناس بتحب تسوق لابوالفتوح بتقول عليه ليبرالي اسلامي ثوري اشتراكي

انا الكلام ده مشفتهوش في ابوالفتوح مع احترامي الكامل لشخصه

ولكني رأيك الثوري الحق في الاستاذ حازم صلاح ابواسماعيل لانه حارب في كل ميدان قبل سقوط النظام - و اول من تجرأ بالترشح للرئاسة من وسط الاسلاميين ايام ما كان ابوالفتوح لسة بيستأذن مجلس شورى الجماعة

و شوفوا الفيديو ده قبل الثورة بعدة شهور

قديم 25-04-2012, 02:55 PM
الصورة الرمزية matrux
matrux matrux غير متواجد حالياً
من انا؟: امجد شوقى
التخصص العملى: مهندس زراعى
هواياتي: السيارات والسفر

matrux is a glorious beacon of lightmatrux is a glorious beacon of lightmatrux is a glorious beacon of lightmatrux is a glorious beacon of lightmatrux is a glorious beacon of light

ياجماعة الموضوع دة مش هيخلص ياريت حد يقفلو بقى عشان هيقلب بقفش وخناق
واحنا هنا مسلمين ومسيحين اخوات
واحنا هنا هدفنا واحد اننا نتفق على رئيس واحد وكويس
وياريت ماحدش بقى يتكلم عن الشيخ حازم
الخارجية الامريكية مش هتهزر ولا هتألف كلام من عند اللى خلفوها والشيخ حازم مارضاش يقدم الجرين كارد
دة حتى تراجع عن الدعوة المستعجلة ضد المادة 28 بحجة انو مش عاوز يعطل الانتخابات طب هو مافكرش فى تعطيل الانتخابات قبل مايرفع دعوى ولا هو عارف كويس ان الحكم عمرة ماهيكون فى صالحة
فخلاص بقى الراجل طلع منها سواء كان كداب او لأ ربنا اعلم بالنيات بقى
قديم 25-04-2012, 03:05 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة matrux مشاهدة المشاركة

ياجماعة الموضوع دة مش هيخلص ياريت حد يقفلو بقى عشان هيقلب بقفش وخناق
واحنا هنا مسلمين ومسيحين اخوات
واحنا هنا هدفنا واحد اننا نتفق على رئيس واحد وكويس
وياريت ماحدش بقى يتكلم عن الشيخ حازم
الخارجية الامريكية مش هتهزر ولا هتألف كلام من عند اللى خلفوها والشيخ حازم مارضاش يقدم الجرين كارد
دة حتى تراجع عن الدعوة المستعجلة ضد المادة 28 بحجة انو مش عاوز يعطل الانتخابات طب هو مافكرش فى تعطيل الانتخابات قبل مايرفع دعوى ولا هو عارف كويس ان الحكم عمرة ماهيكون فى صالحة
فخلاص بقى الراجل طلع منها سواء كان كداب او لأ ربنا اعلم بالنيات بقى
المسيحي شريكي في الوطن له ما هو لي و عليه ما علي في المواطنة و لكنه ان اعترف بي كأخ انا ساكون اقرب و ارحم به من الاخ لاخيه!!!