العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > صور سيارات

صور سيارات صور سيارات فيديو سيارات بلوتوث حلقات توب جير فيديو تعليمى

قديم 16-03-2009, 10:29 AM
الصورة الرمزية ahmed_kamel
ahmed_kamel ahmed_kamel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس معماري
هواياتي: السيارات

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا شباب ... حد يعرف العربيه دي ؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lancer.style مشاهدة المشاركة

كدة اجابتك صح وتمام بس انا كنت عايز ادوخك شوية

أنا راضي حكمك ياسامح أنا جاوبت كام مره بنفس الإجابه وقالنا غلط مش هيه ptmnlo123per111

والمره ديه بيقولنا صح ptmnlo123per184
وإذا مش مصدقني يا لانسر بص على الإجابات بالصفحه السابقه وستجد نفس الإجابه مرتين متتاليتين

عامة الإنتقام قادم بسياره قنبله إن شاء اللهptmnlo123per179

قديم 16-03-2009, 10:33 AM

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute
رد: يا شباب ... حد يعرف العربيه دي ؟؟

عربيه قديمه طبعا وهيه ديه كل المعلومات التي من الممكن أن تتوفر بالسؤال (وده عشانك يالانسر مخصوص .............. عيش وتعايش ياعم لانسر ptmnlo123per160)

التعديل الأخير تم بواسطة ahmed_kamel ; 16-03-2009 الساعة 10:40 AM
قديم 16-03-2009, 10:52 AM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_kamel مشاهدة المشاركة

هوه على شكلها ده فهي شيفورليه طبعا أو GMC ولكن هذا الوش لم أره من قبل لدى شيفورليه كشاحنه صغيره فهذا الشكل للوش بتاع العربيه مشهور جدا كسياره فان وليست شاحنه !!!!!!
وإحتمال تطلع العربيه صيني وضاربين كالعاده وش عربيه أخرى
والله أعلم

وصحح لنا المعلومه يالانسر لو مش صح الكلام ده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_kamel مشاهدة المشاركة

أنا راضي حكمك ياسامح باشا

العربيه إللي رافعها لانسر
حاجه من إتنين مالهاش تالت
يا إما هيا
GMC Savanna cargo
أو
Chevrolet express cargo

(وسبب تحديدي لنوعين سيارات هو خبرة جنرال موتورز المزعجه في طرح نوعين سيارات بنفس الشكل والمواصفات بماركتين مختلفتين وأسماء مختلفه)

وديه شوية صور توضح اللي أنا بقوله
العربيه اللي رافعها لانسر عربيه مجرد بكابينه فقط والشاسيه جاهز ليتم تركيب سيارة إسعاف عليه أو صندوق نقل قلاب هيدروليك ............ إلخ
والصور مابتكدبش

انت قوت دى او دى

انا كنت عايز اجابة واضحة زى الى انت قولتها

بس انا مقولتلكش غلط قولتلك عيش و عايش

قولتلى العربية ديت GMC Savanna

قوتلك صح

و بعدين من غير انتقام دا انت حبيبى

قديم 16-03-2009, 10:54 AM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute

و بعدين احنا قولنا بلاش عربيات جديدة صح

انا جبتلك عربية حديثة موديل 2008

قديم 16-03-2009, 11:10 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lancer.style مشاهدة المشاركة

و بعدين احنا قولنا بلاش عربيات جديدة صح

انا جبتلك عربية حديثة موديل 2008

أولا العربيتين شيفورليه أو GMC هما هما زي بعض بالظبط والإختلاف الوحيد بالشبكه إللي حضرتك مخبيها كلها فماكانش فيه غير وضع الحلين لعدم حنكة السؤال

لازم لما تحط سؤال تكون له إجابه واحده فقط لكي لاتترك الأمور للإحتمالات
وإنت يالانسر حطيت سؤال له إجابتان وكان الحل الوحيد ممكن يتعمل لو خبيت العلامه بس بدون كامل الشبكه لجعل المتلقي لسؤالك له القدره على الحكم بإجابه واحده قاطعه
بص مثلا في السؤال إللي إنت حطيته
كان ممكن تخفي علامةGMC بس تسيب بقية الشبكه لأن شيفورليه لها نفس شكل السياره ولكن يوجد بالشبكه عارضه فلات بالعرض على نفس مستوى خط الفانوسين الرئيسيين
فلو خفيت علامة شيفورليه فقط فحيبان من العارضه إنها شيفورليه مش GMC
أرجو أن تكون فهمت قصدي
الإتنين إخوات ومن نفس الشركه ولهم نفس كل شء عدا العلامه والشبكه إللي حضرتك لغيتهم أصلا فمن المنطقي أن تكون الإجابه بالخيارين المتاحين

أما بالنسبه للعربيه التي وضعتها فديه مش جديده ديه قديمه
وهي تحت عنوان "عاد لينتقم"
حتى بص على الراجل إللي على شمال الصوره واقف يهرش في راسه بيحاول يعرف هيه إيه ديه

فكر معانا ياريس .................... السؤال في إنتظار الحل