العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 03-02-2011, 01:26 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حقك علينا يا ريس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ممكن بس اعرف يا جماعه حقه علينا في ايه بالظبط في السرطان اللي ملا البلد ولا الالتهاب الكبدي الوبائي ولا الظلم ولا الفساد ولا الرشوه ولا الزرع اللي بيتسئي بالمجاري ولا الديكتاتوريه ولا السجون اللي اتفتحت علينا ولا الرصاص اللي اضرب علينا ولا علي التزوير ولا علي ايه ولا علي ايه

انا علي فكرة عمري ما كنت تابع لحزب او اي تيار سياسي بس انا فعلا بقول كفايا كدا ولا اقوله حقك عليا ولا يقولي حقك عليا حقنا عند ربنا هو اللي هيجبهولنا

كلها 8 شهور وربنا يتوب علينا من اللي بنشوفه ده
يا كورسير ما تديش ودنك ليهم! دا باين عليهم تايهين
و اللا احنا شكلنا كده عايشين في بلد غير البلد اللي هما فيها! او ريسهم غير الريس اللي بنتكلم عليه! و اللا جايز قصدهم الريس متقال
قديم 03-02-2011, 01:31 AM
الصورة الرمزية MmFFoR

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam ram مشاهدة المشاركة

انا نفسي اشوف قناه فضائيه واحده بتقول اي حاجه زي الفضائيات المصريه
يعني الجزيره عميله
طيب العربيه السعوديه
البي بي سي
الحره
الاخباريه
فرانس 24

يا ريت نبص حتى على الصور م غير ما نسمع بيقولو ايه .... الصوره خير دليل

لو حد يعرف اي قناه غير مصريه بتذيع الهبل الفضائي بتاعنا ده يقول
هو انت لسه ما قاطعتش القنوات المصرية؟
انا لما بكون زعلان من نفسي اوي و عايز اتربى اقوم افتح قناه مصرية و اقعد قدامها على اساس اقعد ساعة دقيقة و اتنين اخري بالكتير عشر دقايق و اقوم جري اطفيها و انا بعيط و اقول خلاص حرمت مش حعمل كده تاني
قديم 03-02-2011, 01:37 AM
الصورة الرمزية ahmed_harb777
ahmed_harb777 ahmed_harb777 غير متواجد حالياً

ahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond repute

لاحقه علينا ولاحقنا عليه الراجل زي ما قال في خطابه المحترم التاريخ هو اللي هيحاسبه

والله اعلم اللي هيجي بعده شكله ايه ولا هيعمل فينا ايه

قديم 03-02-2011, 01:53 AM
الصورة الرمزية ابوشروق
ابوشروق ابوشروق غير متواجد حالياً

ابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond repute

تعبت ومش لاقى حاجه أقولها حسبيا الله ونعم الوكيل الواحد مش عارف يصدق مين من القنوات الفضائيه لاكن الى أقدر أقوله انى اتربيت من اهلى أنى لازم احترم الكبيرسننا ومقاما ولذلك لااستطيع ان أغلط فى احد ولاكن انا مع رائى ان اهانة الرئيس من أهانت مصر النهارده سمعت شعار عجبنى حسنى مبارك يا طيار اوعى تسيبها تولع نار

حبيبت قلبى سبيدر
قديم 03-02-2011, 01:55 AM
الصورة الرمزية MmFFoR

اهداء لمحبي الريس!

سؤال... مين يعتذر لمين؟