العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع

سيارات مستعملة للبيع السيارات المستعملة ، اعلانات سيارات مستعملة للبيع فى مصر - قطع غيار - سيارات تاكسى - سيارات تجارية - تقسيط سيارات مستعملة

قديم 30-03-2010, 06:22 PM
fiatfiat fiatfiat غير متواجد حالياً

fiatfiat is on a distinguished road
افتراضي رد: متوسط اسعار المستعمل هذا الاسبوع

د.تامر السلام عليكم معى 22الف جنيه عايز اشترى سياره مستعمله حلتها حلوه وشكلها كويس
عايز اعرف تقترحلى ايه ولك جزيل الشكر
قديم 31-03-2010, 01:22 AM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fiatfiat مشاهدة المشاركة

د.تامر السلام عليكم معى 22الف جنيه عايز اشترى سياره مستعمله حلتها حلوه وشكلها كويس
عايز اعرف تقترحلى ايه ولك جزيل الشكر
ريجاتا مو88

قديم 31-03-2010, 11:45 AM
ابراهيم أبوسيف ابراهيم أبوسيف غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مصمم جرافيك
هواياتي: الرسم

ابراهيم أبوسيف is a name known to allابراهيم أبوسيف is a name known to allابراهيم أبوسيف is a name known to allابراهيم أبوسيف is a name known to allابراهيم أبوسيف is a name known to allابراهيم أبوسيف is a name known to all

دكتور بجد أحب اشكرك على مجهودك الرائع في الموضوع ده وأنا متابعه من سنة تقريبا
أنا معايا 90 ألف ممكن يوصلوا لـ 95 وعاوز أجيب بي إم موديل 2000 أو أكتر ـ الشكل اللي قبل الجديد على طول ـ 318 أو 316 .
هل ده ممكن وأيه أسعارهم وموديلات 2001 و 2002 وكمان 99
وهل رأي حضرتك أن ده أفضل من أني أجيب بيجو307 أو أوبل فيكترا موديل 2005 أو 2006 عشان كتير قالولي كده وحضرتك أكيد فاهم وجهة نظرهم ان دول فيهم ريحة الزيرو وأكيد مواتيرهم أحسن من موتور أشتغل 10 سنين

بس الصراحة أنا بميل للبي ام ونفسي أجيبها بس عاوز رأيك ضروري جدا
قديم 31-03-2010, 02:07 PM
uubaby2000 uubaby2000 غير متواجد حالياً

uubaby2000 is on a distinguished road

السلام عليكم
لو معايا 60 الف جنيه ومحتاجة عربية شيك وشكلها حلو وتعيش لانى هسدد قرضها على سبع سنين فعاوزة بعد مااخلص القرض تكون جميلة برضو وبشتغل بيها فى القاهرة مشاوير بسيطة وانا بنت على فكرة يعنى سواقتى خفيفة بس لازم تكون العربية موديل 2008 او 2009 او 2010 وكنت بفكر فى كام عربية وعاوزة رايكم دايو لانوس وفيرنا وكيا بيكانتو وبيجو ورينو لوجان وهيونداى اى تن واسبرانزا 113 اختار ايه ؟؟؟ ايه اللى ممكن يغطيلى كماليات وشكل كويس وصيانة متحتاجش وعربية متينة فى نفس الوقت وعاوزة العربية تسافر لو حبيت اسافر مع اصحابى بردو ؟؟؟؟
قديم 31-03-2010, 02:54 PM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابراهيم أبوسيف مشاهدة المشاركة

دكتور بجد أحب اشكرك على مجهودك الرائع في الموضوع ده وأنا متابعه من سنة تقريبا
أنا معايا 90 ألف ممكن يوصلوا لـ 95 وعاوز أجيب بي إم موديل 2000 أو أكتر ـ الشكل اللي قبل الجديد على طول ـ 318 أو 316 .
هل ده ممكن وأيه أسعارهم وموديلات 2001 و 2002 وكمان 99
وهل رأي حضرتك أن ده أفضل من أني أجيب بيجو307 أو أوبل فيكترا موديل 2005 أو 2006 عشان كتير قالولي كده وحضرتك أكيد فاهم وجهة نظرهم ان دول فيهم ريحة الزيرو وأكيد مواتيرهم أحسن من موتور أشتغل 10 سنين

بس الصراحة أنا بميل للبي ام ونفسي أجيبها بس عاوز رأيك ضروري جدا
البى إم ركوبة تانية وطعم تانى ولا تقارن إلا بالمرسيدس
أنا بعت سيارة بى إم 318 مو2001 ب95 كاملة راشة جنبين وفضلت أندم لحد ما جبت ال2003
مبلغك ممكن يركبك بى إم بحالة جيدة جدا ولكن لازم تعمل حساب غلو قطع الغيار والصيانة اللى هيه مش بعيدة عن البيجو والأوبل اللى ما يقارنوش أساسا بالبى إم
ودائما هناك وجهتى نظر
الأولى الزيرو
الثانية ألمانى محترم(مرسيدس-بى إم-أودى- فولكس) برقبة اليابانى والكورى (وعلى رأى واحد حبيبى التطور الطبيعى للموتوسيكل)

الكلمات الدليلية
مصر, اسعار المستعمل, اسعار السيارات, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, سيارة مستعملة للبيع, دايهاتسو تريوس