العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

مشاهدة نتائج الإستطلاع: ـــ*ــ هل ستشارك في الإستفتاء على الدستور وهل أنت موافق على دستور مصر 2014 ؟؟
سأشارك في الأستفتاء وأقول نعم للدستور 11 55.00%
سأشارك في الإستفتاء وأقول لا للدستور 0 0%
أنا مقاطع للإستفتاء 9 45.00%
المصوتون: 20. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 31-07-2013, 01:53 PM
الأسيف الأسيف غير متواجد حالياً

الأسيف is on a distinguished road
افتراضي رد: بعد تكرار مذابح قائد الإنقلاب السيسي وسفك دماء المصريين تم تدشين موقع إحصائي لمجازر السيسي { سيسيمير sisimeter.com }

وبعدين فيه حاجة انت علمتها بس لو انت فاهمها تبقى جااااااااامد تشويه المعارض
يعنى أنا كل اللى قلته (مغيبين متخلفين أبناء مبارك وغيرهم) على العوام لم أحدد أحداً
(يا ريت تكون عارف الفرق)
جيت انت حددتنى وقلت على قليل الأدب ،،،

الناس اللى بتفهم تقدر تحدد إنك انت اللى غلط وأنا لأ على الرغم من إن كلامى أقسى (معلش دراسة 16 سنة فى الأزهر جابت نتيجة)

وبعدين شتمتنى وحبيت تعمل فلوطة وتكتب كلمة انت أساساً مش عارف مناها وعشان كدة معرفتش تكتبها (قليلون من يتمتعون بعقلية تجربك على التفاهم معها )
ولو انت قرأت كلامى كله كنت أكيد فهمت إنى مش إخوان بل معارض لهم ،،،، أنا يا بيه كنت مسئول تمرد فى أربع قرى تابعين لمركز المنصورة تعدادهم يزيد عن 150000 فرد ،،، يعنى أكيد نزلت 30 ،،، لما رحت أقعد ع الكافيه حصلت حاجة لما اعترضت عليها اتقال على من ناس متخلفة (خروف إخوانى) وجايين يضربونى وانا كنت عند المحافظة ،، ده خلانى منزلتش تانى وراجعت نفسى وقلت (يسقط يسقط حكم العسكر) زى ما قلت قبل كده (يسقط يسقط حكم المرشد)

شعب مصر العبيط
قديم 31-07-2013, 02:56 PM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بعد تكرار مذابح قائد الإنقلاب السيسي وسفك دماء المصريين تم تدشين موقع إحصائي لمجازر السيسي { سيسيمير sisimeter.com }

بس كويس الراجل كتب موضوع وانتم عمالين تردوا على نفسكم
يعنى بتعملوا للراجل كارت إرهاب عششان يخاف يعلق تانى
ملعون أبو التخلف وقلة الأدب ،،،

هوا حد شتم الراجل ولا قاله كلمة وحشة ؟؟؟

لكل حلوووووووووووووووووووووف بيتكلم عن أطهار راعبة العدوية كلها جنيه ونص وتركب مواصلات وتروح تشوف بنفسك ،، أهو ممكن تشوفلك كام صاروخ على أربيجية على آلى على كان جواز دبلوماسى وتقول أنا عندى حق ولا خايف من ضميرك

ههههههههههه عجبتني اوي كلمة اطهار دي

لكل كلب أصبح دم المصرى عنده رخيص

والله على الاقل احسن من الحيوان اللي بيتاجر بدم الناس اللي ماتوا

نحن جماعة من غير جماعة الإخوان المسلمين اعترضنا على حكم مرسى (ومضيت تمرد ونزلت 30 ولم أنزل بعده من هول ما رأيت ) لكن لم نطلب البديل العسكرى

نحن ؟؟
انتوا مين بالضبط ؟؟؟
من هول ما رأيت !!! ايه هوا اللي شفته يا عم الحلو
ومين قالك ان المجلس العسكري هوا اللي حكم البلد دلوقتي ؟؟
على فكرة من غير "البديل العسكري" كان مستحييييل مرسي يمشي ابدا

وقفنا واعترضنا على تعرية ست البنات وقت أن صمت الجميع وخاضوا فى عرضها وشرفها ، لذا كان لزاماً علينا أن نعترض على قتل حرائر المنصورة

اللي تعترض عليه صح انصاف الرجال اللي سابوا الستات دي تتقتل في المظاهرات ولم يحموهم

كما اعترضنا على قتل جيكا والتزوير فى التقارير الطبية ،،، كان لزاماً علينا الإعتراض على القتل بالجملة

يا عم الحج اللي ماتوا دول معظمهم ارهابييييين
ما هم لو متظاهرين سلميين محدش هيقرب منهم من اساسه

إلى المغيبين جميعاً أوجه حديثى

الدم المصرى كله حرااااااااااااااااااام مهما كان المقتول ومهما كان القاتل

حتى لو كان المقتول دا ارهابي وبيهدد امن بلدك ويطلب التدخل الخارجي ؟؟؟

،،، أتريدنى أن أصمت عندما يقتل صديقى بحجة الحفاظ على الجيش

،،، أنا أخى ضابط فى الجيش وعمى ضابط كبير فى الجيش والآخر قاضى لكن الدم يجعلى أقف فى وجه هؤلاء جميعاً إذا أخطأوا

إلا الدم والعرض

كان يسكن معى أحد الزملاء لمدة ثلاث أعوام متتالية ،،، كان لا يستطيع إمساك السكين لتقطيع الطماطم لعمل السلطة
ثم فوجئت بخبر وفاته فى مجزرة المنصة

ما هو برضه في ناس اتظلمت في النص
المشكلة ان الارهابيين في المظاهرات بيستفزوا الجيش والابرياء من المتظاهرين هما اللي بيدفعوا التمن

لم تكن هذه هى المشكلة بل المشكلة فى كلب تحدث ووصفهم بالإرهابييين

بص انا لو قلت عليهم ارهابيين انا لا اقصد ان كلمه بس اقصد ان معظمهم ارهابيين

لكل أبناء مبارك ولكل من أصبحوا ثواراً اليوم

يا راجل ؟؟!!
ما هم دول لو كانوا ثوار مبارك كان من رابع المستحيلات ان مبارك يسيب الحكم اساسا

ألم تسألوا أنفسكم يوماً

لماذا لم تغلق الإدارة العامة للمرور الموجودة داخل اعتصام رابعة بابها يوما ،،، لماذا لم يتعرض أحد لمن يدخل إليها لينهى أوراقه ،،، لماذا لم تُخدش سيارة واحد من السيارات التى تذهب للفحص
لماذا لم يتعرض أحد للأمناء والضباط والموظفين العاملين بها ويدخلون لعملهم يومياً
مبنى الشئون المالية للقوات المسلحة لماذا لم يتم إلقاء طوبة واحدة عليه

هوا انتا مشفتش الجثث اللي كانت موجودة ورا المسجد ؟؟
مشفتش الظابط اللي اتعذب جوه رابعة ؟؟
مشفتش المحاضر اللي اتعملت من سكان رابعة ضد الاعتصام ؟؟؟

لكل المغيبين يوجد مبنى للمخابرات بجوار المعتصمين عليه الكاميرات ، لو التقطتت فى اى وقت صورة سلاح لتم فض الإعتصام بدون تفويض

على فكرة موضوع فض اعتصام رابعة دا صعب جدا
انتا نفسك بتقول ان الدم حرام يبقا ازاي تفض الاعتصام دا ؟؟؟
الاعتصام دا لو اتفض بالقوة هيبقا في دم وطبعا علشان اللي زيك ميتكلمش بعد كدا

لكل المتخلفين هل يوجد بجوار الحرس الجمهورى عمارة خمسة أدوار كالتى عرضها الجيش فى الفديو ،،، هل سيقتحم الإرهابيون المدرعات والجنود المدججين بالسلاح الآلى وهم يحملون خرطوش وشومة

لا يا راجل ؟؟!!!
ما هو في متظاهرين هناك اتمسكوا بسلاح يا عم الحلو ولا انتا مسمعتش عن دا ؟؟

وإن كانت هناك ميليشيات أو إرهابيين للجماعة فى سيناء ليستعينوا بهم لماذا لم يظهروا عن الحرس ويقتلوا عشرات الضباط فهم كما قيل عنهم فى الإعلام القذر يمتلكون أسسلحة متطورة لماذا لم يظهروا عند مسجد القائد إبراهيم ولا عند المنصة

سؤال :
علل : قال البلتاجي ان وقف العمليات الارهابية في سيناء يتوقف على عودة مرسي للحكم ؟؟؟

لكل المغيبين ،، لماذا سمح الجيش الموجود عند المنصة لحراستها للمتظاهرين للدخول إليها والإحتماء بها من نيران الداخلية والبلطجية ولم يتعرض لهم بسوء

انا مش فاهم الحتة دي

ما الذى يمنع الجيش من إبادة الإرهابيين الموجودين فى جبل الحلال ، هل هو فى حاجة لتفويضكم ليقضى عليهم ،،، أليست هذه مسئوليته بدون تفويض

عمليات التطهير شغالة في سيناء دلوقتي
وعلى فكرة الجملة دي اكدت ليا قلة خبرتك السياسية
لأن فية حاجة خطيرة عملها السيسى مش هايفهمها غير العسكريين
لقد تم حشد عدة ملايين فى اقل من 24 ساعة بكلمتين ودة عسكريا اسمة استدعاء الأحتياطى العام وسرعة الأستدعاء كانت سريعة زمنيا جدا مما اقلق الدول دى طبعا لأن علشان شوية مظاهرات الناس نزلت كدة امال لو دق النفير العام للحرب هايجمعوا فى اد اية؟؟
والسيسي قالها بنفسه في خطاب التفويض (انا عايزكم توروا الدنيا كلها) ودا معناه انه يتعرض لضغوط شديدة دوليا ومحليا

لماذا يقوم الإرهابيين المجرمين بقتل الضباط يومياً ولم يتم الرد عليهم ولم نرى جثثاً لأى منهم كالتى رأيناها يوم استشهد ال 16 جندى

لا يا جميل هوا بيتم الرد عليهم ومن كام يوم تم تصفية 10 ارهابيين
بس انا عايزك تسأل نفسك سؤال
ليه الاخوان بيتكملوا عن شهدائهم ومش بيتكملوا عن شهداء الجيش والشرطة ؟؟

الإرهابيين الذى يروعون الناس ويضربون الجيس يجب قتلهم بدون تفويض بل تركهم خيااااااااااااااااانة

انا رديت على الحتة دي

عندى فى المنصورة تنقطع الكهرباء يومياً وفى يوم الجمعة الماضى لمدة 6 ساعات (هل توجد غزة أخرى على الخريطة أم أن هناك من أوهمنا بغلق الأنفاق أم أن المشكلة لم تكن بسبب غزة وإنما أحمال إن لم نعالجها اليوم سنعيش فى ظلام غدا)

موضوع الانفاق دا علشان البنزين والسولار والدليل ان بعد يوم 7/4 كان في ازمات في غزة
وثانيا البلد مقلوبة خالص

بعيداً عن التأييد أو المعارضة للمتظاهرين هناك أو مطالبهم

يجب علينا أن لا نعترض عن حق أى مصر فى التعبير عن رأيه بسلمية فهو مطلب ثورى ويجب على الدولة حمايتهم كما حمتنا يوم 30 ألسنا نحن من طلبنا الإحتكام للحشود والشارع ،،، يعنى متقولش ايه اللى وداهم هناك ولما يخوجوا زينا يبقوا إرهابيين ويجب قتلهم

انا معنديش مشكلة انك تتظاهر بس ابعد عن المناطق الحيوية في البلد ومتخربش ومتكسرش

لكل المغيبين لا يجعنلك اعتراضك على جماعة الإخوان أن تصبح حيواناً ترى الدم ولا تتأثر

لا والله انا تأثرت واللي استفزني اكتر استغلال الاخوان لهذه الدماء (ارهابيين وابرياء) في مصالحهم الشخصية
وعلى فكرة اللي بيعمله الاخوان دلوقتي نفس اللي عمله الفلول بعد ثورة 25 يناير
والهدف واحد وهو جعل الناس يندمون على القيام بهذه الثورة والاخوان عايزين نكرر سيناريو انا اسف يا ريس بس المرة دي مع مرسي

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn
قديم 31-07-2013, 03:57 PM
الأسيف الأسيف غير متواجد حالياً

الأسيف is on a distinguished road

هوا حد شتم الراجل ولا قاله كلمة وحشة ؟؟؟

والله شوف التعليقات اللى فاتت
ههههههههههه عجبتني اوي كلمة اطهار دي
والله بما إن ساكن (كطالب سابق ف جامعة الأزهر) وكنت ساكن فى مبنى أبناء السوي ملاصق لرابعة
أولاً الأرض هناء إما إنها أسفلت أو صحراوية مش طينية زى اللى فى الصورتين دول وبعدين اثبت إنت إن الناس دى فى رابعة ،،، بمعنى انت جايب راجل وجاره شجرة ممكن أعملها قدام بيتى وأقول لك فى رابعة ،،، فيه حاجات معينة تميز المنطقة اللى فى رابعة أى حد يشوفها غيرك طبعاً يعرف إنها هناك وأكيد العلامة دى مش الشجرة

لكل كلب أصبح دم المصرى عنده رخيص

والله على الاقل احسن من الحيوان اللي بيتاجر بدم الناس اللي ماتوا
يعنى اي بيتاجر يعنى لما يقول أنا مات من عندنا 100 ويقول العدد دى متاجرة ،،، وهل كانت 25 يناير إلا متاجرة بدم خالد سعيد ،،، ولا تكونش عايزة يتقتل ويسكت

نحن ؟؟
انتوا مين بالضبط ؟؟؟
من هول ما رأيت !!! ايه هوا اللي شفته يا عم الحلو
ومين قالك ان المجلس العسكري هوا اللي حكم البلد دلوقتي ؟؟
على فكرة من غير "البديل العسكري" كان مستحييييل مرسي يمشي ابدا

إحنا شباب تمرد من غير الإنتماءات الحزبية نحن من شاركنا يوم 25 طالبين التغيير للأفضل ،،، نحن من إذا دافعنا عن الإخوان اتهمنا بأننا خرفان وإذا دافعنا عن حق الناس فى الحياة اتهمنا بأننا عملاء نحن أحرار لا ننتمى لأى فكر سياسى ولا ولاء لشخص أو مجموعة لدينا ،، لا يأمرنا أحد ويسلطنا أحد ،
طبعاً المجلس العسكرى اللى بيحكم بدليلين إن اللى بيدافع عن 30 بيرفع صورة السيسى مش الطرطور ،، والثانى إن الطرطور يقدر يشيل السيسى ؟؟؟؟؟؟ أكيد لأ يبقى مين اللى متحكم فى الثانى

اللي تعترض عليه صح انصاف الرجال اللي سابوا الستات دي تتقتل في المظاهرات ولم يحموهم
؟؟؟؟ مش فاهمها دى انت مصدق نفسك والرجالة اللى لسة فى المستشفيات لغاية دلوقتى عشان دافعوا عن الناس ،،،، أقرأ الأول عن الحادثة دى حصلت ازاى والهجوم كان بإيه
يا عم الحج اللي ماتوا دول معظمهم ارهابييييين
ما هم لو متظاهرين سلميين محدش هيقرب منهم من اساسه

قول والمصحف ، إرهابيين ،،، زى البلاك بلوك كدة ولا زينا لما كنا عند قصر الإتحادية بنهتف لغاية م جه ناس بيتكلموا مع الشرطة والشرطة بتساعدهم يقتحموا القصر وقتها احنا انسحبنا (جنيه ونص هدفعهم لك انا تروح تشوف الإرهابييين)

حتى لو كان المقتول دا ارهابي وبيهدد امن بلدك ويطلب التدخل الخارجي ؟؟؟
عن أى تدخل خارجى تتحدث عن أمريكا التى ستزيد المساعدات أم عن إسرائل التى زارها البرادعى ؟؟؟؟ وأعود وأكرر إرهابى ازاى هو انت تتظاهر تبقى شريف وغيرك يتظاهر يبقى إرهابى

تكفيك زيارة لمحيظ نادى الحرس الجمهورى لتعرف الحقيقة

ما هو برضه في ناس اتظلمت في النص
المشكلة ان الارهابيين في المظاهرات بيستفزوا الجيش والابرياء من المتظاهرين هما اللي بيدفعوا التمن

استفزاز الجيش يبقى انت متعرفش حاجة عن جهاز الشئون المعنوية للجيش ،، اقرأ وابقى تعالا
وحتى لو استفز بكلمة يضرب رصاص
بص انا لو قلت عليهم ارهابيين انا لا اقصد ان كلمه بس اقصد ان معظمهم ارهابيين

قولها صراحة كلهم إلا زميلى عشانن عارفه ،،، وكأن الله أراد فضحكم وفضح ميولكم الحيوانى بأن الغالبية من القتلى أطباء ومهندسين حتى روح اقرأ
يا راجل ؟؟!!
ما هم دول لو كانوا ثوار مبارك كان من رابع المستحيلات ان مبارك يسيب الحكم اساسا

يبقى انت مصدق موضوع ال 33 مليون عشان كدة لا تعليق

هوا انتا مشفتش الجثث اللي كانت موجودة ورا المسجد ؟؟

يا راجل عيب هو هيقتل ويرمى الجثة جنبه عيب عليك ،،،، انت دارس ايه يا ابنى ؟؟؟ مؤهلاتك يعنى
مشفتش الظابط اللي اتعذب جوه رابعة ؟؟

قول والمصحف طب ليه معذبوش ضباط إدارة المرور ،، بطييييييييييييييخ
مشفتش المحاضر اللي اتعملت من سكان رابعة ضد الاعتصام ؟؟؟

طب مشفتش انت شهادة سكان رابعة ،،، حدد يوم وأنا أروح أنا وانت نسأل السكان أصل بعيد عنك أنا بحب أتأكد بنفسى

على فكرة موضوع فض اعتصام رابعة دا صعب جدا
انتا نفسك بتقول ان الدم حرام يبقا ازاي تفض الاعتصام دا ؟؟؟
الاعتصام دا لو اتفض بالقوة هيبقا في دم وطبعا علشان اللي زيك ميتكلمش بعد كدا

أومال انت عملت التفويض ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لا يا راجل ؟؟!!!
ما هو في متظاهرين هناك اتمسكوا بسلاح يا عم الحلو ولا انتا مسمعتش عن دا ؟؟

سلاح شومى ولا سكينه يا عم الأمور روح شوف السلام بعينك بجنيه ونص ،،،

سؤال :
علل : قال البلتاجي ان وقف العمليات الارهابية في سيناء يتوقف على عودة مرسي للحكم ؟؟؟

والله هو مش موجود فى رابعة طول العمر لما يخرج حاسبة على كلامه واعدمه بس جيشك ليه مش قادر يحمى سينا

انا مش فاهم الحتة دي
ومش هتفهم لأنك عاوز الحقايق تيجى لغاية عند واننت قاعد ،،، راجع أحداث المنصة جيداً
أو على الأقل روح زور المكان

عمليات التطهير شغالة في سيناء دلوقتي
وعلى فكرة الجملة دي اكدت ليا قلة خبرتك السياسية
لأن فية حاجة خطيرة عملها السيسى مش هايفهمها غير العسكريين
لقد تم حشد عدة ملايين فى اقل من 24 ساعة بكلمتين ودة عسكريا اسمة استدعاء الأحتياطى العام وسرعة الأستدعاء كانت سريعة زمنيا جدا مما اقلق الدول دى طبعا لأن علشان شوية مظاهرات الناس نزلت كدة امال لو دق النفير العام للحرب هايجمعوا فى اد اية؟؟
والسيسي قالها بنفسه في خطاب التفويض (انا عايزكم توروا الدنيا كلها) ودا معناه انه يتعرض لضغوط شديدة دوليا ومحليا

قول والمصحف التطهر شغال لو تعرف حد فى الشيخ زويد ورفح اسأله تعرف إنها حرب وإبادة إعلامية فقط ،،،، يعنى ال 50000 بتوع حماس اللى كانت لميس بتقول عليهم ممتش منهم غير عشرة ،،،، ضغوط دولية ، فووووووووووووووووووووووق
بس حلو حشد ملايين ده ،،، راجع صور القنوات المختلفة ،،، مش طلع 50 مليون
لا يا جميل هوا بيتم الرد عليهم ومن كام يوم تم تصفية 10 ارهابيين
بس انا عايزك تسأل نفسك سؤال
ليه الاخوان بيتكملوا عن شهدائهم ومش بيتكملوا عن شهداء الجيش والشرطة ؟؟

والله عشان شفت قتلى الإخوان الدور والباقى على اللى كل اللى كليوم مات عشرة وعشرين ومشوغتش ولا صورة أو على الأقل جنازة عسكرية ،،،، زى شهيد الحرس ده فاكره ؟؟ شفت جنازته ؟؟

انا رديت على الحتة دي

موضوع الانفاق دا علشان البنزين والسولار والدليل ان بعد يوم 7/4 كان في ازمات في غزة
وثانيا البلد مقلوبة خالص

يا راااااااااااااااااااااجل وبدليل قطع الكهرباء اللى زاد عندنا اليومين دول ولا بنزين الإمارات خلص (طلعنا من قطر للإمارات يا وكستى) ،،، أنا عارف إنه كان فيه تهريب بس مش هو السبب الأساسى للمشكلة ،،، روح يا بابا راجع المقالات المنشورة عن قطاع الكهرباء قبل 2010 وانت تعرف سبب الأزمة ،،،

انا معنديش مشكلة انك تتظاهر بس ابعد عن المناطق الحيوية في البلد ومتخربش ومتكسرش
إيه المناطق الحيوية حددها لى تقصد مجمع التحرير ولا تقصد قصور الرئاسة ولا تكونش تقصد مبانى المحافظات (لاحظت أن المبادئ تتجزأ) ،،، على الأقل م أغلقوش المصالح اللى جارهم مش زى حرق المحافظات يا بيه

لا والله انا تأثرت واللي استفزني اكتر استغلال الاخوان لهذه الدماء (ارهابيين وابرياء) في مصالحهم الشخصية

برده استغلال يعنى أنا رافع صورة صاحبى الله يرحمه ع الفيس ده متاجرة ولا ايه ،،، عرفنى
ولا انت عاوزهم يسكتو ميفضحوش المجرمين عشان كل يوم يقتلوهم

ب يا بيه عشات المبادئ لا تتجزأ ولا تقبل القسمة

انت قولت على مجزرة الحرس ايه اللى وداهم ،، وعلى مجزرة المنصة عاوزين يقطعوا الطريق

طب بالله عليك مجزرة النهضة النا فى مكانها وهم اللى راحوا عليهم مش بس كدة ،،، ده فيه فيديوهات البلطجية نازلين من عربيات الشرطة

مش مشكلتى إنك مش عاوز تشوف ،،، بسيطة اليوتيوب والنت وخلوش حجة لحدددد

شوف يا بك موضوع سينا كل لما تحصل مصيبة وناس تموت تقوم كل القنوات شغالة ضرب مديرية وقطاع أمن وهبل كتير بس عشان يغطوا على اللى بيحصل ،،، تابع وانت تتأكد خف النوم يعنى ،،،، اسأل أى حد ليك فى سينا ولو ليك حد فى الجيش فى سينا اسأله ،،،، ولا أقول لك اسأل لميس

انتهى

التعديل الأخير تم بواسطة الأسيف ; 31-07-2013 الساعة 04:04 PM
قديم 31-07-2013, 04:35 PM
الصورة الرمزية kj1
kj1 kj1 غير متواجد حالياً

kj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: السيسي يطلب غطاء شعبي لمجزرة كبرى لإبادة الإسلاميين في مصر ( ذروني أقتل المعارضين لي والمعتصمين بإصرار حتى الآن )

الى نشتاء السبوبه
الى البرادعى
الى 6 برسيل
الى الاخوانكيون الثوريون
الى فريق التعريض العالمى (احمد ماهر اسماء محفوظ ايمن نور والميدان التالت وباقى المخنثين)

انتو اتصالحتو مع اللى قتلوهم

من مواضيع kj1
التاريخ الأسود لجماعة الأرهاب الأسود
ليه لا وليس نعم
مصر الجميلة الغائبة الأن
قديم 31-07-2013, 04:39 PM
الصورة الرمزية kj1
kj1 kj1 غير متواجد حالياً

kj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer.koko مشاهدة المشاركة

هي الصواريخ دي بتاعه السلميه ولا ايه ماترد علينا يا اللي مقطع قلبنا علي اللي بيموتوا من عندكم
بعد ما مات اكتر من 40 شاب فى موقعة محمد محمود

الكتاتنى : الداخلية لم تطلق خرطوش او رصاص
ابو حامد : الخرطوش اهو يا فندم
...
الاخوان يحاولوا يقعدوه وييسكتوه
الكتاتنى : الداخلية لم تطلق خرطوش
الاخوان : تصفيق حاااااااااد وهيييييييييه والله اكبر

يوم ليك ويوم عليك

https://www.youtube.com/watch?featur...&v=_LlUY1o 6WNo

من مواضيع kj1
التاريخ الأسود لجماعة الأرهاب الأسود
ليه لا وليس نعم
مصر الجميلة الغائبة الأن

الكلمات الدليلية
17 سنة, مصر, الأزهر, الصعيد, بحري, تصويت, تزوير, تفجير, خائن, رئاسة, شحن, عسكر, فلول, إخوان, إيقاف, إرهاب, إستفتاء, إنتخاب, إنتخابات, طلب شراء سيارة