العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف > المقابلات

المقابلات المقابلات الرسمية لمصر موتورز باشراف وتنظيم الإدارة يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 21-07-2011, 05:09 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اسماء المكرمين في احتفاليه مصر موتورز العام الرابع

يعني دي دالج
قديم 21-07-2011, 05:59 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mar mar مشاهدة المشاركة

انا اسفه جدا واتمني انكم تسامحوني لاني نسيت اتنين من الاعضاء متكتبوش في الاعضاء اللي اتكرمت
معلش
الواحد كان لسه الحفله ماثره عليه معلش بقي

هههههههههه تسلم ايدك يا مرمر ألف شكر ....
شكل الاسماء دى اتدألجت منك بالغلط
المهم بس مايكونش فى اسامى من اللى كانت موجودة تقوليلنا انك كتبتيهم بالغلط

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 21-07-2011, 06:28 PM
الصورة الرمزية koashraf
koashraf koashraf غير متواجد حالياً
من انا؟: وديع فى شراسه واحب الخير للجميع.
التخصص العملى: كيميائى .
هواياتي: السيارات والكمبيوتر وصيد السمك

koashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmffor مشاهدة المشاركة

يعني دي دالج

الدئلجه هى الدحرجه مع الدلق على السلم أوغيره من الحاجات المرتفعه وفى مختار الصحاح ......تعنى زحلقة العريس أورفضه......تمام كده وضحت.

"اللهم أنصر الاسلام وأعز المسلمين"
قديم 21-07-2011, 06:33 PM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk مشاهدة المشاركة

هههههههههه تسلم ايدك يا مرمر ألف شكر ....
شكل الاسماء دى اتدألجت منك بالغلط
المهم بس مايكونش فى اسامى من اللى كانت موجودة تقوليلنا انك كتبتيهم بالغلط
لا لا مش تخاف
انا اسفه اوي والله علي الغلطه اللي حصلت
: Wkiss5: : shyy:

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share
قديم 22-07-2011, 12:54 AM
الصورة الرمزية NicEgypt
NicEgypt NicEgypt غير متواجد حالياً
من انا؟: web programmer & application windows
هواياتي: marketing books كتب علم التسويق بأنواعها

NicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond repute
افتراضي رد: المؤتمر السنوى لمصر موتورز ( احتفالية العام الرابع)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

الله يبارك فيك يا شيخ طارق وكان نفسي كنت تبقي معانا في الحفلة بس تتعوض ان شاء الله في فطار رمضان
اولا .. الف مبروك يا كورسير على التكريم .. انا كنت مستخبي تحت الكرسى الاحمر اللى ورا خالص نيهاهاهاها " ضحكة شريرة "

فطار رمضان !! يعنى اكل !! يعنى هرمرم .. والاكل جامد طبعا .. يبقى تمام قوي جااااااي
هناكول اية بقا ؟ .. طيب متخدنى معاك يا كورسير افطر معاك انت والشيخ طارق وتبقى مصلحة
وبالنسبة لي فطارك ف اي يوم ف رمضان يا كورسير عليا انت بس تؤمر .. اختار اي مائدة رحمن تعـجبك يا سلام .. هو احنا عندنا كام احمد ممدوح ؟؟