العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع

سيارات مستعملة للبيع السيارات المستعملة ، اعلانات سيارات مستعملة للبيع فى مصر - قطع غيار - سيارات تاكسى - سيارات تجارية - تقسيط سيارات مستعملة

قديم 01-02-2010, 12:06 AM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: متوسط اسعار المستعمل هذا الاسبوع

دكتور تامر كنت عاوز اعرف رينج اسعار الاوكتافيا اي4 من 2000 وانت طالع كام تقريبا
قديم 01-02-2010, 12:21 AM
welly2000 welly2000 غير متواجد حالياً

welly2000 will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د0تامر محمد مشاهدة المشاركة

الكورولا هى افضل اوتو وحتكون مو2003-2004
الصنى مو2007-2008
الالنترا مو2007-2008
الانسر ال1600 مو2007-2008
أنا متشكر اوىلسرعة ردك بس يا ترى العربيات حضرتك بترشحها بالترتيب ده ولا دهمجرد صدفة
أولا بالنسبة للكورولا انا بحترمها جدا بس اكيد موديل 2003 - 2004 هتكون عاملة عداد كتير واكيد مش هتكون بالحالة اللى هى
أما بالنسبة للصنى سمعت عنها أقاويل على المنتدى من حتة انها ضيقة جدا (الكنبة) لموضوع العزل مش كويس والتقفيل المصرى زى ما حضرتك عارف ده غير شكل التابلوة والعدادات العتيق غير كدة انا سامع انها محترمة
حضرتك قولى بعد كلامى ده هيفضل الالنترا والانسر مع انى بردو سمعت تعليقات عن اللانسر وان الاتوماتك بتاعة سحبة م قد كدة كل ده طبعا من السمع انا ما ركبتش وسقت فى العربيات اللى حضرتك مرشحهالى غير الإلنترا ولفت نظرىفيها قوة سحب الأتوماتك بس ما اعرفش ايه باقى ظروف العربية

ممكن حضرتك تقولى بعد كلامى انت لسه مرشح ايه ينفع اركبه مع العلم انا راكب عربية اوبل كورسا 1200 موديل 94
معلش يا دكتور انا عارف انى بتاقل عليك بس بصراحة انا والمنتدى كله بنثق فى رأيك
قديم 01-02-2010, 12:22 AM
JustLikeThat JustLikeThat غير متواجد حالياً

JustLikeThat is infamous around these partsJustLikeThat is infamous around these partsJustLikeThat is infamous around these partsJustLikeThat is infamous around these partsJustLikeThat is infamous around these partsJustLikeThat is infamous around these partsJustLikeThat is infamous around these partsJustLikeThat is infamous around these partsJustLikeThat is infamous around these partsJustLikeThat is infamous around these parts

انا عايز عربية كبيرها بالتصليحات والتضبيط 22 الف وتكون اتوماتيك بحالة ممتازة وللاستخدام الفردي في الغالب وشكلها لطيف

ممكن الاقي حاجة كويسة والا اصرف نظر؟
قديم 01-02-2010, 04:11 AM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

دكتور تامر كنت عاوز اعرف رينج اسعار الاوكتافيا اي4 من 2000 وانت طالع كام تقريبا
الغالى بدر بسيونى طلباتك أوامر

مو2000=67
مو2001=70
مو2002-2003=73-78
مو2004-2005=80-85
مو2006=90
والرينج قد يزيد أو يقل قليلا حسب حالة السيارة والكماليات

قديم 01-02-2010, 04:13 AM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة JustLikeThat مشاهدة المشاركة

انا عايز عربية كبيرها بالتصليحات والتضبيط 22 الف وتكون اتوماتيك بحالة ممتازة وللاستخدام الفردي في الغالب وشكلها لطيف

ممكن الاقي حاجة كويسة والا اصرف نظر؟
ممكن لكن لا أنصح بأوتو قديم
ممكن تلاقى شاريد آخر تمنينات أو سيفيك أول تمنينات وسيكون لها مشاكلها

الكلمات الدليلية
مصر, اسعار المستعمل, اسعار السيارات, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, سيارة مستعملة للبيع, دايهاتسو تريوس