العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف > المقابلات

المقابلات المقابلات الرسمية لمصر موتورز باشراف وتنظيم الإدارة يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 18-07-2011, 08:52 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صور احتفالية العام الرابع لمصر موتورز ( المؤتمر السنوى )

اول ما اتقابلنا على الطريق الصحراوى الساعة 11

استاذ احمد على بيحاول يفتح قربة المياة

بدر بسيونى وكريم على وفى الخلف استاذ اشرف

كريم مش عارف كان بيورينا عضلاتة ولا اية

من اليمين استاذ بدر بسيونى اللى هوة مش والدى استاذ احمد على استاذ نبيل عبد الرحمن استاذ اشرف القبطان استاذ كريم وطبعا الكاميرا ما كنتش جيباة

جبتلكم بقية كريم

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 18-07-2011, 09:21 PM
الصورة الرمزية RAYAN
RAYAN RAYAN غير متواجد حالياً

مشرف التعديلات الشكلية
من انا؟: احمد ريان
التخصص العملى: مدير شركة اليجانس لفرش السيارات
هواياتي: الجديد من الافكار والتصميمات

RAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

تصدق بالله انا لما اشوفك مش هسيبك يعني كدا تيجي الحفل وحتي متعرفناش بيك ولا تقولنا انتا مين وانا اقول مين يا رب اللي قاعد لوحده ده افتكرتك حد من قرايب الموجودين والله ماشي يا عم ريان ليك يوم في فطار رمضان واديك اتقفشت وعرفناك خلاص
يا عم احمد يعنى انا كنت فرحان وانا قاعد لوحدى بس لقيتكم بقالكوا كتير ماشوفتوش بعض فقولت بلاش ابرشط والحمد لله ملحوقة المقابلة الجاية هاقعد لوحدى برضه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymangalal مشاهدة المشاركة

QUOTE]

اللحن لسه فى ودانى يا ريان فكرتنى بمواقف جميله والله وبعدين يا سيدى ماتزعلش ان شاء الله فى المقابله الجايه (بإذن الله فى رمضان) نتقابل ماحنا برضه جداد زى بعض وحاسس بيك وانت قاعد لوحدك واحييك جدا على مشاركتك فى الاحتفال على الرغم من وجودك وحيد واهلا بيك فى المنتدى وبين اسرتك

ان شاء الله يا استاذ حازم فى مقابلة رمضان يكون فى وقت اطول عشان نتعرف على حضرتك عن قرب وخصوصا الاعضاء الجداد اللى زى حالاتى والاستاذ ريان اللى ممكن مايكونوش اجتماعيين قوى ومش بيختلطوا بسهولة بالناس لكن انا حاسس انى اعرف الناس فى المنتدى من تلاتييييييييييييييييييييي يييين سنه هههههههههههههههه
ياباشا اكيد ان شاء الله هتبقى اسرتى شكرا على احساسك ياباشا بس بالنسبة لى كان احساس وحش اوى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarek elbadry مشاهدة المشاركة

على فكرة انتة زعلتنى يبقى يا راجل موجود وتاخد جنب لوحدك انا كنت فاكرك من افراد المكتبة وانضميت لينا تتفرج
انتة عندك حق عرب ومش هانسيبك فى المقابلة القادمة
يعنى يبقى موت وخراب ديار اقعد لوحدى وعندى حق عرب كمان ليه الافترى دة يا طارق بيه هتبقى انت وكورسير على

بس برضه مع انى كنت قاعد لوحدى بس حاسس انى عارف الناس كلها وان شاء الله المقابلة الجاية تبقى خير وكل احتفال وانتم طيبين

اليجانس لفرش السيارات
Elegance car lounge

خامات عالية الجودة وجميع الالوان

بارخص سعر فى مصر
وبضمان عامين

صفحتنا على فيسبوك
Facebook page

مواعيد العمل من ١٢ظهرا حتى ١٢ص كل ايام الاسبوع ماعدا الاحد
للاستعلام 01061203070

قديم 18-07-2011, 09:21 PM

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 18-07-2011, 09:48 PM

قديم 18-07-2011, 10:10 PM
الصورة الرمزية RAYAN
RAYAN RAYAN غير متواجد حالياً

مشرف التعديلات الشكلية
من انا؟: احمد ريان
التخصص العملى: مدير شركة اليجانس لفرش السيارات
هواياتي: الجديد من الافكار والتصميمات

RAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant future
افتراضي رد: اسماء المكرمين في احتفاليه مصر موتورز العام الرابع

طبعا اكيد كل اللى اتكرموا يستاهلوا التكريم لان اكيد منتدى مصر موتورز اتبنى على ايد ناس عظيمة

ولكن سؤال الناس اللى اتكرمت دى تعبت ؟ اكيد تعبت عشان المنتدى يوصل للصورة دى وان شاء الله نتعب اكتر ونعليه اكتر
بس انا كمان تعبت انا من الساعة 5 لحد اخر الحفلة قاعد لوحدى محدش حتى قالى السلام عليكم ماعدا كورسير قالى منور ياباشا ,و سيف بيه قالى بعد ازنك اعدى وقومنى من مكانى وعدى , ومرمر وانا مش متأكد هى مرمر ولا لا قالت نفس الكلمة معلش ممكن اعدى وقومتنى تانى .
يعنى لوحدى ومش عارف اقعد كمان وعديت اعضاء مصر موتورز .
اناشد ادارة المنتدى واعلم ان قلوبهم رحيمة ان شاء الله المقابلة الجاية عايز شهادة تقدير ومتدبس فيها عشرين جنيه دة طبعا اقل المتوقع منكم

اليجانس لفرش السيارات
Elegance car lounge

خامات عالية الجودة وجميع الالوان

بارخص سعر فى مصر
وبضمان عامين

صفحتنا على فيسبوك
Facebook page

مواعيد العمل من ١٢ظهرا حتى ١٢ص كل ايام الاسبوع ماعدا الاحد
للاستعلام 01061203070