العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 15-06-2009, 02:31 AM
الصورة الرمزية mainz
mainz mainz غير متواجد حالياً
من انا؟: عاطف عبده
هواياتي: chess

mainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond repute
افتراضي رد: إلى شباب اللوست .. ارجوكو اكسفوا على دمكوا

يا دكتور بولبولان انا مش قصدى اساءه لحد شخصيا بعينه بس انا فهمت من جملته حضرتك الى كانت بتقول كان ناقص نقوم نصلى جماعه استهزاء فى امر الصلاه فى حد زاتها وربنا يسترها علينا فى الدنيا والاخره ونسال الله تعالى ان يجمعنا على خير وان يبعثنا على هزا الخير ان شاء الله ptmnlo123per123
قديم 15-06-2009, 02:43 AM
الصورة الرمزية mainz
mainz mainz غير متواجد حالياً
من انا؟: عاطف عبده
هواياتي: chess

mainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond repute

هوا خلاص يا استاز اسلام خلصت السخريه علشان ندخل السخريه فى امور الدين وبعدين يا استاز اسلام انا مش قصدى انقص من قدر الدكتور بولبولان ptmnlo123per1105العزه والكبرياء لله والله المستعان
قديم 15-06-2009, 08:49 AM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

ومين قال أو فهم انى بأسخر من الصلاه أو الدين ؟ أنا بأتكلم عن جو الطياره اللى يقرب من المسجد و مع

ذلك لا يمكن و مستحيل عمليآ الصلاه جماعه فى الطائره ! لكن ممكن تصلى فردآ و الحمدلله عملتها أكثر

من مره حسب الظروف ! أنا أكثر ما أثارنى قى الرد بتاعك كلمة ( انتم ) ؟ مين انتم دى ؟ هل المسلمين

ولا الدكاتره و لا ايه بالضبط ؟ و مادام فيها انتم يبقى فيه نحن ! و أنا ماعرفش عنك حاجه غير Mains !!

راجل ولا ست ؟ سنك كام سنه ؟ بتشتغل ايه ؟ مسلم ولا من اسرائيل ؟ ولا صورتك ايه ؟

فى نفس الوقت اللى صورتى موجوده وكل المعلومات عنى موجوده و موش مستخبى ورا أى حاجه !

أضف على ذلك الطياره تولع بيكوا وتنفجر وتبعث على ما أنتم عليه و رقص و دنس ( وكله بصيغة الجمع ) !

طب والنبى أنا لو رديت عليك بنفس الاسلوب تفتكر ح يكون ردى ايه ؟ طبعا لا يصلح للنشر !

و لو تبادلنا المواقع وأنا قلت لك الكلام اللى انت قلته كان ردك ح يكون ايه !

و أخيرآ أنا غير مسؤل عن عدم فهم الآخرين لما أكتبه !

د/ عبدالسلام موافى
قديم 15-06-2009, 10:37 AM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

ptmnlo123per122ptmnlo123p er122ptmnlo123per122ptmnl o123per122ptmnlo123per122 ptmnlo123per122سلام كبير قوى للدكتور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

ومين قال أو فهم انى بأسخر من الصلاه أو الدين ؟ أنا بأتكلم عن جو الطياره اللى يقرب من المسجد و مع

ذلك لا يمكن و مستحيل عمليآ الصلاه جماعه فى الطائره ! لكن ممكن تصلى فردآ و الحمدلله عملتها أكثر

من مره حسب الظروف ! أنا أكثر ما أثارنى قى الرد بتاعك كلمة ( انتم ) ؟ مين انتم دى ؟ هل المسلمين

ولا الدكاتره و لا ايه بالضبط ؟ و مادام فيها انتم يبقى فيه نحن ! و أنا ماعرفش عنك حاجه غير Mains !!

فى نفس الوقت اللى صورتى موجوده وكل المعلومات عنى موجوده و موش مستخبى ورا أى حاجه !

أضف على ذلك الطياره تولع بيكوا وتنفجر وتبعث على ما أنتم عليه و رقص و دنس ( وكله بصيغة الجمع ) !

طب والنبى أنا لو رديت عليك بنفس الاسلوب تفتكر ح يكون ردى ايه ؟ طبعا لا يصلح للنشر !

د/ عبدالسلام موافى

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 15-06-2009, 02:43 PM
الصورة الرمزية mokhtar872000
mokhtar872000 mokhtar872000 غير متواجد حالياً
من انا؟: Mokhtar Abas ELMalahy
التخصص العملى: Relationship officer-RAKBANK-Dubai-UAE
هواياتي: cars/internet/football

mokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

د/ عبدالسلام موافى

روق دمك يا دكتور انا عايزك تروج وتزقطط...ptmnlo123per154p tmnlo123per154ptmnlo123pe r154ptmnlo123per154ptmnlo 123per154ptmnlo123per154