العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 23-11-2011, 11:36 PM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نظره على الأحداث

اللهم احمى مصر من مصر

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا
قديم 23-11-2011, 11:51 PM
تامر ديزل تامر ديزل غير متواجد حالياً

تامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond repute

اللي نفسه في حاجه يقولها للمشيراو المجلس العسكري يقولها دلوقتي لان بعد الجمعه اللي جايه هيبقى مالوش لازمه اي كلام ليهم
انا نفسي اقوله الي بيحصل في البلد ده كله بسببك انت ومجلسك ... فاكر قلت ايه بعد مبارك ؟ فاكر وعدت بالانتخابات امتى ؟ اجلتها ليه مرتين ؟ عارف ليه ؟ لانك اديت ودانك للنخبه اللي رعبوك من الاسلاميين ونقلولك حالة الهلع اللي مسيطره عليهم وطلبوا منك تاجبل الانتخابات مرتين بحجة انهم مش جاهزين وانت مشيت وراهم ورجعوا ضحكوا عليك وقالولك لازم تأمن نفسك وتأمنا معاك من الاسلاميين وعملولك وثيقه نصها بيحميك ونصها بيحميهم وآدي النتيجه
النهارده ما فيش ولا واحد من ولاد النخبه واقف جمبك كلهم بعد ما ورطوك باعوك ... افتح التلفزيون واتفرج هتلاقيهم قاعدين على الفضائيات بوشوشهم العكره وابتساماتهم الصفرا .. خلاص عرفوا انك انتهيت وباين في كلامهم وتلاقيهم دلوقتي بيتفاوضوا مع واحد من اللي حواليك علشان يخلعك الجمعه الجايه مانت خلاص عملتلهم اللي هما عاوزينه في المرحله دي وماعدش ينفع تأجل انتخابات الرعب دي تاني يبقى ييجي غيرك يأجلها
ياترى مشيت وراهم ليه وكنت عاوز تأمن نفسك من ايه ؟
انت ياعم الحاج عمرك ما سمعت المثل اللي بيقول النخبه لما تتوب ......
اشرب بقى من هنا للجمعه الجايه .... وسمعني احلى بودعك

قديم 24-11-2011, 12:41 AM
الصورة الرمزية alymonir
alymonir alymonir غير متواجد حالياً

من انا؟: مصري مسلم
التخصص العملى: مهندس سلامة مهنية بشركة بترول
هواياتي: لا يوجد حاليا

alymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond repute

هو انا كل ما أخش موضوع عن الثورة ألاقي بتوع اللجنة الالكترونية موجودين برضه
حاجة بقت تزهق
اللهم ارحمنا منهم

خلاصة القول
المجلس السمكري ( العسكري سابقا ) تلظخت يده بالدماء
لا رجعة عن تنحيه

بس مصيبة ليجيبولنا مبارك تاني

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ragy/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-4.png[/IMG]
قديم 24-11-2011, 12:42 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

شكرا لكل الإخوه الأفاضل المشاركين فى الموضوع .....لكم منى جميعا كل حب وتقدير

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 24-11-2011, 12:51 AM
الصورة الرمزية alymonir
alymonir alymonir غير متواجد حالياً

من انا؟: مصري مسلم
التخصص العملى: مهندس سلامة مهنية بشركة بترول
هواياتي: لا يوجد حاليا

alymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامر ديزل مشاهدة المشاركة

اللي نفسه في حاجه يقولها للمشيراو المجلس العسكري يقولها دلوقتي لان بعد الجمعه اللي جايه هيبقى مالوش لازمه اي كلام ليهم
انا نفسي اقوله الي بيحصل في البلد ده كله بسببك انت ومجلسك ... فاكر قلت ايه بعد مبارك ؟ فاكر وعدت بالانتخابات امتى ؟ اجلتها ليه مرتين ؟ عارف ليه ؟ لانك اديت ودانك للنخبه اللي رعبوك من الاسلاميين ونقلولك حالة الهلع اللي مسيطره عليهم وطلبوا منك تاجبل الانتخابات مرتين بحجة انهم مش جاهزين وانت مشيت وراهم ورجعوا ضحكوا عليك وقالولك لازم تأمن نفسك وتأمنا معاك من الاسلاميين وعملولك وثيقه نصها بيحميك ونصها بيحميهم وآدي النتيجه
النهارده ما فيش ولا واحد من ولاد النخبه واقف جمبك كلهم بعد ما ورطوك باعوك ... افتح التلفزيون واتفرج هتلاقيهم قاعدين على الفضائيات بوشوشهم العكره وابتساماتهم الصفرا .. خلاص عرفوا انك انتهيت وباين في كلامهم وتلاقيهم دلوقتي بيتفاوضوا مع واحد من اللي حواليك علشان يخلعك الجمعه الجايه مانت خلاص عملتلهم اللي هما عاوزينه في المرحله دي وماعدش ينفع تأجل انتخابات الرعب دي تاني يبقى ييجي غيرك يأجلها
ياترى مشيت وراهم ليه وكنت عاوز تأمن نفسك من ايه ؟
انت ياعم الحاج عمرك ما سمعت المثل اللي بيقول النخبه لما تتوب ......
اشرب بقى من هنا للجمعه الجايه .... وسمعني احلى بودعك

مش عارف ليه تحليلاتك بتعجبني اليومين دول

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ragy/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-4.png[/IMG]