العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 14-06-2009, 01:39 PM
الصورة الرمزية mokhtar872000
mokhtar872000 mokhtar872000 غير متواجد حالياً
من انا؟: Mokhtar Abas ELMalahy
التخصص العملى: Relationship officer-RAKBANK-Dubai-UAE
هواياتي: cars/internet/football

mokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: إلى شباب اللوست .. ارجوكو اكسفوا على دمكوا

هو ده بقى زمن حاتم رشيد وعبدربه ولا ايه يا جماعه ؟؟؟؟؟
دول شويه عيال سيس مالهمش لازمه ومنظرهم مقظظ جدا بدل مانقلد الغرب فى العلم والحضاره بنقلده فى العبط
قديم 14-06-2009, 02:12 PM
الصورة الرمزية mokhtar872000
mokhtar872000 mokhtar872000 غير متواجد حالياً
من انا؟: Mokhtar Abas ELMalahy
التخصص العملى: Relationship officer-RAKBANK-Dubai-UAE
هواياتي: cars/internet/football

mokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

طب انتم بتتكلموا عن الشباب الذكور ( موش الرجاله ) لآن هناك فرق بين الذكر و الرجل ! يعنى من الآخر

ليس كل ذكر رجل بينما كل رجل ذكر ! ptmnlo123per1106 المهم من 3 أسابيع كنت راكب الطيران السعودى

وده المضيفين فيه رجال مخنشرين و الطيار بذقن عظيمه ( أى و الله ) و مافيهوش أفلام فى المونيتورز !

يعنى طول الطريق اعلانات و باقى المسافه و اتجاه القبله و ناقص نقوم نصلى جماعه فى الطائره !

و ألاقى واحده الله أعلم مصريه و لا سعوديه جالسه فى الكرسى اللى قدامى على الممر من ناحية اليسار

لابسه لوست و بودى و البوبو بتاعها باين خالص ( كنت خايف يجيلها برد ) و كل شويه تقوم و تروح الحمام و ترجع

علشان الناس تشوفها ptmnlo123per111 و أول ما اقتربنا من مطار الدمام قامت لابسه عبايه كووووول !

و عموما كانت وحشه و معصعصه و قصيره و طول الطريق أنظر لها ( بس علشان ألعنها ! ptmnlo123per154

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1127
مش عارف ايه حكايه الحريم دى اللى اول مايخؤجوا من السعوديه يرموا العبايات ويلبسوا المحزق وفى الاخر يعملوا نفسهم محترمين حاجه تقرف انا شفتها فى مطار القاهره المناظر دى
كويس انك بصيت يا دكتور ...... عشان تلعنهاptmnlo123per195
قديم 14-06-2009, 03:56 PM
الصورة الرمزية mainz
mainz mainz غير متواجد حالياً
من انا؟: عاطف عبده
هواياتي: chess

mainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond repute

يا دوكتور انت كنت بتبص عليها مش علشان تلعنها لكن علشان عاوز تعمل اعاده كشف ههههههptmnlo123per1147
قديم 14-06-2009, 04:00 PM
الصورة الرمزية mainz
mainz mainz غير متواجد حالياً
من انا؟: عاطف عبده
هواياتي: chess

mainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond repute

وفيها ايه دكتور لما تقوم تصلى فى الطياره وهو ايه عيب يعنى لما تصلى فى الطياره علشان لو انفجرت يعنى لقدر الله ولا يعنى خدت صاروخ جو عوو باووووو تبقى تموتوا وانتم بتصلوا علشان ربنا يبعتكم وانتوا بتصلوا من مات على شى ابعثه الله عليه وللاا انتوا عاوزيين تموتوا على الرقص واللدنسptmnlo123per1116ول ا انت رايك ايه يا دكتورر
قديم 14-06-2009, 04:24 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

[quote=mainz;52880]وفيها ايه دكتور لما تقوم تصلى فى الطياره وهو ايه عيب يعنى لما تصلى فى الطياره علشان لو انفجرت يعنى لقدر الله ولا يعنى خدت صاروخ جو عوو باووووو تبقى تموتوا وانتم بتصلوا علشان ربنا يبعتكم وانتوا بتصلوا من مات على شى ابعثه الله عليه وللاا انتوا عاوزيين تموتوا على الرقص واللدنسptmnlo123per1116ول ا انت رايك ايه يا دكتورر[/quo

أولا : يا ( محترم ) احنا بنصلى فى الطياره و الحمدلله بس موش جماعه ! والله أعلم انتم بتصلوا فين !

ثانيآ : احنا بنرحب بالموت فى أى لحظه لآنه لامفر منه و تقريبآ عارفين احنا رايحين فين ! ptmnlo123per122
لكن انتم بتخافوا من الموت وبرده احنا عارفين انتم رايحين فين !

واحنا موش رقاصين يا أستاذ ! اسأل اللى انت عارفهم وهمه يقولو لك الحقيقه ! ptmnlo123per1106

و ياريت لو الطياره انفجرت بينا يا ( محترم) تكونوا معانا و كل واحد عارف سكته !

دا رأيى حسب طلبك يا ( محترم ) !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1127