العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف > المقابلات

المقابلات المقابلات الرسمية لمصر موتورز باشراف وتنظيم الإدارة يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 18-07-2011, 06:56 PM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute
للاهمية

احتفاليه ولا اروع وبجد انا كان نفسي اتعرف علي كل الاعضاء اللي في المنتدي بس انا بجد سعيده اني جزء من المنتدي او المجتمع اللي ولا اروع منه في الدنيا
واحب اشكر الناس اللي نورتنا واللي تعبت نفسها وجت مخصوص علشان نتعرف علي بعض ونعرف بعض اكتر ونحتفل سوا بعيد المنتدي اللي بعتبر كاسره واحده بيضمنا كلنا
وبقول للي مش جه فاتك نص عمرك واللي جه نورتنا وشرفتنا في عيد ميلاد المنتدي
وللي مش جه مش يزعل اوي اكيد في مناسبات جايا كتير وان شاء الله يبقي في فرص اكتر اننا نتجمع تاني
وعلشان مش اطول عليكم احب اعرض عليكم اسامي الاعضاء اللي تم تكريمهم في الاحتفال
اللي جه منهم استلم شهاده التكريم بتاعتوا واللي مش جه شهاده التكريم موجوده في مقر الشركه ويقدر يجي ياخدها في اي وقت
العنوان
135 شارع طومان باي الزيتون الدور الارضي
رقم الموبيل
0181160809
اسيبكم بقي مع اسماء المكرمين في المنتدي

انا اسفه جدا واتمني انكم تسامحوني لاني نسيت اتنين من الاعضاء متكتبوش في الاعضاء اللي اتكرمت
معلش
الواحد كان لسه الحفله ماثره عليه معلش بقي

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share

التعديل الأخير تم بواسطة mar mar ; 23-07-2011 الساعة 12:41 PM سبب آخر: استكمال اسماء الاعضاء المكرمين
قديم 18-07-2011, 07:10 PM
الصورة الرمزية eman2205
eman2205 eman2205 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: اخصائى تسويق ( مصر للـتأمين )

eman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant future
افتراضي رد: صور احتفالية العام الرابع لمصر موتورز ( المؤتمر السنوى )

بجد الاحتفال كان رائع
و احب اشكر استاد سيف على ترحيبة بينا
و عقبال السنة الجاية

ايمان زكريا
شركة مصر للتأمين
01006131520
01226167673

قديم 18-07-2011, 07:17 PM
الصورة الرمزية eman2205
eman2205 eman2205 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: اخصائى تسويق ( مصر للـتأمين )

eman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant future
افتراضي رد: اسماء المكرمين في احتفاليه مصر موتورز العام الرابع

تسلم ايدك يا جميل
طبعا هما كلهم يستاهلوا التكريم

ايمان زكريا
شركة مصر للتأمين
01006131520
01226167673

قديم 18-07-2011, 07:21 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: صور احتفالية العام الرابع لمصر موتورز ( المؤتمر السنوى )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة RAYAN مشاهدة المشاركة

كل سنة ومصر موتورز بخير واعضاءه بخير ويارب كتر افراحنا يارب كتر افراحنا وعلى اد نيتنا اديييييييييينا
انا من الناس اللى حضرت وزعلت اولا لانى معرفش حد من السادة الاعضاء اللى بجد ناس زى العسل وناس بجد يشرفنى انى ابقى واحد منهم ثانيا انى كان عندى شغل ومقدرتش انى احضر البوفيه
وطبعا فرحت جدا لما شوفت اعضاء مصر موتورز وسبحان الله عرفت كورسير اول ما شوفته مناكف فالمنتدى وفالاحتفال .
وانا المرة دى قعدت لوحدى بس المقابلة الجاية اكيد هاجى بدرى عشان اتعرف على اعضاء المنتدى الكرام .
احتفال اكثر من رائع ويارب دايما فى تقدم مستمر وعقبال السنة المليون .
بالمناسبة انا هتلاقونى فى تالت صف قاعد لوحدى فالصف كله عشان خفت امدد واضايق حد

تصدق بالله انا لما اشوفك مش هسيبك يعني كدا تيجي الحفل وحتي متعرفناش بيك ولا تقولنا انتا مين وانا اقول مين يا رب اللي قاعد لوحده ده افتكرتك حد من قرايب الموجودين والله ماشي يا عم ريان ليك يوم في فطار رمضان واديك اتقفشت وعرفناك خلاص

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SuMo مشاهدة المشاركة

محدش جاب يعنى سيرة المخالفتين اللى أنا لبستهم ليه
واخدلى بالك انت يا بدر

بالهنا والشفا يا معلم انتا كنت راكب مع بدر
قديم 18-07-2011, 07:22 PM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute
افتراضي رد: المؤتمر السنوى لمصر موتورز ( احتفالية العام الرابع)

تم إضافة تقرير بسيط مع الصور