العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 27-11-2010, 11:09 AM
الصورة الرمزية الزعيم2
الزعيم2 الزعيم2 غير متواجد حالياً

الزعيم2 has a spectacular aura aboutالزعيم2 has a spectacular aura about
افتراضي رد: مقابلة الجمعه 26/11/2010 تحت رعاية الاستاذ ( هشام باهي )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

اركب المترو للتحرير (السادات ) واحنا هناخدك من هناك ونرجعك التحرير تانى

اشكر اخويا هشام باهى على الكرم والحفاوة البالغة وبعتذر عن التأخير طبعا لظروف العمل
وللاسف لم يسعدنى الحظ انى اقابل باقى افراد المجموعة اللى حضرت
ولكن اسعدنى الحظ بمقابلة
أ / هشام (نفسه / هوبعينه بحلاوته )
وسومو / اللى متخفى وعامل فيها الرجل الغامض
واخونا محمد ذكى
واخ رابع بعتذر له انى ناسى اسمه دلوقت
واتحفونى بواحد شاى تقيل ..تقيل يعنى ...
واما اعجب مافى القعدة
ان كريم ومعتز النيفا خلصت منهم بنزين 80 واتصلو بهشام يسألوه عن محطة بتبيع بنزين 80 على الصحراوى
وكل شوية يتصلو
ههههههههههههههههههههههه
طب الراجل قاعد فى دريم هيجيب بنزين ازاى ؟؟؟
لكن هشام قال ان اخوه ظابط ماسك تأمين الطريق او النجدة تقريبا (اعذرونى للنسيان / كبر السن بقى ) وممكن ينجدهم واتصلنا بيه طلع سلم النوبتجية (النباتشية ) ومرضينا ش نقول لهم طبعا لحد م وصلو بالسلامة
وابو نورا اللى اتحجج ومجاش واللى ينطبق عليه المثل القائل والعهدة على سومو (اقوال لا أفعال )
والصور دى ناقصها واحد صعيدى
مين هو ؟؟؟؟؟
حد يعرفه ؟؟؟
امال حضرتك كنت هتخدنى من التحرير ازاى كنت هتودينا متئخرين ولا كنت عايز تتوهنى فى التحرير و افضل لايص ومعرفش اروح ههههههههههههههه
قديم 27-11-2010, 12:32 PM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

والله يااستاذ نور فضلت مستنيك حضرتك والأستاذ خالد خليفة كتير لأن كان نفسى اتعرف عليكوا وعلى حضرتك ومشيت اما الأستاذ هشام كلكك وانت قولتلوا انك فى التحرير فعرفت انك هتتأخر بس معلش تتعوض فى مرات تانية كتير
هو نور بيجو الاخ الرابع الى كنت ناسى اسمه ههههههههههههههه
ووالله ياباسم انا بعتذر للمرة الالف ليك ولكل اللى حضرو وانا كان نفسى اتعرف بأكبر عدد ممكن من اخواننا انى لكن لم يسعدنى الحظ وهتتعوض ان شاء الله هتروحو منى فين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الزعيم2 مشاهدة المشاركة

امال حضرتك كنت هتخدنى من التحرير ازاى كنت هتودينا متئخرين ولا كنت عايز تتوهنى فى التحرير و افضل لايص ومعرفش اروح ههههههههههههههه
ياعم ده مشوار طلع لى الساعة 1 بالليل وكان هيبقى بيننا تليفونات وكنت هتصرف لك مش هسيبك لو انا اتاخرت كنت هكلم كورسير يقابلك او او يتصرف لك
متخافش
انت معاك اقوى جهاز مخابرات فى المنتدى
ههههههههههههههههههههه

التعديل الأخير تم بواسطة خالدخليفة ; 27-11-2010 الساعة 01:08 PM
قديم 27-11-2010, 12:47 PM
corsair
Guest

من اجمل واحلي المقابلات اللي حضرتها فعلا وكان نفسي اقضي معاكم اليوم لاخره بس الظروف جت كدا
قديم 27-11-2010, 02:52 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

اشكر اخويا هشام باهى على الكرم والحفاوة البالغة وبعتذر عن التأخير طبعا لظروف العمل
وللاسف لم يسعدنى الحظ انى اقابل باقى افراد المجموعة اللى حضرت
ولكن اسعدنى الحظ بمقابلة
أ / هشام (نفسه / هوبعينه بحلاوته )
وسومو / اللى متخفى وعامل فيها الرجل الغامض
واخونا محمد ذكى
واخ رابع بعتذر له انى ناسى اسمه دلوقت
واتحفونى بواحد شاى تقيل ..تقيل يعنى ...
واما اعجب مافى القعدة
ان كريم ومعتز النيفا خلصت منهم بنزين 80 واتصلو بهشام يسألوه عن محطة بتبيع بنزين 80 على الصحراوى
وكل شوية يتصلو
ههههههههههههههههههههههه
طب الراجل قاعد فى دريم هيجيب بنزين ازاى ؟؟؟
لكن هشام قال ان اخوه ظابط ماسك تأمين الطريق او النجدة تقريبا (اعذرونى للنسيان / كبر السن بقى ) وممكن ينجدهم واتصلنا بيه طلع سلم النوبتجية (النباتشية ) ومرضينا ش نقول لهم طبعا لحد م وصلو بالسلامة
وابو نورا اللى اتحجج ومجاش واللى ينطبق عليه المثل القائل والعهدة على سومو (اقوال لا أفعال )
والصور دى ناقصها واحد صعيدى
مين هو ؟؟؟؟؟
حد يعرفه ؟؟؟
ابه خيانه يعنى انتو ضحكتو عليه وانا واقف فى الطريق كده برده يا استاذ هشام لكن والله انا بشكرك جدا على اليوم الجميل ده الى فعلن عمرى فى حياتى ما هيتنسى ابدا
و بعدين كده برده يا استاذ خالد فضلت مستىيك انت و استاذ وائل و استاذ حازم و فى الاخر مجتوش لكن تتعوض ان شاء الله فى مقابلات تانيه

كريم على
قديم 27-11-2010, 02:53 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

من اجمل واحلي المقابلات اللي حضرتها فعلا وكان نفسي اقضي معاكم اليوم لاخره بس الظروف جت كدا
امسك احمد زهر اهو ايه يابنى كونت مختفى فين

كريم على