العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف > المقابلات

المقابلات المقابلات الرسمية لمصر موتورز باشراف وتنظيم الإدارة يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 18-07-2011, 02:44 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute
افتراضي رد: المؤتمر السنوى لمصر موتورز ( احتفالية العام الرابع)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koashraf مشاهدة المشاركة

حمد الله على السلامه واحنا لينا الشرف بالتعارف على الواقع بعد ماتعارفنا فى الفضاء الاليكترونى.............
شكرا ياأستاذ أشرف وأنا سعدت جدا بلقائك وإنت إنسان فاضل ومحترم وياريت تتكرر هذه اللقاءات السعيده

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 18-07-2011, 03:04 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: صور احتفالية العام الرابع لمصر موتورز ( المؤتمر السنوى )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.كمال مشاهدة المشاركة

شكرا للأستاذ ميدو الجندى المجهول فى الحفل على الصور الحلوه وشكرا لكورسير على التعليق على الصور وأنت كنت نجم النجوم ياكورسير وكنت ذى المكوك فى خدمه كل الاخوه الزملاء ......شكرا لك

يا دكتور كمال انا مقدرش اشفكم ومبقاش مكوك في خدمتكم ده انتم بيتي التاني وربنا يديم المحبة ما بينا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوشروق مشاهدة المشاركة

لالالالالالا لو سمحت مسمحش لحد يقول عليه كده أحسن

والله يا باشا ما يستاهل الكلام ده كله ده فيرناوي وانا عارفه كويس ههههههههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koashraf مشاهدة المشاركة

الله ينور صور جميله ...وربنا يجمعنا دائماً على الخير ...ويكون لقاءات اخرى لاحتفالات عديده..وانا سعدت جداً بكثير من الاعضاء الذين تعرفت عليهم على صفحات المنتدى وتقابلنا فى هذا اللقاء والاحتفاليه الممتعه لأول مره..
واخص بالذكر المهندس عمرو محمد......الدكتور كمال.....الاستاذ وليد الوحش...وطبعاًالنجم كورسير الشهير بأحمد ممدوح..والاستاذ طارق البدرى....
الاستاذ ايمن ابوشروق والاستاذ احمد انورالاستاذ/خالد الذى امتعنا باسئله للضيوف فى الصميم هو والاستاذ احمد انور.....
ولا انسى كوتة المرأه فى المجلس الموقر الدكتوره هبه والانسه مرمر.

وطبعاً ماأنساش الاستاذ عماد ملك الاسبرانزا ومغامراته مع اسبرانزاوحكاياته الممتعه.

اما بقيه اعضاء الاسكندريه فطبعاً احنا اتقابلنا فى لقاءات سابقه عديده وانتظروا الموضوع الحصرى لرحلة وحوش الاسكندريه لاحتفالية العيد الثالث وبداية العام الرابع حصرياً على مصر موتورز.........فقط واعذرونى لانى راجع من السفر مرهق جداً ومحناج اسبوع راحه على الاقل.

وطبعأً رفيق السفر فى الذهاب والعوده م/احمد على الذى اكتشفت شخصيته الجميله وكان خير رفيق سفر فى هذه الرحله ورغم انى قابلته فى مقابله سابقه الا انى لم اتعرف عليه حقيقة الافى هذه الرحله واكتشفنا اننا جيران فى مدينة اسيد فى سموحه ومهما قلت فلن اوفيه حقه .

مجموعة الاسكندريه الاستاذ بدر بسيونى واحمد بدر ابنه البكرى وعمدتنا نبيل عبد الرحمن الذى رتب مقابلتنا فى محرم بك وكريم اللى فضل بتليفوناته واحنا مروحين حتى وصولنا الى منازلنا بسلامه الله..مهما قلت لن اوفيهم حقهم بجد ياجماعه الناس ديه جواهر حقيقيه ومعادن نفيسه كمان .

اما بقى نجوم الحفل الاستاذ حازم شاهين وابونورا فكلماتهم التى القوها فى الحفل فكانت اقرب الى القلب وفى الصميم ولمسوا مايعانى منه مجتمع السيارات المصرى فى امور عديده مثل سيطرة الاعلان على الاعلام فى مجتمع السيارات وكيف عالج المنتدى هذه المشكله بأن المعلن لايتدخل بأى شكل فى حرية الاعضاء فى ابداء اراءهم حتى فى السلع المعلن عنها...... وموضوعات اخرى عديده قد تكون محل نقاشات اخرى مثل مشاكل التأمين وخلافه.

وأعذرونى لو نسيت اى من الاعضاء الاعزاء.....فجل من لاينسى والكمال لله وحده.
وتقبلوا تحياتى للجميع وكل عام وانتم بخير:GROWIN~1 2:

والدنا استاذ خالد كنت والله منورنا في الحفلة وكنت نجم الدرجة الاولي في الصف الامامي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alymonir مشاهدة المشاركة

شكرا ليك
بس واضح انك خسيت كتيييير
بالنسبة لرمضان فدة حسب ظروف الشغل برضه

ماهو من اللي الواحد كان فيه الفترة اللي فاتت يا استاذ علي خس من غير رجيم مع اني خلاص داخل علي نظام رجيم هو اللي هيجيب من الاخر علشان كفايا عزوبية لحد كدا هههههههههههههههههههه اصل كنت واخد التخن ده حجه ومكنتش عايز اخس الصراحه هههههههههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mf86 مشاهدة المشاركة

ايه دا ياعم الحج

ابو نورا

الاستاذ وليد الوحش

انا كنت دخلت شمال في حضراتكم في مواضيع كتير قبل كدا

بس بجد انا مكنتش متوقع انكم اكبر مني في السن كدا .... وخصوصا الاستاذ وليد ....

وربنا يسامح اللي حرمني من المقابلة دي

ودمتم بخير

فعلا الله يسامحه انا لو شوفته هخلي الظابط عظيم مينزلهوش الاجازة الجاية عقابا ليه

شد حيلك يا كبير في رمضان شكلك خسيت من اكل الجيش
قديم 18-07-2011, 05:05 AM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future

الف مبروك للنجاح الكبير لمصر موتورز و ادارة مصر موتورز

عمرو احمد
01003388954
قديم 18-07-2011, 08:37 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

رد سريع مؤقت علشان داخل من الموبايل و مزنوق في الشغل

فطستني من الضحك يا كورسير

و الله يكرمك يا قبطان اشرف علي كلامك الطيب

و لي تعليقات اخري بس لما ارجع البيت الجمعة ان شاء الله و اقعد علي كمبيوتر زي بقيت خلق الله

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا
قديم 18-07-2011, 10:26 AM
الصورة الرمزية Mr.Mamo
Mr.Mamo Mr.Mamo غير متواجد حالياً

مدير مبيعات - جنرال أوتوموتيف
التخصص العملى: منسق مبيعات سيارات
هواياتي: العاب الكمبيوتر الجماعية(كره القدم )

Mr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond repute

الف ميت مليون مبروك
:10FEE3~1106 ::10FEE3~110 6::10FEE3~11 06:
وعقبال كل سنه

Mr / Mahmoud Gamal
استشاري عام و مدير مبيعات سيارات
mahmoud_gamal_1000@yahoo. com

للتعاقد وشراء ( أي سياره ) الرجاء الالتزام بمواعيد الاتصال
نيسان : ا / فكري الحلوجي 01223311114

هيونداي
و شيفروليه
و اوبل
وجيلي ومازدا
: ا/ احمد دعباس 01210301121

( الاتصال من الساعه العاشره صباحا وحتي العاشره مساء ماعدا يوم الجمعه )