العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 17-04-2012, 08:51 PM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: آخر تقليعه .....فى الهتافات التأيديه للشيخ / حازم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

بالفيديو.. مؤيدات أبو إسماعيل: أمريكية أو إسرائيلية هو رئيس الدولة دية

وقد ظهرن بملابس سوداء وأغلبهن من المنتقبات، وقد رددن شعارات تقول: "أمريكية أو إسرائيلية هو رئيس الدولة ديه"، و"يا إخوان يا سلفية حازم رئيس الفترة الجاية"، فضلاً عن حملهن العديد من اللافتات المنددة لقضية جنسية والدة أبو إسماعيل.
ههههههههههههه ، جامدة اوي ديه
قديم 18-04-2012, 01:31 AM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

تحياتى لحضراتكم

وجب عليه التنبيه

واللهم بلغت

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 18-04-2012, 02:23 AM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhamdy75 مشاهدة المشاركة

تحياتى لحضراتكم

وجب عليه التنبيه

واللهم بلغت

يا استاذ محمدي فعلا الراجل لم يتجاوز ولم يخطيء عشان ننبهه ، الراجل قال كلام عادي جدا لو قرأت الكلام مرة تانية هتلاقي مفيش اي نوع من التجاوز

و مثلا : انا ممكن اقول حديث الرسول " انما الاعمال بالنيات .... " واسكت وممكن اكمل الحديث للاخر " ولكل امريء ما نوي ..."
مش معني كده اني اخدت بجزء من الحديث وتركت جزء

تحياتي لحضرتك وعلي فكرة انا فاهم رأي حضرتك
قديم 18-04-2012, 10:34 AM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو الشوق كاديلك مشاهدة المشاركة

يا استاذ محمدي فعلا الراجل لم يتجاوز ولم يخطيء عشان ننبهه ، الراجل قال كلام عادي جدا لو قرأت الكلام مرة تانية هتلاقي مفيش اي نوع من التجاوز

و مثلا : انا ممكن اقول حديث الرسول " انما الاعمال بالنيات .... " واسكت وممكن اكمل الحديث للاخر " ولكل امريء ما نوي ..."
مش معني كده اني اخدت بجزء من الحديث وتركت جزء

تحياتي لحضرتك وعلي فكرة انا فاهم رأي حضرتك
الغالى أبو الشوق

طالما فى إختلاف فى الرأى حضرتك إرجع لشيخ يكون أعلم وأفهم مننا بإمور الدين
وقوله هل يجوز
ذكر جزء من أيه و جزء من حديث دون التنبيه إلى أنه جزء من الاّيه

وأنا معاك ياغالى

ابو الشوق كاديلك لك إحترامى

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 18-04-2012, 02:14 PM
waleed_d82 waleed_d82 غير متواجد حالياً

waleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سلفيه مشاهدة المشاركة

اقول السلام عليكم لعل احدا يرد السلام
اذكركم ونفسى
ان السلام عليكم تقضى على العداوه بين المسلمين
واقول
لماذا هذا العداء البين
عداء اية الي بينا داحنا دين واحد وسلام اية الي يقضي علية مش لما يكون موجود اصلا عموما لو موجود حيكون من جانبكم فقط
ثانيا الشيخ حازم خرج من السباق نهائياً لية بقي الي بيحصل دا وعلي فكرة رغم اني مسلم انا مع هذا القرار والمثل بيقول مفيش دخان من غير نار
يعني انا متنطبقش عليا شروط التقدم يبقي اتقدم لية ماسيب المجال لغيري واحمد ربنا علي ما قسمة لي

:0959 C9~155: