العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مكافحة سرقة السيارات

مكافحة سرقة السيارات موضوعات حماية السيارات من السرقة و للاعلان عن سيارات مفقودة ( مسروقة )

قديم 29-06-2011, 03:41 AM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحذير تحذير لكل الاعضاء

الرجاء ملاحظة أن لفظ الجلالة يكتب بالهاء "الله" و ليس التاء المربوطة "اللة"
قديم 29-06-2011, 03:51 AM
الصورة الرمزية طارق ابوذيد
طارق ابوذيد طارق ابوذيد غير متواجد حالياً
من انا؟: الشيخ طارق ابوذيد
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سيارات استيراد فيات وكورى
هواياتي: السيارات

طارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة topman100 مشاهدة المشاركة

يا شيخ طارق مينفعش تذكر اسم الله وتذكر بعدية كلمة زى كلمة حرامى ، وذلك تعظيم لاسم الله عز وجل
علشان محدش ينطقها ( الله حرامى )او( فالله حرامى) استغفر الله طبعا" وممكن تعمل فصلة او تبعد اللفظين عن بعض .
وجزاكم الله خير
يا اخى لو لاحظت انى لم اعمل فصله كما تقول بل تركت سطر فاضى فارغ بين لفظ الجلاله
والتعبير الاخر ارجو مراجعه الموضوع

تم حذف بيانات الاتصال بناء على الشكاوى المقدمة ضد صاحب العضوية فى الموضوع التالى :
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=121431
قديم 29-06-2011, 04:14 AM
الصورة الرمزية tarbook
tarbook tarbook غير متواجد حالياً
من انا؟: خالد صلاح الدين سمير
التخصص العملى: Computer Science
هواياتي: السيارات واسماك البحار

tarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حازم شاهين مشاهدة المشاركة

الرجاء ملاحظة أن لفظ الجلالة يكتب بالهاء "الله" و ليس التاء المربوطة "اللة"
عندك حق والله يا استاذ حازم ساعات الواحد مبيخدش باله بس دى للتنبيه وجزاك الله خير

بس خلى بالك على سيارتك وربنا يقدم الخير لكل الناس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طارق ابوذيد مشاهدة المشاركة

يا اخى لو لاحظت انى لم اعمل فصله كما تقول بل تركت سطر فاضى فارغ بين لفظ الجلاله
والتعبير الاخر ارجو مراجعه الموضوع
يا شيخ طارق الحمد لله على كل شئ وجلا ملا يسهو الناس كلها بتنسى مش انتا لوحدك وهو الاستاذ topman حب يقول معلومه انا مكنتش اعرفها او واخد بالى منها انا استفد من تعليق بتاعك عشان اعرف المعلومه دى شوفت انتا كنت السبب فى ايه
والاستاذ برده aymangalal وضحها بصوره افضل وشكرا ليكم فعلا على المعلومه دى ياريت والله الى يعرف المعلومات دى البسيطه يكتب عليها معلومه زى دى وزى بتاعت استاذ حازم برده ناس كتير مبتخدش بالها منها يجزيه خير لو يعمل عليها موضوع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام البورسعيدى مشاهدة المشاركة

الحمد لله انها جت على قد كده .. وخلى بالك بعد كده يا كبير ...
وعلى فكره نظام الامان ده اسمه ايموبليزر وده موجود فى عربيات كتير ..
وموجود عندى فى اللوجان ...
يا سلام لو تعملنا موضوع عن نظام ايموبليزر مثلا على اى عربيه تختارها من الجديده زى شيفوليه ولا هيونداى ولا رينو من الانواع الجديده دى تبقى مشكور والله

ربنا يسطرها على كل الناس ويحفظهم ضد كل سوء ان شاء الله

اشهد ان لا اله الا الله وحده لا شريك له واشهد ان محمد رسول الله عليه افضل الصلاه والسلام على الحبيب المصطفى

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين

قديم 29-06-2011, 04:33 AM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TheSantos128 مشاهدة المشاركة

ييييييييييييييييييييييى بقى مالك بالالنترا بس
ولا هى الكعكه فى ايد اليتم عجبه
ههههههههههههه
ليه كده دا انت حبيبي من ايام الجيزه
انا والله كل الموضوع انه صعبان عليا عربيه تمنها معدي ال110000 جنيه ومافيهاش نظام امان زي الناس حيخسر ايه الوكيل الف زياده وبعدين العربيه لما بتتسرق بيتحرق قلب صاحبها عليها مش عشان الفلوس وبس الفلوس بتروح وتيجي لاكن عشان عربيته العزيزه عليه
وربنا قادر يحمينا كلنا وقادر يأخد لنا حقنا وحسبي الله ونعم الوكيل فأبن الحرام والظالم ويارب ما يكتبها علينا ابدا ابدا ولا علي اي حد

قديم 29-06-2011, 04:34 AM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايمن عبدالحميد مشاهدة المشاركة

يا لعبك يا لعيب
ايه رأيك عجبتك ؟؟؟؟؟؟؟؟ :CHUBBY~ 36: