العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فولكس > جولف GOLF

جولف GOLF من أنجح موديلات الشركة الألمانية بدأ إنتاجها عام 74 و بيع منها أكثر من 25 مليون نسخة حتى الآن

قديم 15-11-2010, 04:22 AM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: قطع غيار جديدة لجولف 2

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بشبوشي مشاهدة المشاركة

ميرسي جدا يا افندم و الله علي اهتمامك ، انا عارف اني بابيع رخيص جدا بس المشكلة ان ماحدش بيشتري اساسا لان مين اللي يدفع فلوس في حاجه ماركه و لو باع عربيته عمرة ما حيجيب سعرها لانها عربية قديمة جدا
انا كان عندي جولف 2 موديل 1991 امريكاني و صرفت عليها قد سعرها و استوردت ليها قطع غيار من امريكا و المانيا و لما جيت ابيعها ماجابتش و لا مليم من اللي صرفتة عليها
انا اكيد كان تفكيري غلط و القديم مش المفروض الواحد يصرف عليه لانها فلوس في الارض
البساتم اكيد G60 بس ماعرفش مصنوعين ازاي مش مكتوب عليهم بس المشكلة كمان ان مش عاجب الناس و بيفاصلوا مع ان ربنا العالم اني شاريهم باكتر من ضعف السعر دة بس تقول ايه بقي طبع في الناس الفصال و خلاص
هو تفكيرك مكنش غلط بس اللي يصرف و يكلف حاجات زي دي بيبقي عاملها لمزاجه و عشان يركب و يستمتع انما الحاجات دي معروف في البيع محدش بيقدرها لان اساسا اللي فاهمها قليل !

لو ينفع و مفهاش ازعاج تصور البساتم صورة واضحه و لو ليها علبة شوف مكتوب عليها ايه و قولي

و للأسف الناس الفصال بقي في طبعها و خلاص مش مهم الحاجة دي تساوي ولا متساويش هو حاطط في دماغه ان انت عارض البساتم دي ب 600 لا انا هدفع 400 !!!! بدون اي تفكير او تقدير للحاجة اللي بيشتريها هو عايز يوفر و خلاص ده بقي طبع الناس للأسف مفيش تقدير للشئ !

و ربنا يحسنلك بيعهم ان شاء الله و يجيبولك سعر حلو لان بجد انت بتبيع بأسعار محدش غيرك لو عنده حاجات زي دي هيبيعها بأقل من الضعف و اكتر كمان

IBIZA
قديم 15-11-2010, 01:18 PM
بشبوشي بشبوشي غير متواجد حالياً

بشبوشي is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed ibiza مشاهدة المشاركة

هو تفكيرك مكنش غلط بس اللي يصرف و يكلف حاجات زي دي بيبقي عاملها لمزاجه و عشان يركب و يستمتع انما الحاجات دي معروف في البيع محدش بيقدرها لان اساسا اللي فاهمها قليل !

لو ينفع و مفهاش ازعاج تصور البساتم صورة واضحه و لو ليها علبة شوف مكتوب عليها ايه و قولي

و للأسف الناس الفصال بقي في طبعها و خلاص مش مهم الحاجة دي تساوي ولا متساويش هو حاطط في دماغه ان انت عارض البساتم دي ب 600 لا انا هدفع 400 !!!! بدون اي تفكير او تقدير للحاجة اللي بيشتريها هو عايز يوفر و خلاص ده بقي طبع الناس للأسف مفيش تقدير للشئ !

و ربنا يحسنلك بيعهم ان شاء الله و يجيبولك سعر حلو لان بجد انت بتبيع بأسعار محدش غيرك لو عنده حاجات زي دي هيبيعها بأقل من الضعف و اكتر كمان
انا صورتهم بس للاسف مش عارف احطهم هنا ، ممكن تقوللي ازاي
قديم 25-11-2010, 10:29 AM
الصورة الرمزية ahmed2801
ahmed2801 ahmed2801 غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط طالب الصحه والستر
التخصص العملى: مدير ادارة ورش صيانة وإصلاح الديزل فى البترول
هواياتي: ميكانيكا الديزل-التكنولوجيا الحديثة

ahmed2801 is a glorious beacon of lightahmed2801 is a glorious beacon of lightahmed2801 is a glorious beacon of lightahmed2801 is a glorious beacon of lightahmed2801 is a glorious beacon of light

انا عايز قاعدة الموتور مش هى اللى ف الصورة اتصل بحضرتك ازى او اجيلك فين وشكرا

الحمد لله الحى القيوم الذى لااله الاهو
أحمد شحاتة صالح

التعديل الأخير تم بواسطة ahmed2801 ; 25-11-2010 الساعة 10:38 AM
قديم 27-11-2010, 12:46 AM
بشبوشي بشبوشي غير متواجد حالياً

بشبوشي is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed2801 مشاهدة المشاركة

انا عايز قاعدة الموتور مش هى اللى ف الصورة اتصل بحضرتك ازى او اجيلك فين وشكرا
للاسف مش هي دي القاعدة اللي عندي