العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف > المقابلات

المقابلات المقابلات الرسمية لمصر موتورز باشراف وتنظيم الإدارة يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 18-07-2011, 01:18 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صور احتفالية العام الرابع لمصر موتورز ( المؤتمر السنوى )

ما شاء الله يا شباب ... ان شاء الله دايما فى تقدم و ازدهار و فرحان جدا انى شفتكم و كنت اتمنى اشوف باقى الناس و طبعا كنت اتمنى اكون حاضر معاكم لولا ظروف السفر .... ان شاء الله نتقابل جميعا على خير فى اقرب فرصة

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 18-07-2011, 01:22 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido_00750 مشاهدة المشاركة

مشكور جد يا كورسير على التعديل ، وانا اوعدكم يا جماعة اول ما الفيديو يكون معايا حيتعمل موضوع جديد خالص وبشكل تانى خالص وافضل من كدة ، وبرجوا تانى من باقى الاعضاء اللى التقطط اى صور ان تضاف الى نفس الموضوع

تسلملي يا غالي ويا ريت متحرمناش من وجودك الناس كلها متعرفش انك من كبار رجال المنتدي بس متخفي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alymonir مشاهدة المشاركة

و الله انت عارف ظروف الشغل يا أبو حميد
كأني كنت معاكم

ماشي يا استاذ علي نعديها المره ديه بس في فطار رمضان مفيش شغل ادينا بنقول من الاول اهو ههههههههههه

طب انت جيت على الجيش اللي قاعد دة كنا عايزين نعرف هم مين ؟؟؟

طب هكتب اساميهم فين ماهو الناس بردك هتتلخبط واحد ابن حلال ينزلنا الصور منفرده واحنا نقول مين هما علي العموم هحاول كدا علشان خطرك بس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahranahm مشاهدة المشاركة

استاذ يا كورسير من يومك تسلم ايدك على التوضيح الجميل للصور

تسلملي يا مهران باشا ولو اني كان نفسي اشوف صورتك من ضمن الناس ديه بس انتا هربت مننا
قديم 18-07-2011, 01:22 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute
افتراضي رد: المؤتمر السنوى لمصر موتورز ( احتفالية العام الرابع)

الحمد لله وصلت العريش بعد قضاء وقت ممتع مع أعز أصحاب وأغلى أحباب وتأثرت كتير بكل الناس إللى شفتها وتكلمت معاها وكانوا ناس أفاضل ومحترمين واصحاب فكر واعى و ثقافه عاليه ولى الشرف أنى إلتقيت بكل من حضر .
كما أشكر كل القائمين عن الحفل لأنهم بذلوا مجهود كبير لكى يكون الاحتفال بهذه الصوره الرائعه .

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 18-07-2011, 01:30 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

شكرا للأستاذ ميدو الجندى المجهول فى الحفل على الصور الحلوه وشكرا لكورسير على التعليق على الصور وأنت كنت نجم النجوم ياكورسير وكنت ذى المكوك فى خدمه كل الاخوه الزملاء ......شكرا لك

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 18-07-2011, 01:35 AM
الصورة الرمزية ابوشروق
ابوشروق ابوشروق غير متواجد حالياً

ابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ليه بس قولت اسمه يا ابوشروق ده انا كنت متاويه ده قرفني يا جدع نجم ايه بس ده مش محصل حتي ظلطه في الصحرا ده انا كنت سامع انه كان عملكم قلق امبارح في الحفله ما كنتوا بلغتوا عنه وخلصتوا واهو نعتبره من اللي راحو في الثورة هههههههههه
لالالالالالا لو سمحت مسمحش لحد يقول عليه كده أحسن

حبيبت قلبى سبيدر