العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا > Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 (اهم الموضوعات)

قديم 04-04-2010, 05:13 PM
swat
Guest

افتراضي رد: عيوب و مميزات الفيرنا ال 1600cc

شكرا..................
قديم 04-04-2010, 11:09 PM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute

الفيرنا معى من 2008 ماتورها ممتاز بس صوته عالى بعد 100 وانا جبت بيها 180 مرعبه طبعا بس مشية على 160 طول طريق وادى النطرون مش بطالة طبعا وكان مع كمان حد فى العربيه
عيوبها برضه موضوع الطنابير السيئه وده فى جميع السيارات تقفيل مصرى زى الأفيو والأوبتر والأنوس
وبرضه من عيوبها انها قريبه من الأرض جدا
بس الصراحه تكيفها ممتاز وسحبها ممتاز شكلها شيك يعنى بالسعر ده تبقى عربيه كويسه
وربنا يبارك للجميع ويحفظهم
قديم 13-04-2010, 08:21 AM
vbshar vbshar غير متواجد حالياً

vbshar is on a distinguished road

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
ازيكم يا فرناوية يا جدعان
انا استخرت ربنا و نويت اشتري فيرنا 2010 اوتوماتيك
حد ينصحني بحاجة قبل ما اشتري
قديم 13-04-2010, 11:34 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vbshar مشاهدة المشاركة

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
ازيكم يا فرناوية يا جدعان
انا استخرت ربنا و نويت اشتري فيرنا 2010 اوتوماتيك
حد ينصحني بحاجة قبل ما اشتري

الف مبروك مقدما ثانيا ابعد عن الموزعين والمعارض خليك في اتنين ملهمش تالت يا غبور يا ابوغالي انا عن نفسي جيبت الفيرنا بتاعتي من ابو غالي للي في شارع الميرغني وثانيا لازم قبل ما تستلم العربية تفليها حته حته من الصاج والحوض والشنطة وتختبر التكييف والسماعات والكاسيت ونقلات الفتيس الاتوماتيك ده اذا لاقت اتوماتيك لاني سامع انه بينزل بالطلب وبص علي عداد الكيلوات انه ميكونش معدي 50 كيلو وبص علي العربية من تحت علشان ممكن تكون واخده خبطه من تحت ولا حاجه وربنا يسترها عليك واختيار موفق ان شاء الله وخليك في الفيرنا استار اتوماتيك شكلها افضل بكتير هتستلم مع العربية كوريك ومفك صليبة وعادة واستبن وكتالوج السيارة والكاسيت وضمان البطارية وتقبل تحياتي
قديم 14-04-2010, 07:49 PM
vbshar vbshar غير متواجد حالياً

vbshar is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

الف مبروك مقدما ثانيا ابعد عن الموزعين والمعارض خليك في اتنين ملهمش تالت يا غبور يا ابوغالي انا عن نفسي جيبت الفيرنا بتاعتي من ابو غالي للي في شارع الميرغني وثانيا لازم قبل ما تستلم العربية تفليها حته حته من الصاج والحوض والشنطة وتختبر التكييف والسماعات والكاسيت ونقلات الفتيس الاتوماتيك ده اذا لاقت اتوماتيك لاني سامع انه بينزل بالطلب وبص علي عداد الكيلوات انه ميكونش معدي 50 كيلو وبص علي العربية من تحت علشان ممكن تكون واخده خبطه من تحت ولا حاجه وربنا يسترها عليك واختيار موفق ان شاء الله وخليك في الفيرنا استار اتوماتيك شكلها افضل بكتير هتستلم مع العربية كوريك ومفك صليبة وعادة واستبن وكتالوج السيارة والكاسيت وضمان البطارية وتقبل تحياتي
شكرا يا ريس على الرد بس انا للأسف من المنصورة و صعب انزل اجيب العربية من هناك

الكلمات الدليلية
عيوب سيارة, هيونداى, هيونداى اكسنت, هيونداى غبور, هيونداى فيرنا, نيو اكسنت