العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: من العضو الأقرب إليك . . . . ؟
د. عبد السلام موافي - Dr. Bolbolan 10 76.92%
م. سامح رمزي - sam ram 11 84.62%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 13. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 30-09-2009, 09:52 PM
salahabdelnabi salahabdelnabi غير متواجد حالياً

salahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these parts
افتراضي رد: لية الستات بيرغو كتير

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

ده على اعتبار ان كيلو المخ من غير كبده بكام دلوقتى ptmnlo123per1116
ptmnlo123per145ptmnlo123p er145ptmnlo123per145

عجبي علي العجب العجيب العجاب
لما الحقيقة تطل بعد احتجاب
و تروح و تحلا وفجأة تصبح مفيش
كمثل طراطيش بحر ياما خد و جاب

عجبى !!( صلاح جاهين )
قديم 30-09-2009, 10:20 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مغامرات المفتش برومبو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salahabdelnabi مشاهدة المشاركة

ptmnlo123per145 برومبو : يا عشعوشتى انتى اللية والحتة الجوانية .... البلدى يوكل يا جميل !

ptmnlo123per112 ptmnlo123per1123 ptmnlo123per157

Dr. Bolbolan

ptmnlo123per158

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 30-09-2009, 10:23 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

و ايه اللي دخل الاعصاب في الكلام!!!!!!!!!!!!!
مش كل حاجه نقرأها نصدقها كده
و مين الفاضي اللي قعد يحسب ال20 الف كلمه دول ؟؟!!!!!!!

حـازم خـضـر

قديم 30-09-2009, 11:05 PM
salahabdelnabi salahabdelnabi غير متواجد حالياً

salahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these parts

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

و ايه اللي دخل الاعصاب في الكلام!!!!!!!!!!!!!
مش كل حاجه نقرأها نصدقها كده
و مين الفاضي اللي قعد يحسب ال20 الف كلمه دول ؟؟!!!!!!!
الواحد مابيلحقش يعد ياباشا
هما كام كلمة واديها الطرشة واعمل نفسك نايم او تنام بجد وخلى اللى يرغى يرغى

عجبي علي العجب العجيب العجاب
لما الحقيقة تطل بعد احتجاب
و تروح و تحلا وفجأة تصبح مفيش
كمثل طراطيش بحر ياما خد و جاب

عجبى !!( صلاح جاهين )
قديم 30-09-2009, 11:29 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا و المدير

انا بعتبر نفسى حالة خاصة لان اغلب حياتى كنت ببقى مدير القسم بتاعى وادارتى بتبقى تابعة لل owner مباشرة ونادرا ما كنت بختلف مع اصحاب المال
لكن فى بدايتى افتكر 3 مديرين مهمين جداً واثرو فى حياتى العملية جدا

اول واحد كان مدير مكتب خدمة رجال اعمال وترجمة وانا كنت موظف بسيط بعمل كل حاجة فى المكتب بالاضافة لشغل الكمبيوتر بس كان واضح على انى مهتم اكتر بشغل الكمبيوتر
فالراجل نصحنى نصيحة مازلت فاكر كلماتها لحد دلوقتى قالى انا محاسب ومحترمتش مهنتى واشتغل ميت حاجة فى ميت حتة وميت بلد بس عشان الم فلوس
والنتيجة الفلوس بتروح واحترامك لمهنتك هو اللى بيبقى

فانت متشتغلش غير فى مجالك اللى انت بتحبة ولو مش حتى مش لاقى تاكل متشتغلش فى غير مهنتك
فاحترم مهنتك علشان مهنتك تحترمك
رغم انى كنت صغير جدا فى السن ومكنتش فاهم تلت تربع كلامة بس اخدت الكلمتين وتانى يوم على طول روحت قدمت فى شركة كمبيوتر واتقبلت ومن بعدها مشتغلتش غير فى تخصصى

المدير التانى الله يرحمة ويحسن اليه كان العقيد اسماعيل عبد المعطى
كان عقيد مهندس قوات مسلحة وكان تخصصة ميكانيكا هيدروليك ونبوغة فى اصلاح وترميم الطائرات الروسية بجميع انواعها وكان من اكتر الناس اللى استفادت بالخبراء الروس والالمان انتدبوه اكتر من مرة يشرحلهم بعد تقاصيل تقنيات الطائرات الروسية
الراجل ده استفدت كتير منه انسانيا وحرفيا وعلمنى يعنى ايه جدية والتزام فى الشغل لدرجة انى لما كنت بجمع جهاز كمبيوتر كنت بتعامل معاه على انه طياره حربية هتطير فى المعركة الفاصلة بكره الصبح
فى الاول اشتغلت معاه فى مركز كمبيوتر كان فتحة بعد التقاعد وبعدين مسك مدير ورشة هوندا ابوغالى وبعدين مدير ادارى هناك فاخدنى معاه هناك لمساعد مهندس استقبال ومسئول عن صيانة الكمبيوتر فى الشركة لكن تحت ادارة مدير الحاسبات فى ابوغالى كلها بس انا محبتش الشغل هناك وحسيت انى هتزرع فى العربيات اكتر من تخصصى الاصلى فسبتة وفضلت معاه فى المركز كوظيفة تانية بعد الظهر بس
الله يرحمة ويحسن اليه كان نعم المدير والقائد والمعلم المحبوب من مرؤسية وتلاميزة وجنودة

المدير التالت كان اصلا مدير نظم معلومات فى بنك اجنبى وفاتح شركة خاصة بيها وليها فرعين فرع رئيسى فى وسط البلد هو اهم حاجة فى الدنيا وفرع تانى فى مصر الجديدة نص نص
انا بدات فى الصيانة فى ورشة الفرع الرئيسى وتعديت مدير الورشة ومديرة الفرع وبقت اتعامل مع صاحب الشركة مباشرة فى كل شغلى لانة كان ممسكنى اهم عملائه ثقة منه فى شغلى واسلوبى فى التعامل
بس مكنتش بترحم من زنب مدير الورشة اللى المفروض هيكليا مديرى وطبعا مديرة الفرع اللى المفروض هى الكل فى الكل وحصل انها كانت بتتلككلى على انى اجى بدرى كل يوم الصبح ومش مهم اذا كنت بسهر متأخر او لاء فانا حلفت انى اجى فى ميعادى وامشى فى ميعادى لكن جه فى يوميها صاحب الشغل متاخر (لانة كان بيخلص شغلة فى البنك ويجى)
وعايزنى اسهر اشتغل فى جهاز لعميل مهم جدا قولتلة لاء انا حلفت اروح فى ميعادى
كلمة منه على كلمة منى زعيقة منه على زعيقة منى رفعت الايادى فتساوت الرتب
اتصالحنا بعد كده وطلب منى ارجع الشغل تانى بس انا رفضت لان لو احترامى لمديرة افتقدة مستحيل اعرف اشتغل معاه

لكن الراجل ده اتعلمت منة يعنى ايه دورة مستندية ونظام إدارى وهيكلة لادارات نظم المعلومات وبصراحة استفدت منه جدا جدا فى حياتى كقيمة اكتر بكتير من الاستفادة المادية كمان

فانا شايف ان شخصية المدير دايما تبان لناس كتير انها شخصية هبلة ومتسلطة لكن مش ده دايماً الصحيح

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

الكلمات الدليلية
مســـــــــمار, مغامرات, المدير, اليوتيوب, السلام, العروض, اعلانات, ريجيم, ريجيم سريع, ريجيم كميائى