العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 26-10-2009, 10:59 PM
بهاء العنانى بهاء العنانى غير متواجد حالياً

بهاء العنانى is a glorious beacon of lightبهاء العنانى is a glorious beacon of lightبهاء العنانى is a glorious beacon of lightبهاء العنانى is a glorious beacon of lightبهاء العنانى is a glorious beacon of light
افتراضي رد: السيارات الجديده في مصر

الف شكر لاهتمامك اخى الحبيب
ومتخفش مش هقول لاشرف اى حاجه خالص ptmnlo123per1135ptmnlo123 per1135
انا بس هقوله انا مش من طرف احمد اللى فى المنتدى وعنده 23 سنه وهو مهندس كمبيوتر وموبايله 0198139130 عيب ياراجل متخافش

اكرر شكرى لاهتمامك وان شاء الله ربنا يعمل اللى فيه الخير
قديم 26-10-2009, 11:55 PM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بهاء العنانى مشاهدة المشاركة

الف شكر لاهتمامك اخى الحبيب
ومتخفش مش هقول لاشرف اى حاجه خالص ptmnlo123per1135ptmnlo123 per1135
انا بس هقوله انا مش من طرف احمد اللى فى المنتدى وعنده 23 سنه وهو مهندس كمبيوتر وموبايله 0198139130 عيب ياراجل متخافش

اكرر شكرى لاهتمامك وان شاء الله ربنا يعمل اللى فيه الخير

اولا اشرف ده مبيعرفش يستخدم الموبايل ازاي
فهتقوله منتدي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هههههههههههههههههههه
و انت شكلك بتهزر قول انك بتهزر ههههههههههههههههه
عموما دعابه لطيفه و مقبوله من اخ عزيز و انا رقمي موجود اي استفسارات انا في الخدمه

قديم 27-10-2009, 02:37 AM
samehsalem samehsalem غير متواجد حالياً

samehsalem will become famous soon enoughsamehsalem will become famous soon enough

يا باشا انت بتشكر في الفيرنا وبتقول انها لو مش كويسة مكنتش انتشرت تاكسي ..طيب ما الصيني كمان منتشر وكمان تاكسي..ولا حضرتك بتدافع عن الفيرنا عشان معاك..انا شايف ان الصيني ثابت كفاءة كويسة في السوق المصري عشان كدة منتشر كتير..يعني مش زبالة ولا حاجة زي ما بتقول..
قديم 27-10-2009, 10:26 AM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samehsalem مشاهدة المشاركة

يا باشا انت بتشكر في الفيرنا وبتقول انها لو مش كويسة مكنتش انتشرت تاكسي ..طيب ما الصيني كمان منتشر وكمان تاكسي..ولا حضرتك بتدافع عن الفيرنا عشان معاك..انا شايف ان الصيني ثابت كفاءة كويسة في السوق المصري عشان كدة منتشر كتير..يعني مش زبالة ولا حاجة زي ما بتقول..
اولا انا بعت الفيرنا لانها غول بنزين و ضعيفه جدا
ثانيا قارن بين شكاوي سواقين التاكسي اللي معاهم صيني و بين شكاوي اللي معاهم كوري
ثالثا انا عمري ما بدافع عن حاجه وحشه عشان هي معايا
حاليا انا معايا دايو جولييت و بقول ان الكوري صناعه مش قد كده
و بالعقل ازاي نقارن الكوري اللي بقاله اكتر من 10 سنين باين و ما بين الصيني اللي مباقلوش 3 سنين في السوق
الصناعتين الكوري و الصيني مش كويسين
بس الكوري احسن الوحشين
و دي وجهه نظري المتواضعه

قديم 27-10-2009, 01:09 PM
joophy joophy غير متواجد حالياً

joophy has a spectacular aura aboutjoophy has a spectacular aura about

صباح الفل يا رجالة
معلش بقى طالما فتحتوا موضوع سيارات المعوقين ممكن حد يفيدنى ازاى اقدر انزل سيارة معوقين وايه الشروط دلوقتى؟
على فكرة انا باشتغل فى الامارات وعندى صديق معوق ومعاره رخصة ممكن انزل السيارة على اسمه
وشكرا

الكلمات الدليلية
السيارات