العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 23-11-2011, 12:10 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نظره على الأحداث

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nktis مشاهدة المشاركة

زيك بالظبط يا بشمهندس ده غير الركود في البيع وخساره في تجاره الموالح يتعدي 40 الف فرق اسعار بسبب ما يحدث وزيك مع الثوره...
ربنا يعوضك يادكتور نوح .....عشان كده بنقول عايزين البلد تهدأ وبلاش مظاهرات وبلاش مخاصر ونخش فى العمليه الإنتخابيه وبعهدها ننتخب رئيس جديد ................ربنا يهدى

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 23-11-2011, 12:14 AM
الصورة الرمزية د.كمال

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MmFFoR مشاهدة المشاركة

لأ وانت الصادق كلمتهم واحدة و نص *ضحكة خليعة*
يعنى إيه كلمتهم واحده ونص ياأخ ممفور ..........هو المشير مش قال هيسلم السلطه لرئيس منتخب ولا أنا غلطان

قديم 23-11-2011, 12:20 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.كمال مشاهدة المشاركة

يعنى إيه كلمتهم واحده ونص ياأخ ممفور ..........هو المشير مش قال هيسلم السلطه لرئيس منتخب ولا أنا غلطان
انت بتهزر؟ مش كده؟

و مصدقه؟؟ انا بحترم فيك طيبة قلبك يا دكتور

مش طنطاوي ده اللي قال حيتحاكم مبارك و حنسترد اموالنا المنهوبة؟
مش هو اللي قال في فبراير 2011 ان السلطة حتتسلم لرئيس مدني منتخب خلال 6 اشهر؟
مش هو اللي قال وقف قانون الطواريء؟
مش هو اللي قال مفيش مدنيين حيتحاكموا عسكريا؟
مش هو اللي قال حنحقق مع ضباط الجيش اللي انتهكوا عرض البنات باختبار العذرية بعد تعذيبهم و كهربتهم؟
مش هو اللي قال علاج مصابي الثورة على نفقة الجيش؟
مش هو اللي قال ملاحقة المجرمين اللي قتلوا الثوار؟
قديم 23-11-2011, 12:25 AM
الصورة الرمزية د.كمال

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامر ديزل مشاهدة المشاركة

هل تعتقدوا ان هذه القرارات ستؤدي الى التهدئه وفض التظاهرات ؟
رايي الشخصي : انا لااعتقد
وأنا كمان لا أعتقد ......والله لو عملهم البحر عسل وطحينه ماهيعجبهم ...........هما خلاص صمموا ياإما التورته كلها يانخرب البلد على إللى فيها.
أحب أعرفك ياأستاذ تامر إن المجلس العسكرى لو ساب السلطه من الصبح كل إللى متجمعين فى التحرير هيمسكوا فى خناق بعض وتبقى مزابح على تقسيم السلطه .
متنساش لما مبارك تنحى إنقسموا الى 200 إئتلاف وحزب وحركه وتيار وكلهم إختلفوا مع بعض .......ربنا يهديهم .

قديم 23-11-2011, 12:29 AM
akefpop akefpop غير متواجد حالياً

akefpop has much to be proud ofakefpop has much to be proud ofakefpop has much to be proud ofakefpop has much to be proud ofakefpop has much to be proud ofakefpop has much to be proud ofakefpop has much to be proud ofakefpop has much to be proud ofakefpop has much to be proud ofakefpop has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامر ديزل مشاهدة المشاركة

الميدان رفض بيان المشير
قال ايه المشير :
قبول استقالة شرف وتشكيل حكومة انقاذ وطني .... مرفوض
الانتخابات الرئاسية قبل يونيو 2012 .... مرفوض
الانتخابات البرلمانية في ميعادها ... مرفوض جدا دي اكتر حاجه مرفوضه جدا جدا
طيب استفتاء على رحيل المجلس .. برضه مرفوض
طيب حد يقولنا ايه المطلوب علشان نفهم ؟
بس من غير شتيمه .. اللي هيشتم هيتشتم والبادي اظلم
خدوا بقى السيناريو القادم : ده مش تنجيم ولا معرفة الغيب بس اصله سيناريوا مقري اوي من يوم السبت
استمرار الاعتصام لحين تنحي المشير وتسليم السلطه للبرادعي
وانا مستعد للرهان على كده مين يراهني ؟
يا باشا الحكايه مش مستاهله رهان
اللعبه القذره باينه زى الشمس ومس محتاجه تفسير من حد

مجموعات مخربه معتصمين فالتحريرمسميين نفسهم ثوار يعاونهم اعلام منحط ممول من الخارج لاغراض دنيئه يضخم كل حدث ويصرخ لاى خدش يصيب الانبياء الاطهار المعصومين
واللى طلباتهم فى منتهى البساطه مجلس رئاسى مدنى برئاسة البرادعى منتخب من الميدان !!! وليذهب 80 مليون مصرى الى الجحيم