العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: من العضو الأقرب إليك . . . . ؟
د. عبد السلام موافي - Dr. Bolbolan 10 76.92%
م. سامح رمزي - sam ram 11 84.62%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 13. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 21-09-2009, 04:38 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: علشان تعرفوهم ... روحوا شجعوهم

لا فض فوك يا كيمو

يسلم بوقكptmnlo123per1147

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 21-09-2009, 04:46 PM
salahabdelnabi salahabdelnabi غير متواجد حالياً

salahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these parts

طبعا الكلام اللى قالو الاستاذ كيمو لاغبار عليه
لكن فى وجهة نظر تانية وهى اللى اعتقد تقصدها الاعلانات
ان فى بطولة عالمية هاتتلعب على ارض مصر والناس تقريبا ماعندهاش خبر بيها يعنى - ولا هى هنا - وكله مركز فى الدورى ومنتخب الشباب تقريبا ماحدش يعرف نجومه مين
وان المقصود من الاعلانات دى هى تعريف الناس بالبطولة واللاعبين المصريين وتحفيز الجماهير للذهاب الى الاستادات لجعل البطولة اكثر حيويةوتشجيع المنتخب المصرى وماتبقاش زاى بطولة كاس العالم للقارات اللى اتلعبت فى جنوب افريقيا
بس واضح ان اللى حط فكرة الاعلان خانه التوفيق فى التعبير عن مضمون الرسالة اللى عايز يوصلها عشان كده ممكن تتفهم غلط

عجبي علي العجب العجيب العجاب
لما الحقيقة تطل بعد احتجاب
و تروح و تحلا وفجأة تصبح مفيش
كمثل طراطيش بحر ياما خد و جاب

عجبى !!( صلاح جاهين )
قديم 21-09-2009, 05:20 PM
hesham mansour hesham mansour غير متواجد حالياً

hesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صليت العيد فين ؟؟؟

الها و سهلا بيك يا هشامptmnlo123per122
انت من المحله برضه
انا كمان من المحله يا تري انت منين؟؟[/QUOTE]

حازم باشا : كل سنة و أنت طيب
أنا من المساكن يا باشا
تقدر تتفضل في أي وقت
(من مساكن كفر حجازي) اللي بيصلوا فيها العيد

Uploaded with ImageShack.us
قديم 21-09-2009, 08:25 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صليت العيد فين ؟؟؟

حازم باشا : كل سنة و أنت طيب
أنا من المساكن يا باشا
تقدر تتفضل في أي وقت
(من مساكن كفر حجازي) اللي بيصلوا فيها العيد
طب كده تمام اوي احنا بقينا مش اقل من 4 من المحله
و دا رقم تليفوني معاك و ان شاء الله نتقابل قريب
0122949398

حـازم خـضـر

قديم 22-09-2009, 12:19 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة islam_galal مشاهدة المشاركة

كده التخلف رسمي مع سبق الاصرار و الترصد
ربنا يسترها علينا يا باشا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

لا فض فوك يا كيمو

يسلم بوقكptmnlo123per1147
ربنا يكرمك يا ابو نورا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salahabdelnabi مشاهدة المشاركة

طبعا الكلام اللى قالو الاستاذ كيمو لاغبار عليه
لكن فى وجهة نظر تانية وهى اللى اعتقد تقصدها الاعلانات
ان فى بطولة عالمية هاتتلعب على ارض مصر والناس تقريبا ماعندهاش خبر بيها يعنى - ولا هى هنا - وكله مركز فى الدورى ومنتخب الشباب تقريبا ماحدش يعرف نجومه مين
وان المقصود من الاعلانات دى هى تعريف الناس بالبطولة واللاعبين المصريين وتحفيز الجماهير للذهاب الى الاستادات لجعل البطولة اكثر حيويةوتشجيع المنتخب المصرى وماتبقاش زاى بطولة كاس العالم للقارات اللى اتلعبت فى جنوب افريقيا
بس واضح ان اللى حط فكرة الاعلان خانه التوفيق فى التعبير عن مضمون الرسالة اللى عايز يوصلها عشان كده ممكن تتفهم غلط
انا فكرت والله يا باشا فى اللى انت بتقوله ده ... بس بصراحة فكرة الاعلان فعلا مستفزة دى فكرة و اتنفذت و اتصورت و اتذاعت .. يعنى كل دو ل ماخدوش بالهم انها ممكن تتفهم غلط.. ممكن والله ما احنا فى مصر

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!

الكلمات الدليلية
مســـــــــمار, مغامرات, المدير, اليوتيوب, السلام, العروض, اعلانات, ريجيم, ريجيم سريع, ريجيم كميائى