العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف > المقابلات

المقابلات المقابلات الرسمية لمصر موتورز باشراف وتنظيم الإدارة يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 17-07-2011, 08:14 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute
افتراضي رد: المؤتمر السنوى لمصر موتورز ( احتفالية العام الرابع)

كان يوماً رائعاً بكل المقاييس ونحن نجتمع جميعاً من أجل بيتنا الثانى الذى أصبحنا لا نستغنى عنه أبداً ، وكنا نتمنى وجود الجميع ، وأكثر ما أسعدنى وجود معظم الأسماء الشهيرة فى المنتدى والتى رأيتها لأول مرة
أتوجه بالشكر للأستاذ / وائل مجدى والأستاذ /حازم شاهين والأستاذ / سيف والأستاذ أحمد سومو كما أشكر كل من حضر من الإسكندرية والعريش وطنطا والبحيرة والذين تكبدوا مشقة السفر وأشكر أيضاً من حضروا من القاهرة والذين تكبدوا أيضاً عناء الوصول فى هذا الحر القائظ ، كذلك أشكر العنصر النسائى اللاتى حضرن الحفل فاطومة المصرية ومرمر والدكتورة هبه وأشكر إدارة المنتدى التى أقامت هذا الإحتفال وخلدت ذكرى الراحل الكبير خالد خليفه
وكل عام وأنتم بخير

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 17-07-2011, 08:59 PM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

ان شاء الله نتقابل في رمضان
قديم 17-07-2011, 09:06 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.كمال مشاهدة المشاركة

لازم تيجى وشوف أى حد يقف بدالك يادكتور نوح
أنا هقفل العياده يومين واجازه من المستشفى كل ده علشان خاطر عيون حبايبى فى المنتدى ...........إتصرف مفيش أعزار
والله يا دكتور انا كنت اقفل اليوم ده بس المشكله اخويا مقدرش حتي يروح الفرح وجاله دور لوز وكان لازم اجي الصيدليه اخدله كام حقنه سيفوتاكس انت عارف دور اللوز غلس ولازم معاه مضاد...والحمد لله بقي تمام وهو واعدني لو حصل اي لقاء لمصر موتورز هكون اول واحد يحضر ولو عايزه يوصلني هيوصلني....

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*
قديم 17-07-2011, 09:40 PM
mf mf غير متواجد حالياً
---------

mf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond repute

كان نفسي احضر والله بس اعمل ايه ده عيب الميري

بس انا سامع ان افطار رمضان هيكون علي حساب صاحب المحل ...

فانا بفكر اصوم من دلوقتي علشان اعرف اكل براحتي يوم افطار رمضان ....

ولا واحد صاحبنا تكلمه في التليفون يحسسك انه يعرفك من 20 سنه وانته اول مره تكلمه في التليفون ... ههههههههههه

يابني دا انا أخويا بيكلمني في التليفون بستهبل وبعمل نفسي مش عارفه ههههههههه

متجمعين ع الخير ياجماعة الخير
قديم 17-07-2011, 10:18 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mf86 مشاهدة المشاركة

كان نفسي احضر والله بس اعمل ايه ده عيب الميري

بس انا سامع ان افطار رمضان هيكون علي حساب صاحب المحل ...

فانا بفكر اصوم من دلوقتي علشان اعرف اكل براحتي يوم افطار رمضان ....

ولا واحد صاحبنا تكلمه في التليفون يحسسك انه يعرفك من 20 سنه وانته اول مره تكلمه في التليفون ... ههههههههههه

يابني دا انا أخويا بيكلمني في التليفون بستهبل وبعمل نفسي مش عارفه ههههههههه

متجمعين ع الخير ياجماعة الخير

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههه

اكيد طبعا مش انا الشخصية اللي كلمتها في التليفون ديه ههههههههههههههههههههه

علي العموم لولا الميري انا مكنتش سيبتك وعايزك تصوم براحتك من دلوقتي