العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > الاخبار المحلية

قديم 02-11-2011, 04:43 PM
الصورة الرمزية Eng/salwa
Eng/salwa Eng/salwa غير متواجد حالياً

من انا؟: ام لثلاثة رجال(خالد-عمرو-طارق) و مهندسة اتصالات
التخصص العملى: تدريس كمبيوتر
هواياتي: حفظ القرآن

Eng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond reputeEng/salwa has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أول عيد أضحى بعد الثورة محبط للغاية

ربنا يبارك لك فى ابنتك (رقية ) بسم الله ما شاء الله اسمها حلو جدا ,,,,,,, لا تحزن الرزاق موجود و ربنا يا رب يخلف عليك و يرزقك الحلا ل برزق زوجتك و ابنتك
و يبارك لك فيهم و فى رزقك و لا اراك الله مكروه فيهم او فى دينك ( لا تحزن ) احنا راحتنا فى الجنة ان شاء الله و كل ده مش مهم و زائل
عيد سعيد عل كل مصرموتورز

اللهم ياجامع الناس ليوم لا ريب فيه اجمع على ضآلتى

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
قديم 02-11-2011, 04:45 PM
تامر ديزل تامر ديزل غير متواجد حالياً

تامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abu_ruqayyah مشاهدة المشاركة

مين قالك بس يا استاذ تامر ان الواحد بيلاقي فلوس تتصرف انا بقالى 3 سنين ونص فى الشركة مرتبي ما تتحش من مكانه فى حين انى اتجوزت من سنتين وخلفت وقدمت بدل المرة كتيييييييييييير على زيادة المرتب وكل مرة تترفض ، وكمان المواعيد مافيش اى التزام بمواعيد عمل رسمية 8 ساعات و مافيش حاجة اسمها وقت اضافى ولو نزلت يوم الجمعه شغل بيتحسب يوم عادى مع ان القانون قايل اتنين وانا الشهر اللى فات اتأخرت عشر دقايق واسملك بالله عشر دقايق ان لم يكن اقل تم خصم يوم كامل ليا - مع العلم انى بكون فى الشغل كل يوم قبل مواعيد الشغل الرسمية بنص ساعة لانى بنزل بدرى قوى ومتعود اصحي بدري - يبقي كل دا وتقولى فلوس يا استاذ تامر والله انا بقول الحمد لله دايما وعلى كل حاجة لكن الظلم طعمه وحش قوى وربنا ما يحكم على حد بيه
ما هوا ده اللي انا بقوله : القطاع الخاص استعباد يعني بيشتري الموظف بفلوسه
وممكن تقول ان الكلام عن الفلوس نسبي يعني انا اقصد انك لو عندك نفس الوظيفه هيا هيا في القطاع العام هتلاقي دخلك الربع ويمكن اقل انما في الحالتين القطاع العام والخاص ما بيديش الفلوس اللي ممكن بيها تبني نفسك او مستقبلك
عموما كل سنه وانت وكل المنتدى بخير واجازه سعيده
قديم 02-11-2011, 04:49 PM
abu_ruqayyah abu_ruqayyah غير متواجد حالياً

abu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond repute

وانت طيبين وكل المسلمين طيبين يارب ، والله يا جماعة انا بس اللى محزنى انى مش عارف اخلص من الشركة دي وللاسف مش لاقى اى مكان اروحه والظلم فيها بقي غير محتمل وخصوصا التفرقة فى المعاملة بين الموظفين ولما الواحد بيتظلم كتير كتير نفسيته بتتعب وبيأثر فى الناس اللى حواليه بالسلب لكن الله المستعان وكل سنة وانتم طيبين مرة تانية

ما تضايقوش منى انتم زى اخواتى وانا بتفك معاكم من قهرتى وحرقتى بس
قديم 02-11-2011, 04:50 PM
الصورة الرمزية mohammed fathi
mohammed fathi mohammed fathi غير متواجد حالياً

mohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond reputemohammed fathi has a reputation beyond repute

تفاءل فأن الفرج قريب ان شااااااااااااااء الله

إذا أرهقتك هموم الحياة،
وهمك منها عظيم الضرر ، وذقت الامرين حتى بكيت ،
وضج فؤادك حتى انفجر ، وسدت بوجهك كل الدروب ،
وأوشكت أن تسقط بين الحفر ، فاسجد إلى اللــــه في لهفة،
وبث الشكاة لرب البشر
قديم 02-11-2011, 07:12 PM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute

يبقى شعارى كما هو
يبقى انت اكيد فى مصر
انا كنت فرحان اوى بالثورة لكن
للاسف مبقاش فى ثورة
الفاتحة على الثورة
وعلى مصر ام الدنيا
اللى موتها اصحابها حسبى الله ونعم الوكيل
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَالرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
اهدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِيمَ
صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ غَيْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ _________________________ ____

الكلمات الدليلية
25 يناير, مليونية, مقطع فيديو, مكتبة رقمية, الاسكندرية, الرئاسة, الشيخ, انفجار كنيسة, ثورة 25 يناير, صور سيارات, فجر