العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 26-10-2010, 02:05 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: تعالوا نتعرف على بعض - اول موضوع مفيد اعمله ههههههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة blackcode_80 مشاهدة المشاركة

بسم الله الرحمن الرحيم
انا اسمى ابراهيم حسن- مقيم بالقاهرة
السن 30 سنة
اعمل اخصائى نظم معلومات
دخلت المنتدى لاول مرة من مدة مش كبيرة لانى كنت عاوز اشترى عربية وحيبت اعرف معلومات اكتر والحمد لله ربنا وفقنى وجبت العربية اللى انا كان نفسى فيها وابتديت من ساعتها اقرا مواضيع اكتر
وبصراحة منتدى رائع اشكر القائمين عليه
واتمنى انى استفيد واقدر افيد الاخوة الاعضاء
بالتوفيق للجميع...

نورت المنتدي يا استاذ ابراهيم بس اوعي تكون تبع ابراهيم وحسام حسن لحسن ازعل منك

واحلي حاجه اني اخير لقيت حد تخصص نظم معلومات في المنتدي اخير لقيت حد شغال في تخصصنا ده ههههههههههههه

ربنا يوفقك يا زعيم وان شاء الله المنتدي يعجبك

اخوك احمد ممدوح
قديم 26-10-2010, 02:09 PM
الصورة الرمزية Bahi
Bahi Bahi غير متواجد حالياً
من انا؟: اسكندرانى يعيش ويعمل بالقاهرة منذ 1996
التخصص العملى: مدير شركة توكيلات ملاحية وشحن
هواياتي: الصيد البحرى - الزوارق الشراعية خاصة طراز ليزر (Laser) - الزوارق واليخوت

Bahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond repute

الله يخليك يا أحمد باشا ... كلك ذوق وأنا من أيدكم دى لأيدكم دى لو حبيتوا نتجمع فى القاهرة كمان زى التجمع اللى بيحضروا لة فى الاسكندرية.

على فكرة أنا عضو جديد فى المنتدى لكن أدمنت بسبب كثرة المعلومات وخلاصة الخبرات اللى بلاقيها هنا عن تجارب شخصية ومن متخصصين فى عالم السيارات لكن قبل كل دة أدمنت بسبب الروح الجميلة لاعضاء المنتدى ربنا يديمها عليهم.

بالنسبة للصيد أنا تحت أمرك لكن بشرط ماليش فى النيل والأنهار والبرك والمستنقعات. يلا بينا أنظملكم رحلة للى غاوى لأقرب نقطة فى البحر الأحمر (العين السخنة) وممكن نصطاد من البر ليلة بحالها (من المغرب للفجر) أو نأجر مركب يوم بحالة (24 ساعة) لو تحبوا.

هشـــام باهـــى
اسكندرانى يعيش فى القاهرة من 14 سنة

قديم 27-10-2010, 12:52 AM
الصورة الرمزية 2010m
2010m 2010m غير متواجد حالياً
من انا؟: 3abeeeet
التخصص العملى: student
هواياتي: ركوب البايكس

2010m is on a distinguished road

انا مؤمن صالح
لسة طالب
بيني وبينك عندي 15 سنة
اخويا اسمه 2010k

CBR600RR
قديم 27-10-2010, 04:40 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bahi مشاهدة المشاركة

الله يخليك يا أحمد باشا ... كلك ذوق وأنا من أيدكم دى لأيدكم دى لو حبيتوا نتجمع فى القاهرة كمان زى التجمع اللى بيحضروا لة فى الاسكندرية.

على فكرة أنا عضو جديد فى المنتدى لكن أدمنت بسبب كثرة المعلومات وخلاصة الخبرات اللى بلاقيها هنا عن تجارب شخصية ومن متخصصين فى عالم السيارات لكن قبل كل دة أدمنت بسبب الروح الجميلة لاعضاء المنتدى ربنا يديمها عليهم.

بالنسبة للصيد أنا تحت أمرك لكن بشرط ماليش فى النيل والأنهار والبرك والمستنقعات. يلا بينا أنظملكم رحلة للى غاوى لأقرب نقطة فى البحر الأحمر (العين السخنة) وممكن نصطاد من البر ليلة بحالها (من المغرب للفجر) أو نأجر مركب يوم بحالة (24 ساعة) لو تحبوا.
لا يا راجل يا طيب برك ومستنقعات وانهار ايه بس ما انا جنبي ترعة الاسماعلية اللي ممتدة من من عندنا لحد الاسماعلية عمري ما فكرت اني اصطاد فيها بس بجد انا متشوق لمعرفة حضرتك وباذن الله نتقابل علي خير قريب وربنا يديم المحبة ما بينا
قديم 27-10-2010, 04:41 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 2010m مشاهدة المشاركة

انا مؤمن صالح
لسة طالب
بيني وبينك عندي 15 سنة
اخويا اسمه 2010k
هههههههههههههههههههه

متقلقش سرك في بير ههههههههههههههههه

اهلا بيك يا كابتن طيار مؤمن وربنا يقويك وشد حيلك ونورتنا انتا واخوك يا جميل وتقبل تحياتي