العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 12-06-2012, 10:22 PM
الصورة الرمزية azzat 55
azzat 55 azzat 55 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عزت
التخصص العملى: مدير شركة مقاولات متخصصة فى العزل الحرارى والمائى

azzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ممكن تدينى عقلك ...!!

الناس فى الإنتخابات زى ما تكون رايحة معركة دى مش ثانوية عامة. ده كل أربع سنوات هننتخب وهنعيد الموال ده تانى.[/QUOTE]

وحتى لو اتحققت هذه المقولة هو الواحد فى عمره كام اربع سنوات .

قديم 12-06-2012, 10:35 PM
سلفيه سلفيه غير متواجد حالياً

سلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ممكن تدينى عقلك ...!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د/ ياسمين مشاهدة المشاركة

طبعا عزيزتى انا لن احاول ان اقنعك بفكره انت من الواضح انك مقتنعة بها جدا

لكن لى كلمة وهى ليست كلام نظرى بل كلام من واقع حياة عملية انا بحياها كل يوم مع عدد لابأس به من المرضى من فئات الشعب المختلفة ..ناس واعية فاهمة عارفين مين بيتكلم صح ومين بيتكلم غلط مين بيذوق الكلام ويجمله ومين بيخدعهم ومين بيقول الصدق والحقيقة

لكن خلينا نقول شئ مهم ان الحياة الاقتصادية الصعبة اللى احنا والناس بيحياها جعلت الكثير غير مكتثر بالاختيار والنتائج..اتدرى انك عندك عشرين مليون تحت خط الفقرطبقا لتقارير المنظمات العالمية ..والفقر يجعل ناس كثير تقول شالوا الدو وجابو شاهين للاسف

اشكر متابعتك

انا هقولك على حاجه

لو فكرتى فى كلامى
هتلاقى
اننا
مش مختلفيين
ازاى
بصى
انت بتقولى بحكم تعاملك مع الناس بتجديهم واعيين ومدركيين للصادق من الكاذب
وانا بقول كتيييييييييييييير من الناس
لا يريدون
ان
يفكروو او يتعبو دماغهم
وبكده فى ناس
بيشغلو دماغهم برضو
بس دول
قليلين
ايه رايك بقى
متفقين ولا لسه مختلفين

في الصحيح عن النبي صلى الله عليه وسلم أنه قال: (والذي نفسي بيده! لا يقضي الله للمؤمن قضاءً إلا كان خيرًا له، وليس ذلك لأحد إلا للمؤمن، إن أصابته سرّاء شكر، فكان خيرًا له، وإن أصابته ضرّاء صبر، فكان خيرًا له)

قيـل لأحــد الـسلـف: ألــم تــصدك الـمحن عن الـطريق؟

قـــال: والله لـولا المحن لـشـكـكت فـي الـطريـق