العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 01-12-2011, 06:02 PM
devil_storm devil_storm غير متواجد حالياً

devil_storm has a spectacular aura aboutdevil_storm has a spectacular aura about
افتراضي رد: النترا 2012 أم .....

النترا 2012 حلوة و مازدا 2012 حلوة
المازدا 3 ادائها افضل من الالنترا فى التحكم و الهندلنج, لو مش فارق معاك وسع الصالون و مش حتبيع بسرعة يبقى هات مازدا 3, غير كدة هات الالنترا افضل.
قديم 01-12-2011, 08:36 PM
world_of_kill world_of_kill غير متواجد حالياً

world_of_kill is a jewel in the roughworld_of_kill is a jewel in the roughworld_of_kill is a jewel in the roughworld_of_kill is a jewel in the rough

بيجو 408 تحفه للي بيفهم معني عربيه بجد من ناحيه صاج فخامه قوه موتور يا راجل دي نازل منها جاز عشان الموتور الجبار اللي فيها بيطلع 150 هورس باور غير ثبات العربيه و شكلها
مينفعش تقارن اوربي بي كـــــوري مهما كان الكوري كويس

و معلش الناس اللي بتقول العربيه الفلانيه مش منتشره مع احترامي ليهم الالنترا 2012 لسه برضو مش منتشره و محدش عارف حتنتشر ولا لآ
قديم 01-12-2011, 08:44 PM
الصورة الرمزية lol
lol lol غير متواجد حالياً
من انا؟: كبير اخصائية ال getz
التخصص العملى: مدير تجارى لموزع معتمد هيونداى
هواياتي: cars- speed - swimming -computer

lol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant future

mazda 3 2airbag and abs we very good car

live for nothing
die for something
قديم 03-12-2011, 11:59 PM
الصورة الرمزية sycho
sycho sycho غير متواجد حالياً

sycho has a spectacular aura aboutsycho has a spectacular aura aboutsycho has a spectacular aura about

اقرى الكلام دة ياحبى ولو انتة بتغير عربيتك كتير ابعد عن الاوربى نهائى انا اخويا كان معاة رينو اوبتيما وانا كان معايا هيونداى اكسنت 2010 اول حاجة كنت بعلم علية رايح راجع رغم انة مجرم فى السواقة بس فرق عربيات لما روحنا نبيع العربيات عربيتى اتباعت فى ساعتين زمن بالظبط وانا الى كنت قاعد عشان اشوف افضل سعر حيجيلى اية وهوة فضل شهر يدلل على عربيتة عشان تتباع وفى الاخر بعها بسعر وحش جدا جدا جدا بس كان لازم يبيع عشان مسافرين دى نقطة مهم خليها فى اعتباراك وشوف بقى الموضويع الى انا عامليها دى ويارب تفيدك فى حاجة
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=71225
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=71719

قديم 04-12-2011, 12:46 AM
الصورة الرمزية Toyota Corolla
Toyota Corolla Toyota Corolla غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد محمد حسنين
التخصص العملى: Engineer at Ainshams University

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute

الإلنترا الصراحة كنت حاططها فى بالى كالسيارة التالية بس ده بعد فترة طويله و خاصة ان ديه أول عربية كورى أقتنع بيها هى و كروز بس اتصدمت فى الإانترا لما عرفت ان الفرامل بتاعتها قدام بس و المرايات مش ضم فا صرفت نظرى عنها و الأن أفكر فى الفلوانس و أنا معتبرها حاليا عروسة السوق يعنى لو حضرتك فى وسعك تقدر تجيب الفلوانس هاتها و أنت مغمض عينك و سيبك تماما تماما تماما تماما من اللى اسمها شارك عشان خاماتها عار عاليابانى و اقتراحى رقم اتنين هو ال هوندا سيتى و ديه برقبة الباقى ماعدا الفلوانس طبعا وطبعا الكورولا غاليا برأى الجميع و أتمنى أكون أفدتك