العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 31-07-2011, 01:25 AM
ahmedashraf ahmedashraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تصميم وبرمجة الويب

ahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to behold
افتراضي رد: زيادة جديدة فى اسعار ال RB

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed zawawy مشاهدة المشاركة

العربيه عاديه قلي ايه الجديد انا ركبتها عادي خالص
فين الثبات والامان فين الرفاهيه حته فين علشان ادفع 102000 او حته 100000
بصراحه الناس مش فاهمه يعني ايه عربيه
عربيه يعني لما امشي بيها ابقي مامن علي نفسي والي معايا ثبات علي الارض
يعني مش اخد ملفي علي 120 مفاجي العربيه تتقلب وكل سنه وانته طيب
ربنا يخللنا السراتو مثلا اكتر حوادث دلوقتي عربيات فاشله والله
كل الي فيها شويه اوبشن من الاخر بيضحكو بيه علينا واحنا مش فاهمين
ربنا يوفق الجميع
مع إحترامي الشديد, يعنى هو من الأمان أو شئ عادي إن الواحد ياخد ملف على ١٢٠ ؟!!! حتى لو مفاجئ, ياسيدي إعمل حساب أخطاء الغير أو حتى المواقف الغير محسوبة مثل إنفجار الكاوتش لا قدر الله.

العربية كل المنتديات الاجنبية بتشكر فى ثباتها عشان عارفين يعنى إيه سواقة صح, وفي ناس مجرباها وشرياها وقالت الكلام ده هنا فى المنتدى.

العربية مش أداه للتسابق وإحنا مش فى حلبة سباق, العربية وسيلة لقضاء المشاوير ولازم الواحد يكون حريص على سلامتة وسلامة إللى راكب معاه وسلامة إللى ماشي معاه على الطريق.

الفاشلة مش العربيات, الفاشلة هى سواقتنا إحنا المصريين. والناس مش مش فلهمه يعنى إيه عربية, الناس مش فاهمه يعني إيه سواقة

معلش طولت عليكم بس نقطة عدم ثبات العربية (أي عربية) فى ملف على ١٢٠ دي, إستفزتني شوية.
قديم 31-07-2011, 01:59 AM
khaabas khaabas غير متواجد حالياً

khaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedashraf مشاهدة المشاركة

مع إحترامي الشديد, يعنى هو من الأمان أو شئ عادي إن الواحد ياخد ملف على ١٢٠ ؟!!! حتى لو مفاجئ, ياسيدي إعمل حساب أخطاء الغير أو حتى المواقف الغير محسوبة مثل إنفجار الكاوتش لا قدر الله.

العربية كل المنتديات الاجنبية بتشكر فى ثباتها عشان عارفين يعنى إيه سواقة صح, وفي ناس مجرباها وشرياها وقالت الكلام ده هنا فى المنتدى.

العربية مش أداه للتسابق وإحنا مش فى حلبة سباق, العربية وسيلة لقضاء المشاوير ولازم الواحد يكون حريص على سلامتة وسلامة إللى راكب معاه وسلامة إللى ماشي معاه على الطريق.

الفاشلة مش العربيات, الفاشلة هى سواقتنا إحنا المصريين. والناس مش مش فلهمه يعنى إيه عربية, الناس مش فاهمه يعني إيه سواقة

معلش طولت عليكم بس نقطة عدم ثبات العربية (أي عربية) فى ملف على ١٢٠ دي, إستفزتني شوية.
كلام في الصميم قولت كل اللى انا عاوز اقوله وكل سنة وانت طيب
قديم 31-07-2011, 07:04 AM
ahmedashraf ahmedashraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تصميم وبرمجة الويب

ahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaabas مشاهدة المشاركة

كلام في الصميم قولت كل اللى انا عاوز اقوله وكل سنة وانت طيب
وأنت بالصحة والسلامة