العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 13-10-2010, 11:34 AM
الصورة الرمزية dragon
dragon dragon غير متواجد حالياً

dragon has a spectacular aura aboutdragon has a spectacular aura about
افتراضي رد: فيرنا ولا نيو اكسنت !!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lost2008 مشاهدة المشاركة

فيرنا اصلى 1100 !!!! واضح انك مقرتش حتى عن العربية, ارجو تحرى الدقة فى الردود,,, ديه اكسنت و ديه اكسنت بس جيلين مختلفين و الاتنين تحت فئة السيارات الصغيرة الاقتصادية يعنى متتوقعش اداء عربية سوبر من الاتنين, الجيل الثالت تكنولوجى احدث فبتبقى اغلى شوية و اعقد فى الصيانة, الجيل الثانى موتور اسهل فى الصيانة و قطع غيار ارخص و القرار يتاخد على اساس ميول و ظروف الى بيشترى فى الاخر, انما مش خناقة!
ياحبى قبل بس متتكلم كلام يزعل الناس منك انزل ابو رواش وادخل المعرض هناك وشوف موصفات الفيرنا الى الكورى الى واقفة هناك وعلى العموم انا مش حستفيد حاجة لما الراجل يجيب دى ولا دى ولا ميجبش حاجة خالص انا عشان عندى ناس كتير عندهم فيرنا وبيشتكوا منها واصلا دة كلامهم وهمة اصحاب العربية فملوش لزمة نغلط فى بعض انا مغلطش فى حد بشخصة انا بتكلم عن العربية لى بتحول الموضوع لى كلام شخصى مهوة سهل الواحد يغلط بس انا بقول ان احنا هنا اخوات

قديم 13-10-2010, 11:39 AM
الصورة الرمزية dragon
dragon dragon غير متواجد حالياً

dragon has a spectacular aura aboutdragon has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmooud135 مشاهدة المشاركة

اولا: السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

وانا متاسف انى اخذت توقيع حضرتك علشان عجبنى وكمان علشان انا معايا نيو اكسنت واسبرانزا 516 بس من الواضح ان حضرتك بتحب النيو اكسنت اوى ودافع عنها مع انى لسة مجربتهاش فى الجرى وكان بردة لية سؤال حضرتك اما جبت سرعة ال 200 انت مركب جنوط ولة حاجة ولة ده كوتشها علشان فى ناس كتير خوفتنى من السرعة وبيقولى انها مش ثابتها معلش طولت على حضرتك
لاء مكنتش مركب جنوط وهوة هوة نفس الكوتش بتعها مش مغير فيها اى حاجة والعربية ثابتة على الطريق مفيش مشاكل نهائى الحمد لله بس انتة عارف بقى ان الناس بتحب تفتى فى الى تعرفة والى متعرفهوش والموضوع مش موضوع بحب العربية اكتر من اى حاجة تانية الفكرة كلها انى مش بحب الفتى ولا الفتايين وخد ياحبى التوقيع انا بهزر معاك مش زعلان ولا حاجة

قديم 23-10-2010, 10:46 PM
الصورة الرمزية ابوعاصم83
ابوعاصم83 ابوعاصم83 غير متواجد حالياً
من انا؟: مواليد 1983 من محافظة اسيوط اعمل الان بجامعة الفيوم

ابوعاصم83 is a name known to allابوعاصم83 is a name known to allابوعاصم83 is a name known to allابوعاصم83 is a name known to allابوعاصم83 is a name known to allابوعاصم83 is a name known to all

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dragon مشاهدة المشاركة

والموضوع مش موضوع بحب العربية اكتر من اى حاجة تانية
شفت ياعم dragon مش انا بس اللى قلت لك انك بتحب الاكسنت هههههههههههه
قديم 24-10-2010, 01:45 AM
الصورة الرمزية lost2008
lost2008 lost2008 غير متواجد حالياً

lost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dragon مشاهدة المشاركة

ياحبى قبل بس متتكلم كلام يزعل الناس منك انزل ابو رواش وادخل المعرض هناك وشوف موصفات الفيرنا الى الكورى الى واقفة هناك وعلى العموم انا مش حستفيد حاجة لما الراجل يجيب دى ولا دى ولا ميجبش حاجة خالص انا عشان عندى ناس كتير عندهم فيرنا وبيشتكوا منها واصلا دة كلامهم وهمة اصحاب العربية فملوش لزمة نغلط فى بعض انا مغلطش فى حد بشخصة انا بتكلم عن العربية لى بتحول الموضوع لى كلام شخصى مهوة سهل الواحد يغلط بس انا بقول ان احنا هنا اخوات
كﻻمى مفهوش غلط فى شخصك, انا بقول انك معندكش معلومة صح عن العربية

سلم الحكم للعسكر و ادى صوته للى معملش الثورة=

قديم 24-10-2010, 10:11 PM
SuccessCre8or SuccessCre8or غير متواجد حالياً

SuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to all

من الآخر:

فيرنا:
+قطع غيار ارخص و منتشرة جداً
+عفشة انعم

-تقفيل مصري
-ثبات على قدها
-منتشرة اوي ..

اكسنت:
+ثبات اعلى
+تقفيل محترم
+اوسع