العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 28-08-2009, 02:01 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سيات ابيزا ولا ستروين zx ولا تويوتا ستارليت ولا دايو جيولت ولا فيات بونتو ... ؟

تقييم سلبي علي ايه يا محترم؟؟

حـازم خـضـر

التعديل الأخير تم بواسطة hazem_khidr ; 28-08-2009 الساعة 02:05 PM
قديم 28-08-2009, 02:22 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سيات ابيزا ولا ستروين zx ولا تويوتا ستارليت ولا دايو جيولت ولا فيات بونتو ... ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة EmBaWe مشاهدة المشاركة

يا جماعه استهدوا بالله كده

احنا في رمضان

لو الموضوع ده هيخليكوا تتضايقوا , امسحوه

واحب اشكر حازم خضر على اجابته على الاسئلة وربنا يجازيك كل خير ان شاء الله ...

يا حازم انا قدامي واحده جوليت وموديل 97 , واخويا اللي شافها مش انا لاني خارج مصر حاليا

تقريبا سعر موديل 97 يعمل كام علشان اكون عارف , لانه طلب سعر خرافي بالنسبة لموديلات تانيه

وهل الميكانيكة بيفهموا فيها

اصلي خايف تعطل وقتي من حيث العطلة والكلام ده بفرض النظر انها حالتها كويسة من عفشة وكله ان شاء الله

اللي اقصد اقوله كي لا اكون مناقض لكلامي , انها لا تكون صديقة للميكانيكي ...

وهل هي واسعه من الداخل ومريحة ام لا

وياريت تكلمني عنها شويه , انته عارف اول عربية للواحد والفبول والارتياح النفسي عامل كبير اوي

ورمضان كريم عليكوا جميعا يا ناس يا عسل ...
ولا يهمك يا استاذ امباوي
الجوليت عربيه كويسه و هيا نفسها اللانوس واعطالها قليله و قطع غيارها رخيصه لكن ثباتها ضعيف و تقيله في البيع و الشراء .هو تمنها لو 97 تعمل في حدود 38 الف .
ممكن هو يكون طالب فيها اعلي من كده علي اساس انها كوري مش مصري بس برضه ما تدفعش فيها اكتر من كده للحاله الممتازه مش الجيده جدا كمان

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة chingy مشاهدة المشاركة

حصل خير ورمضان كريم يا جماعة بس كنت عايز اعرف حاجة يا استاذ حازم ان حضرتك قولت الابيزا تقيلة في سواقتها وحتحس انك بتعمل مجهود الكلام دا مثلا علي الابيزا 1994 تحديدا لان مفيهاش بور ولا علي 98 و99 كمان اللي فيها بور
كلامي يا باشا علي الابيزا 94 بالطبع اللي كلنا بننصح بيها لاعتماديتها العاليه و وفره و رخص قطع غيارها

حـازم خـضـر