العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 08-04-2010, 08:25 PM
waleed88 waleed88 غير متواجد حالياً
من انا؟: Waleed Hamdy
التخصص العملى: finance&investment

waleed88 will become famous soon enoughwaleed88 will become famous soon enough
افتراضي رد: اخر فتية عن السيراتو

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههه والله بقالى كتير ما ضحكتش كدة بس انا امبارح بفتخ الرسائل بتعتى على الموقع لقيت واحد بعتلى الرسالة دى:

[quote=Dr. Sami Kamel]أستاذ وليد
صباح الخير
عندي سؤال لك بأعتبارك مالك سيارة سيراتو.

١- كنت أمس عند ورشة رادياتير وسالت عن السيراتو قالوا لي أي الرادياتير بلاستك هل ده صحيح ؟ ٢- الضمان خمس سنوات عليه أيه ؟ يعني لو عندي زوايا هل تتعمل مجانا ؟
وشكرا
د/سامي[/quote]
قديم 08-04-2010, 08:28 PM
waleed88 waleed88 غير متواجد حالياً
من انا؟: Waleed Hamdy
التخصص العملى: finance&investment

waleed88 will become famous soon enoughwaleed88 will become famous soon enough

بس النهاردة كنت بلصدفة فى مركز صيانة والحمدالله طمنى قالى دة هما حطين فريم بلاستيك قوى ما بيسحش كا عازل بين الموتور والردياتير
قديم 08-04-2010, 09:50 PM
aalim aalim غير متواجد حالياً

aalim is just really niceaalim is just really niceaalim is just really niceaalim is just really niceaalim is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

يا أخ عبدالعليم ! حضرتك كده خسرتنى كى بورد ميكروسوفت و تى شيرت !

علشان أنا كنت بأشرب شاى وأنا بأقرأ مشاركتك ! ما قدرتش أمسك نفسى من الضحك وبخيت الشاى على

الحاجات دى و بوظتها ! يارب تكون بتشرب شاى انت كمان وانت بتقرأ مشاركتى دى ! علشان السيراتو

غيروا اسمها لظيراتوا علشان بتظرت وهى ماشيه ! والتكييف بيطلع ريحه وحشه ! وبتضرب مدافع بعد سرعة 60

طبعا ده غير الشقلبظات ! والكلاكس بتاع الموديل الجديد بينهق ! وأول لما بتديلها الآولانى على الستبترونيك بتبرطع

على طول ! بس خللى بالك لو البنزين وصل تحت الربع العربيه بتقمص ! والانذار الجديد بتاعها لما بييجى حرامى

بتطلع رجل ترفصه و قرون تنطحه ! ولو فتحت الكبوت ح تلاقى 124 حصان صغيرين مربوطين بين العجلتين !

و بتمشى بالغاز الطبيعى ( أى غاز طبيعى ! والبلدى منه أشد ) ! ptmnlo123per111

والله حــراااااااام خليتوا الواحد لســــــع على آخر الزمن ! ptmnlo123per1106
Dr. Bolbolan
انا اسف على الشاى يا دكتور عبد السلام و يشرفنى انى ضحكت حضرتك

و الله الاشاعات على السيراتو فاقت كل الحدود لدرجه انى حاسس الناس بتتكلم على عربيه غير اللى الواحد راكبها و وصلت لدرجه كوميدية

و مش باستبعد انه قناه موجه كوميدى تعمل برنامج تسميه "سيراتو شو" و يدى فرصه لكل من لديه اشاعه او عايز يشنع على العربيه او تطلع قناه اسمها سيراتو دراما للمسلسلات التى تتناول حياه السيراتو و الاشاعات المغرضه عنها و كيف تنأى بنفسها عن ذلك فى الثلاثية "لن اركب فى سيراتو ابى" و "امرأه من زمن السيراتو" و "دموع فى عيون كورية"
قديم 09-04-2010, 02:43 AM
ahmed_su ahmed_su غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
التخصص العملى: IT Consultant Engineer

ahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

وماله ياخويا ! ده ايه الآنوار دى ؟؟ ده أنا بقيت الدكتور شديد ! مش الدكتور عبدالسلام !

على فكره لما شفتنى انت مشيت و ما عرفتش اللى حصل ! اضطرينا نضحى بالآم علشان خاطر الجنين !

والمره الجايه ح نضحى بالاثنين علشان خاطر المستهلك ! آه وماله ! دى حاجه عظيمه قوى !

والردياتير على فكره طلع أستك مش بلاستيك ! والميه اللى فيه بعد مشوار صغير بتقول بولولم يا عسكرى !

الله يخرب بيت الشيطان ! دى اللسعه بأت شــــياط !

[/b][/color][/size]Dr. Bolbolan ptmnlo123per194

ههههههههههههههههه ....... وماله ياخويا وفضلك حبه وتبقى حب العزيز...

الله يجازيك خير يا دكتور ... انا بقى كنت هدمر اللابتوب من الشاى اللى كان هيطير - بس ربنا ستر

-----------------------------
لا اله الا أنت سبحانك انى كنت من الظالمين
م/أحمد اسماعيل
قديم 09-04-2010, 03:20 AM
الصورة الرمزية koky_90
koky_90 koky_90 غير متواجد حالياً
من انا؟: لاتحسب البسمه على وجهى فرحا فاالطير يرقص مذبوحا من شده الالم
التخصص العملى: طالب
هواياتي: car وبس

koky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond repute

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه
هههههههههههههههههههههه
هموت من الضحك يا جماعه

كفاااايه

بس الراجل الى كاتب الموضوع ده اصلى على فكره ptmnlo123per154