العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > فى رحــاب شهر رمضان

فى رحــاب شهر رمضان قسم خاص للموضوعات عن الشهر الكريم والانشطة الخيرية فى رمضان

قديم 12-11-2010, 03:06 AM
الصورة الرمزية ahmed_harb777
ahmed_harb777 ahmed_harb777 غير متواجد حالياً

ahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: موضوع ملوش علاقه بالمنتدي

رزقنا الله واياكم بالحج والعمره وان شاء الله نلتقي جميعا علي عرفات في العام القادم باذن الله

قديم 14-11-2010, 11:12 PM
الصورة الرمزية koashraf
koashraf koashraf غير متواجد حالياً
من انا؟: وديع فى شراسه واحب الخير للجميع.
التخصص العملى: كيميائى .
هواياتي: السيارات والكمبيوتر وصيد السمك

koashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond repute

جزاك الله خيرا ياستاذ احمد،بس كان لازم يكون عنوان الموضوع فضل الايام العشر من ذى الحجه

"اللهم أنصر الاسلام وأعز المسلمين"
قديم 15-11-2010, 12:49 AM
الصورة الرمزية ahmed_harb777
ahmed_harb777 ahmed_harb777 غير متواجد حالياً

ahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond reputeahmed_harb777 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koashraf مشاهدة المشاركة

جزاك الله خيرا ياستاذ احمد،بس كان لازم يكون عنوان الموضوع فضل الايام العشر من ذى الحجه

كلام حضرتك مظبوط مافيش كلام
بس انا كنت حاطط الموضوع ده الحقيقه في صفحه البيع والشراء بالمنتدي فعلشان كده كنت كاتب العنوان ده للفت الانتباه ليس الا
وكل سنه وحضرتك طيب

قديم 15-11-2010, 02:10 PM
corsair
Guest

الله عليك يا ابو حميد والله موضوع ممتاز جزاك الله كل خير وربنا يجعله في ميزان حسناتك

انا اول سنة اصوم العشر ايام بالكامل لاني كنت بصوم يوم عرفه بس لكن والله انا فعلا مش حاسس ابدا بالصيام حتي بفطر بعد اذان العشاء علشان بكون في الشغل ومفيش مجال للافطار بس والله ايام جميلة فعلا وكل سنة وانتم كلكم طيبين
قديم 15-11-2010, 02:18 PM
الصورة الرمزية mercedes
mercedes mercedes غير متواجد حالياً
من انا؟: عاملنى الله بفضله, لكننى بارزته بالمعاصى
التخصص العملى: Vasc-man
هواياتي: المشى

mercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to behold
رأى رد: موضوع ملوش علاقه بالمنتدي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_harb777 مشاهدة المشاركة

انا اسف الموضوع فعلا مالوش علاقه خالص بالمنتدي بتاعنا
وكمان ممكن اداره المنتدي تعتبره موضوع مخالف وتحزفه
وكمان الموضوع ده منقول (للأمانه)

بس كان لازم اعمل الموضوع ده في المنتدي الوحيد اللي بشارك فيه وده لحبي واحترامي لأعضاء المنتدي وحرصي علي الخير للجميع ان شاء الله

فضل العشر الاوائل من ذي الحجه.................... ......................... ......................... .......
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

يا باشا , ألف شكر و جزاك الله كل خير و ان شاء الله ربنا يجعله فى ميزان حسناتك .

و يا ريت الموضوع ده يتثبت و لو لفترة قصيرة حتى , عشان تعم الفائدة على الأعضاء و تكون صدقة جارية لكاتب الموضوع و للى هيثبته و لو أن الادارة حرة طبعا, تعمل اللى هى شايفاه مناسب .

MERCEDES E200

MERCEDES E-class

بسم الله الرحمن الرحيم
عَسَى رَبُّكُمْ أَن يَرْحَمَكُمْ وَإِنْ عُدتُّمْ عُدْنَا وَجَعَلْنَا جَهَنَّمَ لِلْكَافِرِينَ حَصِيرًا
صدق الله العظيم