العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 30-07-2010, 01:11 AM
الصورة الرمزية lost2008
lost2008 lost2008 غير متواجد حالياً

lost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ملاحظات لمكيف السيارة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdo verna مشاهدة المشاركة

انا الحمد لله ركبت فلتر تكييف
ومن الملاحظات ان اداء التكييف تغير قل قليلا عن الاول ولكن غير ملحوظ
بس طبعا مفيش تراب بيطلع في وش الواحد زي الاول
وده كان عند واحد وصفه لي الباشموهندس احمد كار
كنت بشيك على العربية
ههههه فعلا حضرتك صح فى حكاية التراب الى بيطلع فى وش الواحد ده, ممكن حضرتك تدلنى على الى جبت من عنده الفلتر ده ؟
قديم 30-07-2010, 02:00 AM
الصورة الرمزية abdo verna
abdo verna abdo verna غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب
هواياتي: قيادة الييارات

abdo verna is just really niceabdo verna is just really niceabdo verna is just really niceabdo verna is just really niceabdo verna is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lost2008 مشاهدة المشاركة

ههههه فعلا حضرتك صح فى حكاية التراب الى بيطلع فى وش الواحد ده, ممكن حضرتك تدلنى على الى جبت من عنده الفلتر ده ؟
ده واحد كان شغال في توكيل هيونداي تبع احمد كار
مكانه في مدينة نصر في شارع مصطفى النحاس امام كنتاكي في شارع جانبيراجل كويس بيجيب قطع غيار اصلية مهيونداي
قديم 30-07-2010, 07:52 AM
الصورة الرمزية lost2008
lost2008 lost2008 غير متواجد حالياً

lost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond repute

تقصد حضرتك المهندس/ محمد بيومى؟
قديم 30-07-2010, 09:07 PM
الصورة الرمزية Ahmed.gunners
Ahmed.gunners Ahmed.gunners غير متواجد حالياً
من انا؟: مصري يحب الشعب والجو المصري واموووت في حاجة اسمها عربيات
التخصص العملى: طالب ببكارليوس تجارة
هواياتي: السواقة&النت&الخروجات

Ahmed.gunners is a jewel in the roughAhmed.gunners is a jewel in the roughAhmed.gunners is a jewel in the rough

الف شكر علي المعلومات القيمة دي بس في نقطة مش عارف اذا كانت صحيحة ام خطأ انا روحت قبل كدة لواحد بتاع مكيفات السيارة علشان يزود فريون قلي عند مسرح البلون وقالي لما تشغل التكيف افتحوا علي 4 اعلي سرعة علشان يبرد العربية التبريد الكافي وبعد كدة قلل برحتك زي ما انت عايز وحضرتك بتقول ابتدي من السرعة البطيئة
قديم 13-10-2010, 04:21 PM
الصورة الرمزية abdo verna
abdo verna abdo verna غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب
هواياتي: قيادة الييارات

abdo verna is just really niceabdo verna is just really niceabdo verna is just really niceabdo verna is just really niceabdo verna is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed.gunners مشاهدة المشاركة

الف شكر علي المعلومات القيمة دي بس في نقطة مش عارف اذا كانت صحيحة ام خطأ انا روحت قبل كدة لواحد بتاع مكيفات السيارة علشان يزود فريون قلي عند مسرح البلون وقالي لما تشغل التكيف افتحوا علي 4 اعلي سرعة علشان يبرد العربية التبريد الكافي وبعد كدة قلل برحتك زي ما انت عايز وحضرتك بتقول ابتدي من السرعة البطيئة
واية اللي يخليني ابردها قبل التبريد الكافي هي كده كده هتتبرد
المفروض كل حاجة تاخذ وقتها