العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 28-03-2012, 08:34 AM
.EhAb .EhAb غير متواجد حالياً

.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold.EhAb is a splendid one to behold
افتراضي رد: زيوت العربيات كلها مضروبة !!!!!!!

كل حاجة بقت مضروبة .حتى العربيات نفسها بقت مضروبة. الزيت كمان لازم يبقى مضروب و احنا نعمل كدة
قديم 28-03-2012, 12:44 PM
الصورة الرمزية matrux
matrux matrux غير متواجد حالياً
من انا؟: امجد شوقى
التخصص العملى: مهندس زراعى
هواياتي: السيارات والسفر

matrux is a glorious beacon of lightmatrux is a glorious beacon of lightmatrux is a glorious beacon of lightmatrux is a glorious beacon of lightmatrux is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة .EhAb مشاهدة المشاركة

كل حاجة بقت مضروبة .حتى العربيات نفسها بقت مضروبة. الزيت كمان لازم يبقى مضروب و احنا نعمل كدة
انا بقول نشترى عجلة احسن ولا هنحمل هم علامة تتسرق ولا تتخربش ولا بنزين مش موجود او غالى ولا زيت ماتور ولا زحمة ولا تيل فرامل ولا فلتر زيت ولا اى حاجة من دى والحياة هتبقى زى الفل والله
قديم 28-03-2012, 01:59 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

إركن العربية فى مكان كويس دائما بعيد عن المشاكل
إقرا أذكارك وأى حاجة تقربك من ربنا ونتا قاعد بتسخن العربية قبل ماتتحرك
لما تبيت العربية بالليل تركب عصاية الدركسيون وعصاية الفتيس والهاند وتكسر العجلات على الرصيف
تابع كل كبيرة وصغيرة فى العربية ونتا ماشى ومتكبرش دماغك
إشترى غطا للعربية ومتنساش تأمنه عن طريق غلق الأبواب الأمامية علية مع وضع قطعة صغيرة من الخشب داخل الغطاء قبل غلق الباب( طريقة تحبيش الغطا جوا الباب عشان العيال بتوع الزبالة ميرفعهوش)
وتملى أمشى بسرعة معقولة تبعا لظروف الطريق ومعرفتك وحفظك لخبايا الطريق
وبالتوفيق بإذن الله
قديم 28-03-2012, 02:58 PM
الصورة الرمزية matrux
matrux matrux غير متواجد حالياً
من انا؟: امجد شوقى
التخصص العملى: مهندس زراعى
هواياتي: السيارات والسفر

matrux is a glorious beacon of lightmatrux is a glorious beacon of lightmatrux is a glorious beacon of lightmatrux is a glorious beacon of lightmatrux is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

إركن العربية فى مكان كويس دائما بعيد عن المشاكل
إقرا أذكارك وأى حاجة تقربك من ربنا ونتا قاعد بتسخن العربية قبل ماتتحرك
لما تبيت العربية بالليل تركب عصاية الدركسيون وعصاية الفتيس والهاند وتكسر العجلات على الرصيف
تابع كل كبيرة وصغيرة فى العربية ونتا ماشى ومتكبرش دماغك
إشترى غطا للعربية ومتنساش تأمنه عن طريق غلق الأبواب الأمامية علية مع وضع قطعة صغيرة من الخشب داخل الغطاء قبل غلق الباب( طريقة تحبيش الغطا جوا الباب عشان العيال بتوع الزبالة ميرفعهوش)
وتملى أمشى بسرعة معقولة تبعا لظروف الطريق ومعرفتك وحفظك لخبايا الطريق
وبالتوفيق بإذن الله
ماهو مهما بعدنا عن المشاكل المشاكل هى اللى مش بتبعد ابدا ههههه دة فية عربيات بتكون مركونة وبتتخبط برضو انا من رأيى نعمل زى الصين واليابان ونشترى عجل والله احسن ههههههههه
قديم 28-03-2012, 04:04 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة matrux مشاهدة المشاركة

ماهو مهما بعدنا عن المشاكل المشاكل هى اللى مش بتبعد ابدا ههههه دة فية عربيات بتكون مركونة وبتتخبط برضو انا من رأيى نعمل زى الصين واليابان ونشترى عجل والله احسن ههههههههه
الصراحة انا من وجهة نظرى انى ألبس البدلة و أروح شغلى بالدراجة قلة قيمه فحت
انا كنت بركبها وأنزل أتمشى كده وسعات كنت بطلع بيها من حى لحى
بس لو راجعت الإحصائيات العالمية هتلاقى ان حوادث الدراجات أعلى من العربيات
وكمان الصيف داخل علينا