العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 10-03-2010, 04:34 PM
ice_wolf
Guest

افتراضي رد: اسف لكل الاعضاء لما بدر منى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MANDO09 مشاهدة المشاركة

انا آسف بس اسلوب حضرتك حاد جدا جدا ومفيش داعى لكده يعنى أقصد احنا فى المنتدى بنستفيد من بعضينا وبنتعلم من بعض ليه نبقى يعنى <متنشنين> اظن الموضوع مش مستاهل كدة وبعدين مفيش شكر للعضو mando09 وللا ايه كل الاعضاء ماعدا انا كده ممكن ارفع قضية واجيب مرتضى منصور يترافعلى واكيد هاكسب ....هه هه ...طبعا بهزر مع حضرتك
يا فندم انا مش بتنشن ولا حاجة ولاكن برد عل مستوى الرد عليا ولاكن انا لا متنشن ولا غيرة وبحب كل الاعضاء فى المنتدى واتمنى لهم الاحسن وطبعا شكرا ليك وبلاش موضوع مرتضى دة انا مش قدة
قديم 10-03-2010, 05:48 PM
ice_wolf
Guest

احب اودعكم مع خالص تحياتى وتمنياتى للاعضاء المحترمين بالتوفيق ارجو من الادارة ان وجدت غلق عضويتى
قديم 10-03-2010, 06:13 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.darsh مشاهدة المشاركة

صباح الخير يا ابو نورا......
واحشني والله جدا......أخبارك ايه

لو تسمح لي بس أعقب
هو أنا طبعا مش مع رأي الأخ العزيز (لوكي)....
لأن طبعا ثورة كل الأعضاء في المنتدى ما كنتش من فراغ...كانت طبعا بسبب تجاوز الأخ آيس في موضوعه السابق
والتجاوز حصل بالفعل وماحدش يقدر ينكره وده مش رأيي لوحدي لكن ده رأي كل الأعضاء تقريبا اللي شاركوا في التوبيك وأولهم الأخ آيس نفسه بدليل أنه عمل توبيك مخصوص علشان يعتذر للجميع....

لكن برضه احنا طمعنين في كرمك يا أبونورا انك تقبل اعتذار الأخ آيس اللي قدمه لكل أعضاء المنتدى....وطبعا انت على رأسهم..........وحصل خير يا جماعة وكلنا بنغلط..لكن الأهم اننا ما نتماداش في الغلط
دكتورنا الجميل درش ربنا يعزك يارب انت انسان محترم واكيد تجيد قراءه الامور
اذا كان حد دخل يقول انا اسف للاعضاء وفى نفس الوقت بعت ليك على الخاص يقولك انت شخص غير جدير بالاحترام بالمرة والإدارة كذا وكذا والمنتدى كذا وكذا قولى بالله عليك تعمل معاه ايه
واذا كنت هتسامح فى حقك الشخصى ومش هتطلب اعتذار عنه (وده من حقى زى اى عضو) هتقول انا قابل الاعتذار ؟؟

طب لما يقول انا اعتذارى موجهه لفلان وفلان ولايهمنى غير المحترمين فقط ده يبقى انسان محترم ؟؟

منتظر ردك طبعاً

لكن زى ماقولت انا لا يهمنى اى نقد شخصى ولن التفت اليه واظن لو كان المنتدى ده عزبه وملوش ادارة ولا نظام مكانتش العضو ده لسه موجود وبيكتب فى المنتدى بعد اللى بيعمله واللى بيقولة
بس زى ماقولت فى موضوع الدكتور تامر ان الناس (من ثمارهم يعرفون) وقريباً ما ستظهر النوايا

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 10-03-2010, 06:15 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ice_wolf مشاهدة المشاركة

احب اودعكم مع خالص تحياتى وتمنياتى للاعضاء المحترمين بالتوفيق ارجو من الادارة ان وجدت غلق عضويتى
مرة تانية برد على حضرتك مفيش فى قواعد المنتدى ماينص على غلق العضوية بناء على رغبة العضو حضرتك مش حابب تستخدم العضوية متستخدمهاش وبس

وارجو ان حضرتك زى مابتقول لسه مخلص امتحانات وفى نفس الوقت كبير فى السن تحافظ على وقارك واحترامك لنفسك وتتجنب ادخال تلميحات بتقصير ادارى او عدم تواجد فى مشاركاتك

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 10-03-2010, 08:52 PM
dr.darsh dr.darsh غير متواجد حالياً

dr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond repute
رد: اسف لكل الاعضاء لما بدر منى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

دكتورنا الجميل درش ربنا يعزك يارب انت انسان محترم واكيد تجيد قراءه الامور
اذا كان حد دخل يقول انا اسف للاعضاء وفى نفس الوقت بعت ليك على الخاص يقولك انت شخص غير جدير بالاحترام بالمرة والإدارة كذا وكذا والمنتدى كذا وكذا قولى بالله عليك تعمل معاه ايه
واذا كنت هتسامح فى حقك الشخصى ومش هتطلب اعتذار عنه (وده من حقى زى اى عضو) هتقول انا قابل الاعتذار ؟؟

طب لما يقول انا اعتذارى موجهه لفلان وفلان ولايهمنى غير المحترمين فقط ده يبقى انسان محترم ؟؟

منتظر ردك طبعاً

لكن زى ماقولت انا لا يهمنى اى نقد شخصى ولن التفت اليه واظن لو كان المنتدى ده عزبه وملوش ادارة ولا نظام مكانتش العضو ده لسه موجود وبيكتب فى المنتدى بعد اللى بيعمله واللى بيقولة
بس زى ماقولت فى موضوع الدكتور تامر ان الناس (من ثمارهم يعرفون) وقريباً ما ستظهر النوايا

متفهم جدا لموقفك يا أبو نورا
والصراحة كده خلص الكلام....وآسف لو كنت ضغطت شوية عليك....ومتشكر جدا على ردك المهذب والمحترم