العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل توافق على تولي الدكتور البرادعي رئاسة الوزراء بدلا من عصام شرف لفتره انتقاليه ؟
خضرا 50 35.71%
صفرا 6 4.29%
حمرا 84 60.00%
المصوتون: 140. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 07-12-2011, 07:52 AM
الصورة الرمزية sharooo
sharooo sharooo غير متواجد حالياً
من انا؟: سعادتي في مساعده الناس وحل مشاكلهم المستعصيه
التخصص العملى: الاشراف على شركات صيانه وعمرات محركات الديزل
هواياتي: صيانه السيارات-تكنولوجيا محركات البنزين والديزل-الكره الطائره

sharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حمرا يا برادعي

حمرا يا برادعي........وانا مقصدش الاشاره.......انا اقصد الحاجه التانيه
ههههههههههههههه
: 12BF86~159:

اتق لله حيثما كنت...واتبع السيئه الحسنه تمحها...وخالق الناس بخلق حسن
اللهم احسن وقوفنا بين يديك ولا تخزنا يوم العرض عليه
اللهم اغفر لنا ولوالدينا ولمن له حق علينا
قديم 07-12-2011, 08:24 AM
تامر ديزل تامر ديزل غير متواجد حالياً

تامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة f3lix مشاهدة المشاركة

مكنتش اعرف ان البرادعي حارقكم كدة

طبعا بعد المهاجمة العنيفة للراجل من قبل والان من اعضاء اللجنة الاليكترونية بتاعت الحزب الوطني المنحل وبعض الفلول محبين مبارك وبعض الناس اللي مش عاجبهم البرادعي وبينتقدووه بااحترام
اقد اقول ان الراجل ده نضيف ومحترم وهجومكم ليه دليل على انه فعلا نضيف ومحترم وان شاء الله هيكون رئيس مصر القادم
وانا كمان مكنتش اعرف ان الموضوع ده هيحرق ناس كده وكل ما حد يتكلم او يقول رايه تلاقي الاسطوانه المشروخه لجنه الكترونيه وفلول الحزب الواطي طيب وايه كمان ؟ ما تغيروا بقى الناس زهقت من الكلمتين دول ... المفروض الواحد يجدد نفسه كل شويه مش يمسك في كلمتين ويعملهم لبانه وكأنه هوا اللي بيوزع على الناس الالقاب ده ثورجي وده فلول ...
عموما انا مقدر موقفكم بعد الشعب ما خرج بالملايين عشان ينتخب ممثليه الشرعيين طبعا كنتوا عاوزين الشعب يقاطع الانتخابات ويقولكم ياللا هاتولنا عمو البرادعي ريس
طيب ازاي ريس اشارته ( واخد بالك ) اشارته ... حمرا
قديم 07-12-2011, 08:24 AM
الصورة الرمزية sharooo
sharooo sharooo غير متواجد حالياً
من انا؟: سعادتي في مساعده الناس وحل مشاكلهم المستعصيه
التخصص العملى: الاشراف على شركات صيانه وعمرات محركات الديزل
هواياتي: صيانه السيارات-تكنولوجيا محركات البنزين والديزل-الكره الطائره

sharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond repute

مكنتش اعرف ان البرادعي حارقكم كدة

طبعا بعد المهاجمة العنيفة للراجل من قبل والان من اعضاء اللجنة الاليكترونية بتاعت الحزب الوطني المنحل وبعض الفلول محبين مبارك وبعض الناس اللي مش عاجبهم البرادعي وبينتقدووه بااحترام
اقد اقول ان الراجل ده نضيف ومحترم وهجومكم ليه دليل على انه فعلا نضيف ومحترم وان شاء الله هيكون رئيس مصر القادم
انا حكمت عليه بالي شفته وبعد ما بحثت عنه وشفت فيديوهاتو كلها..

انت حكمت عليه ازاي؟؟وللا تعرفه ومعاشره قبل كده؟؟
يا جماعه انا رايي ان المفروض قبل ما نايد حد او نعارضه

ادخل ودور بنفسك...انا جبت الفيديوهات ده في دقيقتين..

اتق لله حيثما كنت...واتبع السيئه الحسنه تمحها...وخالق الناس بخلق حسن
اللهم احسن وقوفنا بين يديك ولا تخزنا يوم العرض عليه
اللهم اغفر لنا ولوالدينا ولمن له حق علينا
قديم 07-12-2011, 09:26 PM
f3lix f3lix غير متواجد حالياً

f3lix is a splendid one to beholdf3lix is a splendid one to beholdf3lix is a splendid one to beholdf3lix is a splendid one to beholdf3lix is a splendid one to beholdf3lix is a splendid one to beholdf3lix is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامر ديزل مشاهدة المشاركة

وانا كمان مكنتش اعرف ان الموضوع ده هيحرق ناس كده وكل ما حد يتكلم او يقول رايه تلاقي الاسطوانه المشروخه لجنه الكترونيه وفلول الحزب الواطي طيب وايه كمان ؟ ما تغيروا بقى الناس زهقت من الكلمتين دول ... المفروض الواحد يجدد نفسه كل شويه مش يمسك في كلمتين ويعملهم لبانه وكأنه هوا اللي بيوزع على الناس الالقاب ده ثورجي وده فلول ...
عموما انا مقدر موقفكم بعد الشعب ما خرج بالملايين عشان ينتخب ممثليه الشرعيين طبعا كنتوا عاوزين الشعب يقاطع الانتخابات ويقولكم ياللا هاتولنا عمو البرادعي ريس
طيب ازاي ريس اشارته ( واخد بالك ) اشارته ... حمرا
ده على اساس ان الثوار مش عايزين انتخابات؟ لولا الثورة كان زمان سي حسني المخلوع بيرشح نفسه للمرة السابعة
ولوا الثورة مكانش بقا ليك صوت ولا حق في الانتخاب والنتيجة هتبقى محسومة وطبعا عارفين لمين
وكلمة اخيرة عايز اقولهالك

شكل البرادعي مزعلك اوي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sharooo مشاهدة المشاركة

انا حكمت عليه بالي شفته وبعد ما بحثت عنه وشفت فيديوهاتو كلها..

انت حكمت عليه ازاي؟؟وللا تعرفه ومعاشره قبل كده؟؟
يا جماعه انا رايي ان المفروض قبل ما نايد حد او نعارضه

ادخل ودور بنفسك...انا جبت الفيديوهات ده في دقيقتين..
كل واحد ليه وجهة نظر ولازم التاني يحترمها
انا شوفت في الراجل ده امل انه يخلينا احسن بكتير من ايام المخلوع وان شاء الله هيحصل لانه سياسي محنك ومتواضع ومحترم مش زي ماصاحب الموضوع بيقول
ليه حق الراجل ميردش على اي انتقادات ولا هجوم لانه لو رد هيثبت اللي بيتقال عليه وخلي الكلاب تعوي والقافلة تسير زي ماهو عايز
ولو صاحب الموضوع فكر انه ينتقد باحترام كلنا هنستفيد وممكن يقتنع وممكن لا

ومن حقك تصدق الكلام ده وانا من حقي مصدقووش عادي جدا (الفيديوهات يعني) لان الموضوع ده ماااااااات بحث فيه واللي يعرف الراجل كويس وقاري تاريخه هيقتنع ان كل الكلام ده متفبرك وكلام فارغ
واهم حاجة الانتقاد بااحترام مش تقولي حمرا وزرقا وسودا
وتحياتي ليك
قديم 07-12-2011, 09:44 PM
تامر ديزل تامر ديزل غير متواجد حالياً

تامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond reputeتامر ديزل has a reputation beyond repute

ده على اساس ان الثوار مش عايزين انتخابات؟ لولا الثورة كان زمان سي حسني المخلوع بيرشح نفسه للمرة السابعة
ولوا الثورة مكانش بقا ليك صوت ولا حق في الانتخاب والنتيجة هتبقى محسومة وطبعا عارفين لمين
وكلمة اخيرة عايز اقولهالك

شكل البرادعي مزعلك اوي

حد جاب سيرة الثورة وقال عليها حاجه ؟ مانا عارف انه لولا الثورة بتاعت الشعب اللي انا منه ما كانش بقى ليا صوت ... ليه فيه ناس محسسنا انهم اصحاب الثورة وبيمنوا علينا بيها ؟ وكل ما واحد يقول راي مخالف ليهم يعايروه بالثورة ؟ طيب ما انا وغيري شاركنا في الثورة وكنت من اول الناس في اللجان الشعبية ... ما عندناش في دمياط ميدان تحرير بس عملنا اللي علينا
انما سؤال واحد بس : ليه فيه مجموعه من الناس ليهم تيار معروف ... مصممين يحطوا كلمة الثورة جنب كلمة البرادعي جنب كلمة 6 ابريل ؟ علشان يوهموا الناس ان دول هما اصحاب الثورة والباقي ما لهومش فيها ؟ بأمارة ايه ؟ انا اعرف ان ممكن الواحد يكدب كدبه ويصدقها .. لكن يكدب كدبه ويجبر الناس انها تصدق ان البرادعي و6 ابريل هما اللي عملوا الثورة وباقي الشعب مالوش فيها ؟
ونصيحه : موضوع مهوش عاجبك متبقاش تشارك فيه او بلغ الادارة عنه

الكلمات الدليلية
البرادعي, عصام شرف