العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > ملاكى اسكندرية

ملاكى اسكندرية قسم خاص برابطه اعضاء مصر موتورز بالاسكندرية

قديم 07-06-2012, 05:45 AM
kimo10 kimo10 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الحديد والصلب
هواياتي: فيس بوك

kimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond reputekimo10 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مين فاكر عبد السلام المحجوب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fourseasons مشاهدة المشاركة

لا يا باشا النظام السابق كان بيركن على الرف كل من لمع وعلى نجمه و بان وحقولك انا سبب من الأسباب لأن الموقف ده انا شوفتو بعينى :فى افتتاح كوبرى محرم بيك .مبارك كان واقف فوق الكوبرى و المحجوب واقف جمبه والناس من تحت الكوبرى عمالة تقول المحجوب المحبوب ساعتها انا شوفت فى عين حسنى لمعة كدة قولت بس الراجل ده حيركب الناقه و حيشرخ و فعلا شرخ وكان بعديها على طول موضوع مستشفى الشاطبى و كانت.............نفس ال حصل مع عمرو موسى مع ان الناس كانت حتطلع القطط الفطسانة فى عمرو موسى لو هو ال بيعيد مع مرسى.........معلش يا باشا اصل احنا عندنا ثقافة القطيع عالية شوية..........وبعدين حرجع و اقولك انا اخترت شفيق مش عشان هو قريبى ولا حبيبى لاكن لعدة عوامل اما سبق و شرحتها ..وفى الأخر ربنا يصلح حال مصر اى كان الجى حتى ولو كان قرد مسلسل
والله يا اخى لا يصلح لاشفيق ولا مرسى بس مفروض نحس بالتغير

كمال معروف

ان الله لا يغير ما بقوم حتى يغيروا ما بانفسهم
قديم 07-06-2012, 06:04 AM
fourseasons fourseasons غير متواجد حالياً

fourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond repute

من الأخر حيبقى و احد منهم الا أذا ربنا اراد غير ذلك.فا احنا علينا ان نرضى بقضاء الله و نعيش ونشتغل عشان بلدنا لأن مفيش رائيس حيجى معاه زرار سحرى حيدوس عليه حتبقى الدنيا بيسسسس.ده اى كان ربنا يعينه على ما بلاه

يا رب انصر مصر و لم شمل المصريين
قديم 07-06-2012, 10:31 AM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute

يا شباب مش عايزين نقلبها سياسة

عبد السلام محجوب من افضل واكفاء المحافظين اللي عدوا علي الاسكندرية فعلا وكان ممشي اسكندرية بسياسة المؤسسه الكبيرة اللي الكل بيساهم في جمالها ونظافتها ومفتكرش ان اسكندرية حيعدي عليها واحد زي كده قريب الا لو جه بالانتخاب

لان برضه متنسوش ان اسكندرية كانت كلها لحمدين مش لحد من الاتنين ربنا يستر كمان ومتبقاش لواحد تاني غير اللي حييجي رئيس جمهورية حنبقي ارملة البحر المتوسط ربنا يستر

ربنا يمسيك بالخير يا المحجوب ويخلفنا افضل منك

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima
قديم 07-06-2012, 11:15 AM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute

انا مش من اسكندريه انا من القاهره بس حبي الشديد للاسكندريه بيخليني مهتم بأخبارها مع اني بروح الغردقه وشرم بس بحب اسكندريه
واللي اعرفه انه اتشال بسبب الهانو سوزان مبارك لما اقالتلو يشيل المستشفي اللي علي الكورنيش علشان مبوظه المنظر
وعلي ما اذكر ويارب الذاكره متخونيش انه كان محافظ الاسماعيليه وهو اللي نضفها

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات
قديم 07-06-2012, 12:30 PM
fourseasons fourseasons غير متواجد حالياً

fourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond repute

[SIZE="6"]ايوة برضوا لسة كنت حقول انه كان محافظ الأسماعيلية وصادف ان انا زرتها لما كان المحافظ بتاعها.وزرتها تانى بعد ما جالنا اسكندرية.............ساعت ها عرفت قيمة الراجل ده فعلا و خوفت على اسكندرية بعد منه و ده ال حصل فعلا.[/SIZE]

يا رب انصر مصر و لم شمل المصريين