العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 08-10-2011, 11:54 AM
الصورة الرمزية احمد الشناوى1981
احمد الشناوى1981 احمد الشناوى1981 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد الشناوى
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات

احمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant future
افتراضي رد: كنت حتسرق النهاردة

الحمد لله انها عدت على خير و الف سلامه عليك
بس اوعى تنسى صاحب العربيه الاكسنت هو فعلا ملوش ذنب و اكيد هيقدر الموقف الى انت كنت فيه

سبحان الله و بحمدة
سبحان الله العظيم

قديم 08-10-2011, 12:46 PM
cars admire
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة frontera09 مشاهدة المشاركة

هو اية اللى حصل فى البلد انا خلاص اتخنقت
لسة من شوية كنت قاعد على القهوة مع جماعة صحابى فى سموحة وراكن فى الشارع اللى موازى للقطر اللى فى اخرة نقطة المرور دة
وبعد لما ركبت العربية ودورت لاقيت اتنين معرفش طلعولى منين وراحو راكبين ومعاهم مطاوى واحد منهم بيقولى اطلع بالموبيل والمحفظة عشان متتعورش مش عارف اوصفلكم شعورى ساعتها كان عامل ازاى
المهم كان فى شباب واقف الناحية التانية بس مش عارف انادى حد ولا اعمل حاجة
روحت جايب اول ولابس فى عربية اكسنت قدامى عشان الناس تتلم على الصوت لاقيت اصحابنا دول طيران من العربية الحمد الله بس للاسف هربو ودخلو ناحية القطر ومعرفناش نمسكهم
انا مش عارف بس هو اية اللى بيحصل دة الناس اية اللى حصلها
بس الحمد لله ان ربنا سترها معايا
الناس اللى من اسكندرية تخلى بالها من الشارع دة والشارع بتاع مدرسة الريادة كان حصلى موقف هناك مشابهة من كذا سنة منا اصلى موعود بالحاجات دى
الحمد لله على سلامتك
ربنا يسترها على الجميع ان شاء الله
قديم 08-10-2011, 02:41 PM
الصورة الرمزية Mo7amed Elnimr
Mo7amed Elnimr Mo7amed Elnimr غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Faculty of Engineering
هواياتي: drawing,driving

Mo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud of

الحمد لله على كل شئ
الاكسنت محصلهاش حاجة وصاحبها كان على القهوة وجة لما الناس اتلمت والحمد لله انا عدت

البلد مش عايزة مهندسين
البلد عايزة صيع
frontera09 سابقا
قديم 08-10-2011, 02:46 PM
الصورة الرمزية Mo7amed Elnimr
Mo7amed Elnimr Mo7amed Elnimr غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Faculty of Engineering
هواياتي: drawing,driving

Mo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

يا جماعة ده موقف حياة او موت والحمد لله ان ربنا الهمة بتصرف يبعد عنه ولاد الحرام دول ويمكن كان تصرفه ده يساعد فى ان الناس تتلم فعلاً ونخلص من اتنين حرامية اكيد هيكررو التجربة مع تانى وتالت
وبعدين مين قال انهم كانو ممكن ياخدو اللى معاه ويمشو مش يمكن كانو يضربوه بالمطوة ضربة يعجزوة حته بيها علشان ميجريش وراهم

قدر الله وماشاء فعل والحمد لله انك بخير وتسلم على التحذير ومفيش شك ان الاكسنت لو كانت اتضررت من الخبطة اصول تروح ولو تانى يوم تسأل على صاحبها وتعرض عليه مقابل التلفيات
شكرا يا استاذ وائل والله انا ساعتها مكنتش عارف انا عملت كدة ازاى
كنت حاسس كأنى بحلم والحمد لله صاحب الاكسنت كان موجود ومعندهوش تلفيات
وعربيتى كلبسات الشبكة بس فكت

البلد مش عايزة مهندسين
البلد عايزة صيع
frontera09 سابقا
قديم 08-10-2011, 02:57 PM
الصورة الرمزية خالداعزالناس
خالداعزالناس خالداعزالناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس/ خالد
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: التنزه - السفر

خالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond repute

حمدا ..... لله على سلامتك

يارب يعدى الايام دى على خير ........ وننعم جميعا ..... بالخير ....

اللهم احفظ بناتنا ونسائنا فى كل مكان من شياطين الانس