العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 07-08-2011, 02:33 PM
Neo206 Neo206 غير متواجد حالياً

Neo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حكم الاستهزاء بحكام العرب المخلوعين

اللهم ولى امورنا خيارنا ولا تولى امورنا شرارنا
اللهم أمين
قديم 07-08-2011, 03:56 PM
essamenen essamenen غير متواجد حالياً

essamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond reputeessamenen has a reputation beyond repute

( انا عمرى مهفتى او اقول رائى لانى مش مفتى ولن اكون مسؤول عن زنب غيرى باتباع رائي )
الموضوع له شقين
لو اعتبرنا ان تلك البرامج فن والفن له هدف اجتماعى زى ما بيقولوا يبقى الحكم ---------
لاكن لو المقصود تريقه والسخريه يبقى حرام
انا بتضايق جدا لما احنا بنتريق فى البرامج على القذافى و تلك لمجرد التريقه هو معملش فينا حاجه بالعكس كان بيشغل المصريين وناس كتير كانت بتاكل عيش هناك وفى الاخر احنا بنتريق عليهم
انا كنت عارف معلومه من زمان لو فى شخص ما ضرك فى شئ ودعيت عليه فربنا بيوزن كميه الدعاء ويوزن الضررالى عملهولك وياخذ من دعائك وعلى قدر الى اضرك بيه والباقى يرد اليك فلازم كل واحد ياخد باله من افعاله لان ربنا هيحسبنا على افعالنا او ان كنا راضيين عن بعض الافعال برضو هنتحاسب
النظام السابق عملو حاجات يستهلو عليها الشنق بس التريقه مش عارف
عامة حسبى الله ونعم الوكيل
قديم 07-08-2011, 05:54 PM
mf mf غير متواجد حالياً
---------

mf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

الله ينور عليكي يا دكتور احنا روحله علي المحكمه نروقه هناك بدل ما احنا شغاليين علي النت كدا
انا مش عارف لو رحت مين اللي هيتروق بصرااااحه
قديم 07-08-2011, 06:05 PM
الصورة الرمزية NicEgypt
NicEgypt NicEgypt غير متواجد حالياً
من انا؟: web programmer & application windows
هواياتي: marketing books كتب علم التسويق بأنواعها

NicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond reputeNicEgypt has a reputation beyond repute

الكلام اللى وصل للشيخ اصلا خطئ وبالتالى الرد او الحكم بيكون بناء على الكلام اللى وصل للشيخ الجليل .
قديم 07-08-2011, 06:11 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mf86 مشاهدة المشاركة

انا مش عارف لو رحت مين اللي هيتروق بصرااااحه

عيب عليك يا محمد مش احنا يا زعيم منطقة مدينة نصر والتجمع والدائري تبعنا يعني من الاخر هيشوف ايام سودا لو متخدش زنب الشباب اللي زي الورد اللي راح دمهم هدر