العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 19-02-2011, 03:36 PM
albalshy albalshy غير متواجد حالياً
من انا؟: رائد البلشى
التخصص العملى: بيع و شراء و تأجير السيارات و خدمة الليموزين - صاحب و مدير معرض هاى موتورز للسيارات
هواياتي: سماع الفرأن الكريم - قيادة السيارات - الانترنت - الرسم - قراءة قصص الرعب - مشاهدة أفلام الرعب

albalshy will become famous soon enoughalbalshy will become famous soon enough
افتراضي رد: قائمه الناس اللى أساءوا للثورة وشباب الحرية

أنا من رأيى نبذ و محاسبة الخونه و القائهم فى مزبلة التاريخ و عدم الاهتمام بهم ليس لأنهم قالوا رأيهم فى الثوره و كل واحد له ارائه الشخصيه و حر فى ثقافاته السياسيه و الفكريه .
لاء طبعا لاء طبعا أنا اقصد الناس اللى كانت مستفيده استفاده كامله من النظام السابق الفاسد .
مثلا زى الفنانين المطربين و الممثلين الزباله و القوادين اللى كانوا عايشين فى حماية النظام و بيتربحوا من وراه اللى طلعوا يشتموا فى الثوره و الثوار و اللى كانوا بيقدموا مسلسلات رمضان بأجور خياليه و مبالغ فلكيه من التلفزيون اللى فلوسه أصلا بتاعة الشعب و السفله الللى بيطلعوا يعملوا اعلانات للشركات اللى أصحابها وزراء و مسؤولين فى النظام و ياخدوا من وراهم ملايين الملايين و كله من دم الشعب و كلها لعبة مصالح خد من ده و أدى لده .
و طبعا فيه الفنانين و الفنانات ×××× اللى بيعملوا علاقات و مصالح مع قيادات فى السلطه و رجال أعمال و منهم لرجال المال و الاعمال العرب و أثرياء الخليج و أمراء الخليج عشان يطلعوا من وراهم بثوره كبيره ××××××××××××××) . و كله فى حماية النظام الفاشل الفاسد المطعون فى شرفه .
معلش أنا مش باسميهم فنانات و ممثلات النظام . دول ××××××× النظام .

التعديل الأخير تم بواسطة حازم شاهين ; 19-02-2011 الساعة 07:03 PM
قديم 19-02-2011, 05:59 PM
الصورة الرمزية acounter01
acounter01 acounter01 غير متواجد حالياً
من انا؟: الباشا
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: التليفونات المحمولة

acounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond repute

انا اتفق معك

سبحان الله وبحمده

سبحان الله العظيم
قديم 04-09-2011, 12:43 PM
الصورة الرمزية لورنس العرب
لورنس العرب لورنس العرب غير متواجد حالياً

لورنس العرب will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmohamed1975 مشاهدة المشاركة

طيب انا لي راي مخالف لكم ايه رايكم بلاش نحاكم بعض دلوقتي و نعلق المشانق لبعض و نبتدي صفحة جديدة مع بعض مش يمكن كانوا مغصوبين على كده مصر اتولدت من جديد امبارح ايه رايكو نبتدي كلنا من النهاردة نتحاسب من جديد من النهاردة مش معني كده اننا منحسابش اللي ثبت عليه انه سرقنا و قتلنا لكن بلاش اللي يختلف معانا فى الراي نتهمه بالخيانة و الا ايه مش من اهم مطالب الثورة الديمقراطية طيب هي الديمقراطية تقول ان اللي يختلف معايا فى الراي يبقي منافق و لا خاين بلاش كده انا مش بدافع عن اشخاص لي علاقة بهم او تربطني بهم مصالح انا بدافع عن المبدا نفسه اللهم احمي مصر و شبابها و ولي امرها لمن يصلح أمين أمين أمين
والله انا اتفق معاك في الراى ده تماما
مليون في الميه
قديم 04-09-2011, 08:59 PM
dr.wael7yran dr.wael7yran غير متواجد حالياً

dr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond repute

انا بقول للي خد و شبع كفاية عليك كده و سيب فرصة لغيرك
موش كفاية سيبنا ليك البلد 30 سنة بوظت فيها كل حاجة
خدت فرصتك و كانت النتيجة خرابة
متقتلش القتيل و تتخانق كمان علشان تمشي في جنازته
امشي بأه
ومتهزأش نفسك اكتر من كده ...و لا ايه ؟

Dr.wael el7yran