العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 18-10-2010, 03:46 PM
suzan233 suzan233 غير متواجد حالياً

suzan233 is on a distinguished road
افتراضي رد: فيرنا اوتوماتيك 2011

شكرا على الرد و ربنا يباركلك فيها بس اية اخبار السحب و استهلاك البنزين كمان انا اتصلت بغبور و عرفت ان انا لازم ادفع المبلغ كامل 75750 دلوقتى و استلم اخر الشهر قلتلة ما ينفعش ادفع على طول اخر الشهر قال لى لا و اللى فهمتوا ان هما بيعملوا العربية بالطلب يعنى كل فرع يبعت يقول عايزين كذا عربية اوتوماتيك و المصنع يبعتلهم و دا قلقنى زيادة لان عددها كده قليل خالص يعنى الفتيس لو جراله حاجة مش هلاقيه بسهولة
قديم 19-10-2010, 08:50 AM
ebaaa3i ebaaa3i غير متواجد حالياً

ebaaa3i is on a distinguished road

فعلاً الكلام ده صحيح العربيات هتنزل آخر الشهر والكلام ده من رئيس قسم المبيعات بغبور العبور ولازم تدفعى المبلغ كله وهيديلك إيصال أصفر بالمبلغ اللى انتى دفعتيه وتحددى لونين ، أنا كنت عايز فضى فقاللى آخر الشهر ، مقدرتش أستنى بصراحة وجيبت الفيرانى علشان كانت موجودة جاهزة عند مركز بيع هيونداى الهرم . بالنسبة للسحب جميل بس البنزين مقدرش أحكم علية فالأول كده ،هاتبعك وأقوللك وربنا يباركلك . صحيح فيه ناس فى مدينة نصر كانوا مغليين فى ثمن العربية علشان مش موجودة الفترة اللى فاتت خدى بالك يعنى العربية كانت عاملة 76500 وده كثير الاستغلال ده . بالنسبة لو هتستلمى من العبور معلش أنا آسف خليكى زنانة معاهم شوية
قديم 19-10-2010, 12:33 PM
suzan233 suzan233 غير متواجد حالياً

suzan233 is on a distinguished road

شكرا على الرد و عقبال البى ام ان شاء الله
قديم 22-10-2010, 11:23 PM
الصورة الرمزية basmala
basmala basmala غير متواجد حالياً

basmala is on a distinguished road

مبروك على العربيه و ربنا يباركلك فيها معلش انا عايزه اشترى فيرنا اوتماتيك بس خايفه من الفتيس فى ناس قالوا الفتيس وحش و لازم الصيانه فى التوكيل و ما ادراك ما التوكيل معلش ممكن الافاده لانى بصراحه اول مره اشترى عربيه و معنديش خبره فى العربيات و جزاكم الله خيرا
قديم 24-10-2010, 03:54 PM
ebaaa3i ebaaa3i غير متواجد حالياً

ebaaa3i is on a distinguished road

والله أنا أعرف ناس زمايلى معاهم فيرنا أوتوماتيك 2004 ولسه معاهم لحد دلوقت، وأنا كان معايا كيا برايد سيدان أوتوماتيك 2002 وكان معايا الحمد لله شغال تمام ، وفى نفس الوقت واحدة زميلتى فى الشغل جابت كيا بيكانتو 2008 أوتوماتيك و طلع الفتيس فيه مشاكل وقعدت شوية فى التوكيل فأنا مش عارف أديلك قرار صارم ، أنا اتعودت على الاتوماتيك لأن مشاويرى كتير فى وسط البلد لكن أنا عايزك تفكرى لو مشاويرك كلها قريبة يبقى المانيوال أما لو طريقك كله زحمة واشارات فالاوتوماتيك و توكلى على الله .