العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 31-08-2010, 01:37 PM
Mosssss Mosssss غير متواجد حالياً

Mosssss is on a distinguished road
افتراضي رد: سؤال محيرنى ياريت حد يرد عليا ,,, ؟؟؟؟

انا جربت فعلا املا مية لونها ازرق امبارح مليتها لغاية اخر الزوور بعد كده طلعت بيها مشوار بتاع ربع ساعة وبصيت عليها لقيت المية عند نصف الزوور هل ده طبيعى ... طب ولو لا اعمل اية او اغير ايه عشان اصلح الموضوع ده انا محتار ... يعنى انا كنت ناوى اسد الخرم ده بس الحمد لله انى معملتش كده كان زمنها اتفرتكت
قديم 31-08-2010, 07:00 PM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

طيب اعمل نفس الحكاية بس و انت راكن يعنى سيبها لغاية الصبح واقفة و شوف اثار ميه على الارض و لا لأ

سوئال : هل كان فيه أثار ميه حولين خرم الاربه او على جسم الزور بعد مشوار الربع ساعة؟
قديم 01-09-2010, 11:07 AM

بصيت عليها امبارح اصد انا تقريبا ببص عليها كل يوم لقيتها زى ماهى المفاجأة بقا ... انى حطيت حتت لزق شكرتون على الخرم اللى بقولك علية ومنقصتش خالص ..... فده تقريبا هو السبب والا انت ايه رأيك وكمان فى حاجة تانى .... انا مية قربة الردياتير بزودها تقريبا كل اسبوع هل هذا طبيعى عشان الموت اللى عيشين فيه ولال لا .... وشكرا ليك انا صدعتك
قديم 01-09-2010, 12:06 PM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

يبقى اكيد كان هو السبب
بالنسبة لميه الرادياتير مش طبيعى طبعا كل اسبوع ده ممكن مش قبل 6 شهور لسنة علشان تقل بشكل ملحوظ
و انا سعيد بمشاركة حضرتك مفيش صداع و لا حاجة بس اعذرنى ممكن ابقى اتاخر فى الرد علشان ظروف الشغل
قديم 02-09-2010, 10:22 AM

مش طبيعى !!!! دانا العربية مبقلهاش معايا ثلاث اسابيع يا باشا دى لسا مخلصة تليين من قريب كمان ... بس انا فى الحر ده يعنى وانا راجع من الشغل على 3 كدا العربية بتبقى سخنة اوى ... طب واية حل الردياتير ده كده بقة حوار كبيير يعنى خلصنا من المساحات طلعلنا الرديارتير .. وانا سعيد بمشاركتك معايا المشكلة دى