العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 09-04-2010, 05:21 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: طريق الألف كيلو يبدأ في مصر إسماعيلية * ((يوم تصوير النيو أكسنت سبورت)) *

الف مبروك يا برنجي ومنتظر الصور وبالنسبة لصيانة ابو غالي انا عملت كل الصيانات بتاعتي عندهم ناس محترمي جدا وتقدر في اي وقت تدخل تشوف عربيتك بيتعمل فيها ايه ومش زحمة وعربيتك تحس انها خدت حقها في الصيانة بعكس ابو رواش وقليوب اللي بحس انهم عايزين يقلبو العربية ويشوفوا اللي بعديها
قديم 11-04-2010, 02:19 AM
صبرى محمد صبرى محمد غير متواجد حالياً

صبرى محمد will become famous soon enough
افتراضي رد: طريق الألف كيلو يبدأ في مصر إسماعيلية * ((يوم تصوير النيو أكسنت سبورت)) *

ممكن نعرف اية اللى اتعمل فى الصيانة الالف كيلوا ملحوظة بنسبة للفتيس عامل اية معك هل خشن
قديم 13-04-2010, 12:54 AM
الصورة الرمزية ESL NSR
ESL NSR ESL NSR غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس اتصالات

ESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tareksakr مشاهدة المشاركة

ما شاء الله العربية جميلة ربنا يحفظهالك ويديك خيرها ويكفيك شرها ومستنيين ملاحظاتك علي الاداء

يارب اللهم آمين ...
الله يكرمك ويبارك فيك ...
إن شاء الله ملاحظاتي في التقرير قريب جداً ... العربية دلوقتي عاملة 1500 بالتقريب ، أنا صابر بس عليها شوية عشان يبان أي حاجة فيها ويبأة تقييمي ليها مظبوط ...

*/\/\/*
=========*/\/\/*
*/\/\/* No Need 4 Speed */\/\/*
=========*/\/\/*
*/\/\/*
قديم 13-04-2010, 01:00 AM
الصورة الرمزية ESL NSR

ESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالداعزالناس مشاهدة المشاركة

ما شاء الله صور جميله لسياره ناجحه وممتازه
ربنا يباركلك فى السياره
وفى انتظار تقرير مفصل بامكانيات المحرك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالداعزالناس مشاهدة المشاركة

بقولك ياباشا
انا لو عايز اشتريها بالتقسيط
لازم اعمل طبعا تامين شامل
بكام التامين الشامل
وهل تفرق قيمه التامين لو السياره كاش او بالتقسيط
علما بانى عاوز ادفع قيمه التامين كاش
فى انتظار الرد
وبكام سعر السياره كاش ؟
الله يخليك ... عقبالك عن قريب إن شاء الله ...
بالنسبة للتقسيطة والتأمين فماقدرش أفيدك أوي لإن مش أنا الي مشيت في الإجراءات دي، بس الي أعرفه عنها أنا مقسط من كونتاكت كار وكان في أكتر من نظام إحنا مختارين النظام الإسلامي مافيهوش تأمين أساساً ، وعملنا عليها تأمين برة ...

العربية النيو أكسنت سبور عاملة كاش 82400 للمانوال ، والأوتوماتيك 88400 ...

*/\/\/*
=========*/\/\/*
=========*/\/\/*
*/\/\/*
قديم 13-04-2010, 01:02 AM
الصورة الرمزية ESL NSR

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

الف مبروك يا برنجي ومنتظر الصور وبالنسبة لصيانة ابو غالي انا عملت كل الصيانات بتاعتي عندهم ناس محترمي جدا وتقدر في اي وقت تدخل تشوف عربيتك بيتعمل فيها ايه ومش زحمة وعربيتك تحس انها خدت حقها في الصيانة بعكس ابو رواش وقليوب اللي بحس انهم عايزين يقلبو العربية ويشوفوا اللي بعديها
الله يبارك فيك يا أبو حميد ... الصور نزلتها يا باشا هنا في الصفحة الأولى مشاركة رقم 7 ...

وفعلاً أبو غالي ناس جامدة آخر حاجة ، مافيش زحمة وتعاملات وتظبيط عربية مافيش بعد كده ...

*/\/\/*
=========*/\/\/*
=========*/\/\/*
*/\/\/*