العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 28-08-2009, 08:31 AM
الصورة الرمزية MosTafaFox
MosTafaFox MosTafaFox غير متواجد حالياً

MosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سيات ابيزا ولا ستروين zx ولا تويوتا ستارليت ولا دايو جيولت ولا فيات بونتو ... ؟

يا استاذ حازم لما تكون متحيز فى رد زى اتنين زى عشرين وردين فى يوم واحد مش قليل مش لازم اجيبلك ميت رد يعنى ولا هى مقاوحة وخلاص

انا بقول لحضرتك مع الاحترام الكامل لشخصك لما تفاضل بين عربية والتانية تقول اسباب واضحة ومقنعة وحضرتك بتفاضل من غير اسباب اساسا وبتقول ده رايك فكده خلاص عرفت انه راى شخصى وبالتالى ميلزمنيش اهتم بيه

وموضوع انى برد فى مشاركة الاخ صاحب الموضوع فمش معناه محامى ولا حاجة انا برد عن نفسى وبسأل عن لمعلوماتى واعتقد اى موضوع فى المنتدى بيبقى للناس كلها مش لصاحب الموضوع والمشرف اللى بيرد عليه وبس والا الناس تسال على الخاص وبلاها مواضيع خالص

اعتقد من الامانة تعترف انك غلطت فى انك ترشح وتفاضل من مزاجك بدون شرح او مببرات زى ما غلطت وفضلت الكورسا على الابيزا وزى ما عمال تغالط وتقاوح دلوقتى ومش عايز تعترف باخطائك وماسك فى كلمه كل ردودك او اى كلمة وخلاص بره اعتراضى الاساسى على ردودك ودلوقتى اسلوبك كمان

فخلاص يا استاذ حازم الرسالة وصلت وانا كنت عايز اعرف بس الاستاذ المشرف الخبير بيقيم ازاى واتطمنت انك بتقيم بمزاجكك وعال العال تشكر يا ريس وياريت اذا شوفتنى بسال اى سؤال متردش عليه ووفر ارائك الشخصيه المزاجيه لنفسك احسن

قديم 28-08-2009, 08:45 AM
EmBaWe EmBaWe غير متواجد حالياً

EmBaWe will become famous soon enough
افتراضي رد: سيات ابيزا ولا ستروين zx ولا تويوتا ستارليت ولا دايو جيولت ولا فيات بونتو ... ؟

يا جماعه استهدوا بالله كده

احنا في رمضان

لو الموضوع ده هيخليكوا تتضايقوا , امسحوه

واحب اشكر حازم خضر على اجابته على الاسئلة وربنا يجازيك كل خير ان شاء الله ...

يا حازم انا قدامي واحده جوليت وموديل 97 , واخويا اللي شافها مش انا لاني خارج مصر حاليا

تقريبا سعر موديل 97 يعمل كام علشان اكون عارف , لانه طلب سعر خرافي بالنسبة لموديلات تانيه

وهل الميكانيكة بيفهموا فيها

اصلي خايف تعطل وقتي من حيث العطلة والكلام ده بفرض النظر انها حالتها كويسة من عفشة وكله ان شاء الله

اللي اقصد اقوله كي لا اكون مناقض لكلامي , انها لا تكون صديقة للميكانيكي ...

وهل هي واسعه من الداخل ومريحة ام لا

وياريت تكلمني عنها شويه , انته عارف اول عربية للواحد والفبول والارتياح النفسي عامل كبير اوي

ورمضان كريم عليكوا جميعا يا ناس يا عسل ...
قديم 28-08-2009, 08:51 AM
chingy chingy غير متواجد حالياً

chingy has a spectacular aura aboutchingy has a spectacular aura aboutchingy has a spectacular aura about

حصل خير ورمضان كريم يا جماعة بس كنت عايز اعرف حاجة يا استاذ حازم ان حضرتك قولت الابيزا تقيلة في سواقتها وحتحس انك بتعمل مجهود الكلام دا مثلا علي الابيزا 1994 تحديدا لان مفيهاش بور ولا علي 98 و99 كمان اللي فيها بور
قديم 28-08-2009, 08:54 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

يا استاذ حازم لما تكون متحيز فى رد زى اتنين زى عشرين وردين فى يوم واحد مش قليل مش لازم اجيبلك ميت رد يعنى ولا هى مقاوحة وخلاص
هو فين التحيز في ردي الا لو اعتبرت اني بقول علي مجموعه العربيات السته او السبعه كويسه دا تحيز و اني بفضل عربيه فيهم بدون ما اشتم في عربيه تانيه دجا تحيز برضه
يا ريت حضرتك تقولي مفهومك ايه للتحيز ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و بعدين ردودي الاتنين مكنش فيهم التحيز بالمعني المتعارف عليه للتحيز.
و بعدين لما حضرتك تتكلم عن ردودي بصيغه الجمع ما ينفعش تجيب رد او اتنين غير واضح فيهم التحيز و تبني كل مشاركاتي علي اساسهم لانك لما اتكلمت بتقول متحيز في كل ردودك .

انا بقول لحضرتك مع الاحترام الكامل لشخصك لما تفاضل بين عربية والتانية تقول اسباب واضحة ومقنعة وحضرتك بتفاضل من غير اسباب اساسا وبتقول ده رايك فكده خلاص عرفت انه راى شخصى وبالتالى ميلزمنيش اهتم بيه
و هو الاحترامك للشخص يخليك تتكلم عليه و تقول ..... زى اى حد بيفهم ؟؟!!!!
ياااااه هو الاحترام بقي كده اليومين دول
يا سيدي لو الاحترام بالمنظر دا يبقي انا مش محترم و ملعون ابو دا احترام اللي يخليني اشتم الانسان و ارجع اقوله انا بحترمك

وموضوع انى برد فى مشاركة الاخ صاحب الموضوع فمش معناه محامى ولا حاجة انا برد عن نفسى وبسأل عن لمعلوماتى واعتقد اى موضوع فى المنتدى بيبقى للناس كلها مش لصاحب الموضوع والمشرف اللى بيرد عليه وبس والا الناس تسال على الخاص وبلاها مواضيع خالص
لو هامك اوي صاحب الموضوع كنت اتناقشت بالراحه و قولت اسبابك في تفضيل اي ماركه عن الاخري مش لازم المشرف هو اللي يقولها علي فكره ممكن اي عضو بيفهم علي رأيك يقولها يا |.... محترم

اعتقد من الامانة تعترف انك غلطت فى انك ترشح وتفاضل من مزاجك بدون شرح او مببرات زى ما غلطت وفضلت الكورسا على الابيزا وزى ما عمال تغالط وتقاوح دلوقتى ومش عايز تعترف باخطائك وماسك فى كلمه كل ردودك او اى كلمة وخلاص بره اعتراضى الاساسى على ردودك ودلوقتى اسلوبك كمان
اولا كلامك غير مقبول و غير مقبول منك تتكلم معايا بالاسلوب دا و استعمال مثل تلك الالفاظ
ايه تغالط و تقاوح و الكلام دا
يا استاذ مصطفي الاسلوب دا تتعامل بيه مع صاحبك في الشارع واحد ما تعرفوش لازم تتكلم معاه بكل ادب علشان هو كمان يحترمك
فالافاظ دي غير مقبوله بالمره
و غيركده مافيش خطأ ارتكبته
لو حنتكلم عن التحيز يبقي حضرتك المتحيز للابيزا مش انا المتحيز للكورسا يا ....محترم

فخلاص يا استاذ حازم الرسالة وصلت وانا كنت عايز اعرف بس الاستاذ المشرف الخبير بيقيم ازاى واتطمنت انك بتقيم بمزاجكك وعال العال تشكر يا ريس وياريت اذا شوفتنى بسال اى سؤال متردش عليه ووفر ارائك الشخصيه المزاجيه لنفسك احسن
اهو انت عرفت يا ريت تورينا بقي العضو المحترم اللي زي حضرتك بيقيم السيارات ازاي.
وليك عليا لو لقيت اسمك علي موضوع مش حدخله اطلافا مش علشان انت طلبت مني كده لاء
علشان ما اهزقش نفسي مع عضو محترم زي حضرتك.

كلمه اخيره يا ريت حضرتك ترد علي كلامك ليا في المشاركه اللي فاتت و طلبت منك التوضيح
اقتباس:
<table width="100%" border="0" cellpadding="6" cellspacing="0"> <tbody><tr> <td class="alt2" style="border: 1px inset ;"> علشان سوقها احسن علشان ثباتها افضل كده يعنى زى اى حد بيفهم </td> </tr> </tbody></table>
يا ريت توضح معني الكلمه اللي بالاحمر دي ايه بالضبط

اقتباس:
<table width="100%" border="0" cellpadding="6" cellspacing="0"> <tbody><tr> <td class="alt2" style="border: 1px inset ;"> خلاص يا سيدى انت حر فى رايك صح خليه لنفسك بقى </td> </tr> </tbody></table>
رغم ان كلامك فيه شخصنه واضحه و تهكم واضح علي شخصي لكني مش حعمل شكوي فيك و حكتفي بالتقييم السلبي فقط
و كلامك اللي بتقوله يا ريت حضرتك تنفذه علي نفسك قبل ما تتجني علي الناس و تتهمهم بتهم من غير وجه حق.

حـازم خـضـر

قديم 28-08-2009, 09:37 AM
الصورة الرمزية MosTafaFox
MosTafaFox MosTafaFox غير متواجد حالياً

MosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond repute

وانا كمان هكتفى بالتقييم السلبى لان الكلام معايك ممنوش فايدة ptmnlo123per172